Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 дек. 2019, 22:46 ч.

Намаления – Зима 2019 / 2020 г. и Пролет 2020 г.

  • 102 946
  • 712
  •   1
Отговори
# 480
  • СОФИЯ
  • Мнения: 9 514
Сутринта получих пратката от Дъглас. Всичко което поръчах, но без нито една мостра Laughing Над 100 лв. е, уж по принцип 2, а сега 5. Няма. Не съм предполагала че и този магазин се излага, факт.

# 481
  • София
  • Мнения: 979
Аз си получих поръчката с 2 мостри вътре

# 482
  • Мнения: 7 569
Е...как може така да лъжат и да се излагат? Close

# 483
  • Мнения: 954
Сестра ми поръча и бяха 2 мострите.

# 484
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 1 292
Предната седмица пуснах 2 поръчки през ден от дъглас. Едната дойде бързо, с 2 мостри. Другата се позабави, но днес дойде, без мостри 😁

# 485
  • Мнения: 7 569
Май никой не е получил 5 мостри Bowtie Някои и по 2 не са...

# 486
  • София
  • Мнения: 132
Единственият път в който съм пазарувала от дъглас останах доста разочарована от обслужването им. Поръчах два парфюма в две отделни поръчки, първо за да взема за всеки мостра, второ имах гифт карта която покриваше малко повече от единият парфюм. Та след няколко дена ми се обадиха да отида до мола да си взема поръчката, оказа се че само единият парфюм е там и трябва да ходя втори път за другия, отказаха да ми издадат от техните карти защото видиш ли не съм купила от магазина, а онлайн, нищо че имат да оставиш точно коментар за издаване ба такава карта. От там една седмица чаках да ми звъннат отново да отида за другата поръчка, но никой не звънна, за късмет имам приятелка която работи там и я помолих да провери дали е при тях вече, оказа се там, но мострите, които заявих че искам бяха други . Комуникацията по фб с тях е ужасна. Извинявам се за дългия пост, но много ме бяха напрегнали,  затова и сега пропускам тяхното  намаление!

# 487
  • Мнения: 654
Аз в новите придобивки писах, на мен ми пристигна поръчката. Мисля че към 9 работни дни им отне, със сиг бяха повече от 6. Аз им писах мейл, отговориха ми на другият ден, в инстаграм им писах вчера с друг въпрос, за половин час ми отговориха, но в соц. мрежи не съм сигурна до колко хората, които ги обслужват имат връзка и с продажбите, за това мисля, че мейл е по-добрият вариант. Иначе за мострите, пратиха ми две, нищо общо с тези, които исках.

# 488
  • Мнения: 954
Аз имах проблем с един разтекъл се серум на Ординари,писах им никаква обратна връзка от тяхна страна.
Но инъче при една поръчка ,някаква мостра била изчерпана ми се обадиха да ме уведомят че я няма....
Също и при един опит от Еконт да се свържат с тях ,беше неуспешен ..

# 489
  • Мнения: 5 326
Аз си поръчах парфюм на 08 март на 12 беше в Еконт, аз го взех на 16-ти. Имаше си 2 мостри и бях приятно изненадана, защото в магазин никога не са ми давали по 2 мостри. Сестра ми си беше поръчвала предния месец и на нея й бяха сложили мострите. Сега обаче е тъпо защото навсякъде пише 5 мостри, а се оказва, че те дори не ги слагат.

# 490
  • Мнения: 2 604
А защо не пишете като коментари във ФБ това с липсата на мостри под поста им ?
Изключително тъпо от тяхна страна !

# 491
  • Мнения: 11 483
Мострите на ппарфюми ли са, или други продукти?

# 492
  • Мнения: 2 604
На парфюми .

# 493
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 1 292
Мострите на ппарфюми ли са, или други продукти?

При мен на края на поръчката можеше да си избирам. Фон дьо тен и парфюм избрах.

# 494
  • Мнения: 654
Ако някой се интересува на сайта на морфи има намаление на четките на Джаклин Хил и Джефри - 60 процента
Скрит текст:

Общи условия

Активация на акаунт