Отговори
# 675
  • Мнения: 1 110
Не е ли първата задача, както си обяснил, три чорапа. Все ще има два еднакви от три.
За втората задача, ако чифта не трябва да е от еднакви чорапи е два, вадиш два, каквито и да е и имаш чифт чорапи. Ако трябва да са  еднакви, също три, като първата

# 676
  • Мнения: 474
Много Ви благодаря!

# 677
  • Мнения: 10
Здравейте! Бихте ли помогнали с тази задачка от примерно ДЗИ за 12 клас?

# 678
  • Мнения: 980
Здравейте! Бихте ли помогнали с тази задачка от примерно ДЗИ за 12 клас?


# 679
# 680
  • Мнения: 134
Здравейте!
Имам нужда от помощ за тази задачка:

Благодаря!

# 681
  • Мнения: 6 783
За 12 часа ще ги хранят 5 пъти
А. Дадените храни умножаваме по 5
Б.получените числа умножаваме по 2/защото храните са за 10 пиленца
В. Получените числа умножаваме по 10- броя на дните.

# 682
  • Мнения: 36
Добър вечер..трябва ми спешно решение на тези задачи..благодаря предварително..

В   турнир   по   шах   взели   участие   8   деца.   
Всяко    от    тях    изиграло    по    една   
партия   с   всяко   едно   от   останалите.   
Намерете   колко   партии   шах   са   изиграли   децата.


Дадени    са    пет    точки,    никои    три    от   
които    не    лежат    на    една    права.    Намерете   
броя    на    правите,    които    са   
определени   от   тези   точки.

# 683
  • Мнения: 6 783
Обикновено пишем за кой клас е задачата.
Задача 1 :
Дете 1 е играло със 7 - 7 мача
Дете 2 вече е играло с дете 1- остават му 6 мача
Дете 3 е играло с 1 и 2 - 5 мача му остават
Дете 4 - 4мача остават
Дете 5 - 3 мача
Дете 6 - 2 мача
Дете 7 - 1 мач с дете 8
Общо 28 мача

Задача 2- аналогично - 10 прави.
Три часа по-късно питам-свърши ли ви работа решението?

Последна редакция: чт, 02 апр 2020, 11:05 от W

# 684
  • Мнения: 134
Моля за разяснения 4 клас

# 685
  • Варна
  • Мнения: 25 823
Ами смяташ квадратурата. Едната страна е 12 метра, другата 3х12. Делиш квадратурата на 4  и намираш броя на кошерите.

# 686
  • София
  • Мнения: 167
Моля за помощ за следните задачи за 10кл.
1. В триъгълник АВС, АВ=3√6 см, АС=9 см, ъгъл В=60 градуса. Ъгъл С=?
2. В триъгълник АВС т.М лежи на ВС. Ъгъл ВАМ= 30 градуса, ъгъл САМ=45 градуса. Ако АС:АВ=2:5, то ВМ:МС=?
Благодаря

# 687
  • Мнения: 134
Задачка 4 клас

# 688
  • Мнения: 6 783
Тази задача е близка до тази за кошерите. Намираш двете площи, събираш и умножаваш по 25. Това са базови задачи. Дават се в най-различни варианти.

# 689
  • Мнения: 9 115
Шоко,
задача 1 посторявате височината АН перпендикулярна на ВС. Триъгълник АВН - синус от ъгъл В = √3/2
Равен на АН/АВ. Намирате АН=9√2/2
Триъгълник АНС. Синус от ъгъл С е равен на АН/АС. И получавате равен на √2/2 - следователно ъгъл С е 45 градуса.


Задача 2 - построявате пак височини от връх С към правата АМ и от връх В пак към същата права. Триъгълник АВН1 - синус от ъгъл ВАН1 е равен на 1/2 = ВН1/АВ. Триъгълник АНС - синус от ъгъл НАС = √2/2 = СН/АС.
Триъгълнис СНМ - ъгъл М = а. Синус от а = СН/СМ. Триъгълник ВН1М ъгъл М = а. Синус от а = ВН1/ВМ
СН/СМ = ВН1/ВМ. Ако не съм объркала сметките ВМ:СМ = 5 : 2√2

Последна редакция: чт, 02 апр 2020, 14:32 от Dincho

Общи условия

Активация на акаунт