Черен петък 2019

  • 155 871
  • 1 898
  •   1
Отговори
# 1 755
  • Мнения: 103
Получих имейл от Хиполенд, че поръчката ми е изпратена. Значи след скандал можело 😂
И аз получих имейл от тях, след като ги уведомих, че ще подам оплакване до КЗП, ама вече не автоматичен, а лично адресиран, "с искрени извинения" и с уверението, че до няколко дни ще си получа пратката.

# 1 756
  • Мнения: X
Някъде очакват ли се намаления на маратонки в момента? Разгледах спорт вижън онзи ден, но нямаха много избор

# 1 757
  • Мнения: 15 357
Става въпрос за яке на Гес закупено от техен магазин от Делта планет Варна.
На касовият бон отзад са залепили стикер ,напечатано на него ,че стоката неможе да се върне или замени.
Тъпо,аз съм купувала от Фен Пойнт в Гранда е не са ми казвали такова нещо.И е много некоректно това,особено от Гес,ако е китайски магазин на Владислав бива,ама...
Някъде очакват ли се намаления на маратонки в момента? Разгледах спорт вижън онзи ден, но нямаха много избор
В buzz също имаха.

# 1 758
  • Мнения: X
Получих си Грацията.Само една липса. Много съм доволна от парите.
Едни боти като кецове са супер ф'Иешън.

# 1 759
  • Мнения: 4 933
Скрит текст:
Става въпрос за яке на Гес закупено от техен магазин от Делта планет Варна.
На касовият бон отзад са залепили стикер ,напечатано на него ,че стоката неможе да се върне или замени.
Тъпо,аз съм купувала от Фен Пойнт в Гранда е не са ми казвали такова нещо.И е много некоректно това,особено от Гес,ако е китайски магазин на Владислав бива,ама...

И ММ това им каза,като отиде да го замени.
Не го купувахме ние,поръчахме го на приятели,съответно и не бяхме видели и гърба на касовия бон.Ако не е от ЧП няма проблем да се замени или възстанови сумата.
Не виждам логика ,но какво да се прави.
Ще поръчам по-малкия размер от Глобал брандс(сега явно им е нещо като ЧП) и
сега е на същата цена ,а това ще продам.
Аз бих сигнализирала КЗП. Такъв търговец направо си го заслужава.

# 1 760
  • Beyond the stars
  • Мнения: 9 192
Получих си поръчката от Манго днес. Супер доволна, и за дребен и за мъжО нещата са топ. За мен само едно рокле метнах да не съм капо, та то за 7лв става Grinning
Кога поръча. Моята е от 27ми и още ни вест, ни кост.

На 27ми. Имах само мейл, че е изпратена. Предполагам в рамките на следващата седмица ще стигнат всички Blush

# 1 761
  • Мнения: 2 854


Аз бих сигнализирала КЗП. Такъв търговец направо си го заслужава.

Успокойте се малко с това КЗП. При покупка от физически магазин, търговеца не е длъжен нито да връща пари, нито да заменя, въпрос на фирмена политика е, но не е длъжен.
Не е приятно разбира се, но това е положението!

# 1 762
  • Мнения: 4 933
Скрит текст:


Аз бих сигнализирала КЗП. Такъв търговец направо си го заслужава.

Успокойте се малко с това КЗП. При покупка от физически магазин, търговеца не е длъжен нито да връща пари, нито да заменя, въпрос на фирмена политика е, но не е длъжен.
Не е приятно разбира се, но това е положението!

Благодаря, но нямам нужда от наклон.
Казвам само, че аз бих сигнализирала, защото за мен не е редно търговецът да приема връщане на част от стоките си, а на други не. Дали има основание или не, ще прецени КЗП.

# 1 763
  • София
  • Мнения: 11 086
КЗП, са такава подигравка, сигнализирах за магазин parfimo.bg, изпратиха ми неоригинален парфюм, но тъй като това се оказа, че е трудно доказуемо исках да се възползвам от правото си на връщане в 14 дневен срок при он-лайн покупка. От parfimo.bg ми отказаха, тъй като това не важало за парфюми. Подадох сигнал към КЗП, чаках повече от 2 месеца, изпратиха ми становище че срока за връщане не важи за всички продукти.

Последна редакция: пт, 06 дек 2019, 17:45 от nad_tab

# 1 764
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 224
Днес в офис на Спиди беше пълно с пратки от Хиполенд.

# 1 765
  • Мнения: 9 853
Получих си поръчката от Манго днес. Супер доволна, и за дребен и за мъжО нещата са топ. За мен само едно рокле метнах да не съм капо, та то за 7лв става Grinning
Кога поръча. Моята е от 27ми и още ни вест, ни кост.

На 27ми. Имах само мейл, че е изпратена. Предполагам в рамките на следващата седмица ще стигнат всички Blush

И аз от 27-и само с потвърждаващ мейл...еми ще почакаме, к'во ни остава..

# 1 766
  • Варна
  • Мнения: 11 352
Имам колежка, която вчера или даже онзи ден получи пратка си от Манго.

# 1 767
  • София
  • Мнения: 11 086
Имам колежка, която вчера или даже онзи ден получи пратка си от Манго.

Не ви ли писна с тези пратки от Хиполенд, Манго и т.н., ясно е че ще пристигнат, какъв е смисъла да се дъвче едно и също   Hug

# 1 768
  • Мнения: 3 713
Два чифта от обувки от Кавалер са във фирмените им кутии, а ботите са в такава:

Тези са:
https://www.cavalerbg.com/c/turisticheski-obuvki-16/bezhovi-mzhk … estvena-kozha-230
Не, че кутията ми е определяща, но ми се стори странно...

# 1 769
  • София
  • Мнения: 1 100
Скрит текст:


Аз бих сигнализирала КЗП. Такъв търговец направо си го заслужава.

Успокойте се малко с това КЗП. При покупка от физически магазин, търговеца не е длъжен нито да връща пари, нито да заменя, въпрос на фирмена политика е, но не е длъжен.
Не е приятно разбира се, но това е положението!

Благодаря, но нямам нужда от наклон.
Казвам само, че аз бих сигнализирала, защото за мен не е редно търговецът да приема връщане на част от стоките си, а на други не. Дали има основание или не, ще прецени КЗП.
Тъй като се коментира за покупка на място и не за рекламация поради дефект, то всеки търговец си е в правото да откаже при всички случаи или да си постави условия кога може или съответно не може да се върне стока. КЗП ще отговорят същото, просто няма закон, който задължава да се връщат пари или заменя продукт при покупка на място.

Общи условия

Активация на акаунт