Изпитани сайтове за парфюми - 18

  • 74 339
  • 767
  •   1
Отговори
# 270
  • София
  • Мнения: 984
Вчера поръчах ей тази прелест, директно от сайта на Brecourt:
https://www.fragrantica.com/perfume/Brecourt/Subversif-43493.html
http://www.brecourt.fr/parfums/subversif.html
Взех стотица - за 86 евро е повече от добра цена. Предвкусвам смокинята, дано не се разочаровам.

Цената наистина е страхотна за стотица, явно си хванала чудесна промоция, защото сега е 104 евро, като погледнах в сайта. По спомен 50-тиците в Бг се продават за 135 лв, така че наистина е джакпот. Ако идва с безплатна доставка от Франция, със сигурност е пощенска услуга и ще си получиш нещата в пощенски клон. Simple Smile Честит парфюм, на мен ми е много любим и се надявам да не се разочароваш наистина, защото не е силно смокинов, поне при мен е много меко пачули с фина кожа, смокинята я усещам съвсем абстрактно като компонент, който подслажда композицията. За мен е горски и прохладен рай Subversif. Heartpulse

# 271
  • Мнения: 2 200
Момичета, къде в София имаше по голям асортимент от нишови парфюми, искам да отида и да тествам ароматите на място, ама не знам къде имат повечко.

Бях преди 2 седмици в шоурума на Парфюм бг и останах много приятно изненадана от представянето на ниша там.
Посетих два шоурума на Ул.Париж 4 и на ул.Иван Вазов 13. Страхотни предложения. Харесах няколко монтала 🤗

# 272
  • София
  • Мнения: 12 374
Вчера поръчах ей тази прелест, директно от сайта на Brecourt:
https://www.fragrantica.com/perfume/Brecourt/Subversif-43493.html
http://www.brecourt.fr/parfums/subversif.html
Взех стотица - за 86 евро е повече от добра цена. Предвкусвам смокинята, дано не се разочаровам.

Цената наистина е страхотна за стотица, явно си хванала чудесна промоция, защото сега е 104 евро, като погледнах в сайта. По спомен 50-тиците в Бг се продават за 135 лв, така че наистина е джакпот. Ако идва с безплатна доставка от Франция, със сигурност е пощенска услуга и ще си получиш нещата в пощенски клон. Simple Smile Честит парфюм, на мен ми е много любим и се надявам да не се разочароваш наистина, защото не е силно смокинов, поне при мен е много меко пачули с фина кожа, смокинята я усещам съвсем абстрактно като компонент, който подслажда композицията. За мен е горски и прохладен рай Subversif. Heartpulse
Клодилия, сега влизам с моя акаунт и цената си е 86,67 евро за стотицата - щракнах го даже:
http://sylvester.snimka.bg/other/misc.5141341.39155067

Като излязох от профила, веднага ми даде 104 Simple Smile При 50-тиците също имат разлика - 65,83 евро ако си регистрирана, и осемдесет и нещо ако не си.

Много благодаря, сигурна съм, че няма да се разочаровам, както го описваш ще си паснем идеално Simple Smile Heart

# 273
  • София
  • Мнения: 984
Много полезна информация, Таис, благодаря, че сподели. Flowers Hibiscus Виж едната регистрация какви чудеса прави! Smiley Сигурна съм, че чакането ще е сладостна тръпка! Heartbeat

# 274
  • Мнения: X
Здравейте!  wavey Току-що се регистрирах, именно заради темите за парфюмите, но признавам, че ви чета отдавна.  Sunglasses Laughing Виждам, че много от вас са доволни от Parfimo, но пък аз точно с тях имам проблем сега.  Rolling Eyes Поръчах си Balenciaga Florabotanica. Бях доста неприятно изненадана вчера, след като го разопаковах и установих, че поне около 15мл. от парфюма ми липсват (шишето не е счупено), а капачката се лющи ужасно много.. Разговарях с една доста "любезна" дама по телефона и останах с впечатление, че явно няма да уважат правото ми на рекламация. Някой да е имал подобен проблем със сайта?  newsm78

# 275
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
.... Някой да е имал подобен проблем със сайта?  newsm78

Да, аз съм имала. И с мен бяха много "любезни" Grinning
Голяма търговска фирма няма начин да няма фира и издънки. Но отношението към клиентите в този случай е отвратително, вместо обратното.
Имаше доста недоволни, даже колективна жалба пускахме - няма файда.
Иска ми се някой сериозно да им разкаже играта, тия са останали в соца с обслужване.

# 276
  • Мнения: X
Аз имах казус с парфюм с фабричен дефект от Парфимо. На външен вид нямаше никакви забележки, но като отворих капачката, пръскалото беше криво и въобще не потъваше надолу, за да пръска. Не посмях да го натискам, за да не се счупи съвсем. Разговаряхме любезно, приеха рекламацията, връщането беше за тяхна сметка и ми възстановиха цялата сума - цената на парфюма + доставката.

# 277
  • Мнения: X
.... Някой да е имал подобен проблем със сайта?  newsm78

Да, аз съм имала. И с мен бяха много "любезни" Grinning
Голяма търговска фирма няма начин да няма фира и издънки. Но отношението към клиентите в този случай е отвратително, вместо обратното.
Имаше доста недоволни, даже колективна жалба пускахме - няма файда.
Иска ми се някой сериозно да им разкаже играта, тия са останали в соца с обслужване.

