Изпитани сайтове за парфюми - 18

  • 74 325
  • 767
  •   1
Отговори
# 285
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
Винаги може да се постигне нещо с дипломация и добър тон, дори при отворен парфюм. Особено пък ако е дефектен, което лесно се доказва. Ако пък отсрещната страна не разбира, има си начини да се включат разни институции.

И аз така мислех. Доскоро.
Скрит текст:
И няма да се оправдавам, как не съм била скандална и агресивна, ако това прозира в написаното.
Ако единият от парфюмите не беше мой, а на приятелка, даже нямаше да се разправям и нямаше да разбера за тази некоректна политика и отношение, ама... минало

Но се радвам на хора, които не са се слъскали с кофти страната на човешките (в случая - търговските) отношения.

И преставам с казуса - тия от Парфимо не заслужават толкова внимание.

# 286
  • Мнения: 267
Крайно време е да ви светне лампата, че мине не мине време и все от Парфимо има оплаквания и дебати за годност, отношение и тем подобни. Пробутват си и то яко, да са живи и здрави доволните, таргета трябва да върви 😈

# 287
  • В най - голямото село
  • Мнения: 1 814
https://www.parfimo.bg/guerlain-insolence-eau-de-parfum-za-jeni- … ml-tester/#er=url
Поръчах новия, да пробвам. Дойде старият. Чаках го 7 дни newsm78 Това е вече втори парфюм от тях, на която миризмата ми се струва нетрайна.
От този парфюм съм изхабила поне 5 опаковки и знам трайноста му...... newsm78

# 288
  • Мнения: 8 536
Крайно време е да ви светне лампата, че мине не мине време и все от Парфимо има оплаквания и дебати за годност, отношение и тем подобни. Пробутват си и то яко, да са живи и здрави доволните, таргета трябва да върви 😈
Благодаря за пожеланията и да ти се връщат, надявам се силно да са искрени. Smile
Чакам да ми светне лампата.
В момента, в който ми пробутат менте, на секундата ще ви информирам.

# 289
  • Мнения: 1 374
Неучтивостта и факта, че отказват да приемат рекламация са различни неща, и не мисля че някой в конкретния случаи пише просто, за да им развали репутацията. За ментетa в момента не ставе вьпрос

# 290
  • Мнения: X
https://www.parfimo.bg/guerlain-insolence-eau-de-parfum-za-jeni- … ml-tester/#er=url
Поръчах новия, да пробвам. Дойде старият. Чаках го 7 дни newsm78 Това е вече втори парфюм от тях, на която миризмата ми се струва нетрайна.
От този парфюм съм изхабила поне 5 опаковки и знам трайноста му...... newsm78

Точно този и аз го имам, но от Douglas. В интерес на истината и при мен не се нарежда между най-трайните аромати, които притежавам, така че едва ли е от сайта.

# 291
  • Мнения: 4 680
Малко странно ми се струва, че трябва да разчитам на дипломация в комуникация с онлайн продавач: правилата трябва да са валидни за всички, а не според това, как съм си поискала рекламация и връщане. По тази логика, добрата воля на търговеца ще остане на субективната му преценка, колко възпитан му се е сторил купувача.

# 292
  • Мнения: X
Понеже моята рекламация беше успешна, моля, не си представяйте някакво сервилничене по телефона. Говорихме веднъж, веднага след отварянето на парфюма и установяването на дефекта. Следващата кореспонденция беше с имейли. При връщането бях забравила да приложа фактурата от поръчката, за което получих имейл с молба да я сканирам и пратя като прикачен файл, с което ми спестиха разкарване до Спиди и пращане на документ, с който те явно се отчитат за направена рекламация и все пак им е нужен. Всъщност, те помолиха да им изпратя фактурата, аз попитах не може ли да я сканирам, отговориха "може, да" и след 5 минути я получиха. При получаването на парфюма на техния адрес, ме уведомиха с имейл. Когато получиха и фактурата също ме уведомиха с имейл и писаха че до 10 дни ще си получа парите по приложената банкова сметка. Получих ги на 4-тия ден. Нормално протекла, учтива кореспонденция между хора, които си знаят правата и задълженията, и рекламация протекла като по учебник.
Нима никога не сте попадали на двама служители по един и същи въпрос, и единият е категоричен "не може", а след време опитвате пак и попадате на човек, който е наясно с материята и прави всичко, което е необходимо когато клиентът е в правото си?! На мен ми се е случвало и не по повод на парфюми, но ПАК съумях да си извоювам правото, без да се налага намесването на трети лица като КЗП, примерно. Да не говорим, че единия казус беше между мен и бившите М-тел, а решението на такъв в полза на клиент е истинско чудо! Ами... успях!

# 293
  • Мнения: leet
Не съм имала проблем с поръчка от Парфимо- парфюм или каквото и да било друго, а съм изсипала доста пари там. Rolling Eyes

Очаквам обаче все повече яростни атаки срещу тях, все пак са последното място онлайн, където могат да се намерят неща на страхотна цена.

Скрит текст:
Комуникацията е тънко изкуство, човек трябва да знае как да си отстоява правата, но и да не забравяме, че общуваме с живи хора, не роботи. Не вярвам някой от работещите в Парфимо да е преминал обучение за работа с клиенти, или да знае как да овладее по телефона и най-спечената ситуация.
Обикновени момчета и момичета са, говорила съм с тях няколко пъти, куца им обслужването, но с малко повече такт и упоритост би трябвало да стане.

# 294
  • Мнения: 4 680
Моите наблюдения са, че дори им се подобри общуването значителното. Надявам се и занапред да нямам поводи за рекламация.

# 295
  • Мнения: 2 397
Момичета и без това сме на близка тема имам нужда от съвет.
Преди 2-3 месеца взехме на ММ от Beauty Zone на Thierry Mugler AMan Pure Havane. Тъй като той имаше още количество от лансирането на парфюма (2014 някъде), той си остана в шкафа за известно време.
Проблемът идва от това, че когато го отворихме и той се напръска няма абсолютно нищо общо. Смятам, че всички сме наясно с трайността и наситеността на Mugler, а такава просто нямаше. Както и ароматът е коренно различен.
Това, което успях да намеря като инфо е, че тази лимитка не е имала второ лансиране. Също така има разлика в бутилките отдолу по надписите.
Писали сме писмо към Mugler, очакваме отговор, но реално КЗП ли мога да сигнализирам и какво мога да предприема към Beauty Zone?

# 296
  • Мнения: 567
Относно питането за Pure Havane - реформулиран е, съответно трайността и ароматът нямат нищо общо с това, което познавате. Имам почти пълна стотица производство 2015 г. и е чудовищно траен.

# 297
  • Мнения: 2 397
Относно питането за Pure Havane - реформулиран е, съответно трайността и ароматът нямат нищо общо с това, което познавате. Имам почти пълна стотица производство 2015 г. и е чудовищно траен.

Благодаря за инфото. Просто бях втрещена от разликата... А беше невероятен парфюм.

# 298
  • София
  • Мнения: 12 374
В магазин Екстраваганс на Сан Стефано има намаление на Ив Сен Лоран - влязох по обяд, за да тествам едно-две неща, и си излязох с 30-тица на Черния Опиум. Още го усещам това чудо, много ми легна на сърце. Така де, докато си чакам Subversif, да не скучая Smile
http://sylvester.snimka.bg/other/misc.5141341.39156502

# 299
  • Мнения: 4 454
Таис , а Либре ?

Общи условия

Активация на акаунт