За присъствения ден - не съм готвила дъщеря ми, но те си работеха в градината и нямах притеснения там за задачките, те си бяха супер стандартни за ПУК в ДГ. Притеснението ми беше от това, че дъщеря ми е (беше, по-скоро) безобразно срамежлива и изобщо не знаех как ще я оставя сутринта в класа и как ще се справи. Беше й се сторило интересно в часовете, по някое време една учителка я беше взела в отделна стая да поработят по материалите, но не го беше усетила като изпит. Обаче ми се обадиха по обяд да я взема, защото беше отказала да яде, от стреса натам й е избило. Лелките там й носили кроасани, бисквити, ама тцЪ Иначе беше спокойна и като отидохме да яде ми разказваше с интерес за деня и часовете.
Та там срамът не влияе на приема Дори ми разказаха учителките, по повод моите споделени притеснения, за първолаче момченце, което първите няколко дни в началото на деня отказвало изобщо да влиза в стаята, стоял си до вратата. Госпожата си преподавала на полуотворена врата и полека в междучасията влизал. Няколко дни и минало и заминало и това.