Аз още днес подадох жалба, въпреки че парфюмът не е от най-скъпите ме хвана яд, защото го очаквах с огромно нетърпение.

Аз имах казус с парфюм с фабричен дефект от Парфимо. На външен вид нямаше никакви забележки, но като отворих капачката, пръскалото беше криво и въобще не потъваше надолу, за да пръска. Не посмях да го натискам, за да не се счупи съвсем. Разговаряхме любезно, приеха рекламацията, връщането беше за тяхна сметка и ми възстановиха цялата сума - цената на парфюма + доставката.

Явно въпросната дама не ми е харесала гласа .. Smile

# 278
  • Мнения: 8 536
Многократно съм имала и връщане, не заради менте, а заради объркана поръчка и отказ на поръчки/ понякога в последния момент/ и НИКОГА не са били нелюбезни. Кой както иска да го разбира, не съм им рекламен агент, просто редовен клиент. И пак ще си пазарувам от тях.
Имам някакво дежавю по въпроса с парфимо. Пак се отваря кутията на Пандора и се почва, кой колко поръчал и колко от поръчките са "ментета". Ясно е, какво ще последва в темата.
Вярвам на собствената си преценка, не на писаници в нета. Ментета от парфимо и дефектни парфюми нямам. Да не казвам, колко са ми поръчките, че не е здравословно.

# 279
  • Мнения: X
Аз имах казус с парфюм с фабричен дефект от Парфимо. На външен вид нямаше никакви забележки, но като отворих капачката, пръскалото беше криво и въобще не потъваше надолу, за да пръска. Не посмях да го натискам, за да не се счупи съвсем. Разговаряхме любезно, приеха рекламацията, връщането беше за тяхна сметка и ми възстановиха цялата сума - цената на парфюма + доставката.
Явно въпросната дама не ми е харесала гласа .. Smile
Казвали са ми, че с този глас мога да работя на "розов" телефон... но не вярвам това да е причината. Laughing
Наистина не знам, защо се получава така. Споделих моя опит с рекламация, който протече съвсем нормално и удовлетворяващо ме.

# 280
  • Мнения: X
Благодаря за отговорите! Ще се опитам утре отново да звънна, защото това не ми е първа поръчка. С останалите съм нямала проблем, затова се и учудих.

# 281
  • Мнения: 514
Многократно съм имала и връщане, не заради менте, а заради объркана поръчка и отказ на поръчки/ понякога в последния момент/ и НИКОГА не са били нелюбезни. Кой както иска да го разбира, не съм им рекламен агент, просто редовен клиент. И пак ще си пазарувам от тях.
Може би са любезни само към редовни клиенти, правещи рекламации и към хора, които нямат рекламации, за сметка на нередовните клиенти, правещи рекламации. Има разлика дали десетата поръчка ще ти е проблемна или първата, втората. Често се случва по нашите ширини, където отношението към клиента е на ниско ниво.

Стойността на поръчките също се гледа. Ако първата ти поръчка за 450 лева е минала успешно, а при втората за 35 лева си недоволна, обикновено няма проблеми. При обратния случай обаче не е сигурно Laughing

Последна редакция: чт, 17 окт 2019, 22:43 от skybye

# 282
  • Мнения: 8 536
Редовният клиент все някога е имал първа поръчка. Как на мен не ми пратиха поне едно менте или полуизпръскан парфюм, че да им вдигна един хубав скандал? Голям карък съм значи.
Къде съм казала, че имам първа поръчка за 450 лева? Просто си представям според горния сценарий, как ако вдигна телефона да се оплаквам, да върна нещо или да откажа поръчка, почват да ровят из 12те ми страници със стари поръчки, стигат до 2015 година, светкавично оценяват риска и стават много любезни, като видят, че няма такъв. Направо извънземно звучи.

Последна редакция: пт, 18 окт 2019, 07:16 от *Emia*

# 283
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
Многократно съм имала и връщане, не заради менте, а заради объркана поръчка и отказ на поръчки/ понякога в последния момент/ и НИКОГА не са били нелюбезни.

Тук разискваме казуса - рекламация, и то при отворен парфюм. Но е хубаво, че ги защитаваш Grinning

Аз им бях редовен клиент, мисля че около 5 години някъде, преди да ми откажат рекламация.

# 284
  • Мнения: 8 536
Многократно съм имала и връщане, не заради менте, а заради объркана поръчка и отказ на поръчки/ понякога в последния момент/ и НИКОГА не са били нелюбезни.

Тук разискваме казуса - рекламация, и то при отворен парфюм. Но е хубаво, че ги защитаваш Grinning

Аз им бях редовен клиент, мисля че около 5 години някъде, преди да ми откажат рекламация.

Не знам, дали е хубаво, че ги защитавам. Но щом казваш, значи е така....Изразявам личното си мнение.
Разискваме казуса за неучтивостта. Винаги може да се постигне нещо с дипломация и добър тон, дори при отворен парфюм. Особено пък ако е дефектен, което лесно се доказва. Ако пък отсрещната страна не разбира, има си начини да се включат разни институции.
На мен нотино ми отказаха рекламация на непипнат продукт, който не отговаряше на очакванията ми въпреки уверенията, че връщат продукти до 90 дни, но не съм ги обявила все още за некоректни. Пак си пазарувам от тях, макар и с повишено внимание.

Общи условия

Активация на акаунт