СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 4

  • 24 568
  • 742
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 47 973
И аз се разчаровсх от картите, но карай
За списъка с лица в школо говорих с класната, учуди се. ще провери. Дефакто така нямам връзка с останалите учители, не мога да им пиша. В другото училище не е така. Мога да пиша на всичките лица, които виждам.

# 631
  • Мнения: 6 586
Аз мота да пиша на учителите, има тел. номер, email,както и форма за контакт през Школо.
А
Дали пък да не взема да им пиша , май не. Ще вземат да ме заплашват със затворниците:)

# 632
  • Мнения: 3 875
В образованието очаквам бум на връзката, примамени от повишените заплати. Та тези хем ще са некадърни, хем със самочувствие и гръб за да тормозят децата
Иначе и при нас има изцепки, но изобщо не ми дреме и опонирам на учителите, когато съм в правото си

# 633
  • Мнения: 6 925
Аз си пиша редовно (с учители, с директор), нямам особени притеснения да споделям, когато нещо ме притеснява. Винаги получавам обоснован отговор (не винаги ми харесва, но това е нормално). Предполагам ще вдигнат пир на 01.07, когато се отърват от мен. Не мисля, че тази ми активност се е отразила негативно на Ния.

# 634
  • Мнения: 47 973
Аз си държа връзка с класната, свестен човек. Обаче други...а и за гърба е вярно....ох...

# 635
  • София
  • Мнения: 7 190
Чувствам се много объркана. 🙄
Винаги съм се считала за критичен човек.
Обаче за седма година в това училище почти не ми се е случвало да отида, за да говоря с учител.
Но съм далеч от представата че дъщеря ми е в някакво училище-мечта.
Или аз съм се превърнала в отчайващ реалист, или и аз не знам какво.
Някакви сериозни проблеми не е имало. Учителите изглеждат абсолютно нормални. Дъщеря ми 6 поредни години е пълна отличничка.
Научена е сама да си води малките битки.
90% от семействата на децата от нашия клас са нещо като копие на нашето.
Обаче сега ми предизвиквате размисли дали не съм се оставила по някакво течение...

# 636
  • Мнения: 6 586
Red, възможно е във вашето училище да си върви нормално училищният живот:)

# 637
  • София
  • Мнения: 7 190
Нямам абсолютно никаква идея, при положение, че не разполагам с каквато и да било база за сравнение.
И в добавка ми се е случило много адаптивно и не прекомерно споделящо дете.

# 638
  • София
  • Мнения: 3 610
lorenca, благодаря за инфото! Тъкмо се ядосах, че няма да можем да отидем, че наборът е втора смяна и прочетох, че е неучебен ден.
И аз не съм говорила с никой от учителите и на двете ми деца вече 12 години. Каквото си кажем на родителски срещи и това е. А малкият имаше доста неприятна класна до 4 клас и нерядко са я "сърбели ушите", но се е оправял сам, колкото- толкова. Сигурно и аз го карам по по течението или пък просто не сме имали, за щастие, сериозни драми.

# 639
  • София
  • Мнения: 62 595
Относно хорариума - съгласна съм, че не може на гимназията още преди гимназия да се гледа само като на трамплин, обаче не ние определяме правилата на играта. Мен ме притеснява това, че с експериментЪТ с този десети клас може с времето да се покажат проблеми за чужбина. За нашите едва ли ще е проблем.

# 640
  • Мнения: 856
И аз се замислих. Не ми се е налагало да комуникирам досега с учител. Щом не са ме потърсили за проблем свързан с детето,приемам,че всичко е Ок.А той е от децата(поне засега),които споделят всичко. Обича да говори.

# 641
  • Мнения: 815
Red, със сигурност не се носиш по течението, щом имаш обективни наблюдения. В повечето случаи, всяка една среда е съставена от хора, които имат сходно поведение и принципи. Дори да има черна овца в тази среда, ако държи да остане член, малко по малко придобива навиците на обкръжението. Във всяко едно училище, учителите са подбрани и назначени от определен човек. Съответно са унифицирани по някакъв начин, в повечето случаи. Борейки се да запазят мястото си, много често пренебрегват принципите, с които са тръгнали в началото на учителската си професия. Има и много други фактори, които ги правят изнервени и понякога резки в квалификацията им към учениците. Категорично не оправдавам цитираните по-горе мнения за нашишите деца ( от определени учители). Но липсата на уважение към по-възрастен в днешно време, за мен е факт.

# 642
  • софия
  • Мнения: 25 436
Аз също не съм комуникирала с учителите извън РС. За първи път се обадих на класната да я питам за ЕД преди някилко седмици. Миналата година средата на втория срок се опитахмеда говорим с директорката заради честата смяна на учителите по мат и това е. Детето е отличник и ужасно притеснителна, споделя. Не знам за какво бих ги търсила.
Знам, че има родители, които притесняваха и предишната, и настоящата класна.

Веднъж звънях в 5ти клас да я помоля да махне едно палаво момченце, което беше слажила да моята и което много я разсейваше. Моята е доста сговорчива и добричка. Преди това около месец се опитвахме да намерим приемлив начин двете да не й пречи, но не се получи.

Последна редакция: чт, 17 окт 2019, 20:20 от zvаnchе

# 643
  • София
  • Мнения: 7 190
Имахме случай с неудачно към онзи момент съседче по чин в трети клас.
Тогава я пратих сама да говори с класната. И тя ги размести.
Може би стратегията ми е такава, защото аз бях доста стеснително дете. Чак на по-късен етап се превърнах в дребна, но репчеща се беля. 😁

# 644
  • Мнения: 1 208
Ако пратя моят младеж сам на отворените врати в НПМГ дали ше има смисъл?

Общи условия

Активация на акаунт