Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Защо ми поискаха снимки на документите при предварителна регистрация в хотел в Милано?
Как да се справя с изискването за предоставяне на снимки на документи при предварителна регистрация в хотел в Милано?
Какво представлява код за отстъпка и как се използва?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Защо ми поискаха снимки на документите при предварителна регистрация в хотел в Милано?
Изискването за предоставяне на снимки на документи при предварителна регистрация в хотел в Милано е необичайно. В други европейски държави обикновено се изисква само име и възраст на гостите. В този случай може да се свържете с хотела или да се консултирате с букинг агенцията, за да разберете защо са необходими тези данни и снимки.
-
Как да се справя с изискването за предоставяне на снимки на документи при предварителна регистрация в хотел в Милано?
Ако изискването за предоставяне на снимки на документи при предварителна регистрация в хотел в Милано ви създава притеснения, можете да се свържете с агенцията за резервации или хотела, за да уточните причината за това изискване. Ако не сте доволни от отговора, можете да потърсите друг хотел без подобни изисквания предварително.
-
Какво представлява код за отстъпка и как се използва?
Кодът за отстъпка е еднократна оферта, която предоставя или 10% отстъпка, или кешбек от цената на резервацията. Този код обикновено се въвежда на определен етап от процеса на резервация, преди потвърждението. След престоя си сумата на отстъпката се възстановява. Кодовете за отстъпки могат да бъдат получени по имейл и споделени между потребителите.
-
Как мога да се справя с изгубен код за отстъпка?
-
Какво представлява изискването за депозит при резервация на апартамент?
Това са стари бургуджийски номера на собствениците на места за настаняване, разпространени навсякъде. Лично аз съм се сблъсквал много пъти при резервации в силно търсени туристически места в Гърция. Схемата е следната : Собственик предлага място за настаняване чрез сайт, за което се дължи някаква такса от него. Клиент харесва мястото и резервира през сайта. Мястото за настаняване се свързва автоматично с наемателя през сайта. Наемодателят иска да му се плати по сметка или карта, чрез превод под предлог че го изисква резервацията - най-често съзнателно се пропуска в обявата че се приемат кредитни карти. Букинг не може да направи нищо защото реално няма нищо нередно щом няма обявено, че обекта приема картово разплащане. Ако се извърши превод има два варианта. При първият собственика анулира обявата и не плаща на Букинг комисионната, но се свързва с вас преди това да ви увери че няма да има проблем при настаняването - нещо на което не може да се разчита. При вторият случай - не получавате съобщения от Букинг за анулиране, и следователно проблем няма защото ако отидете и не ви настанят, Букинг ще ви настани другаде в района за тяхна сметка. Аз лично - след няколко изнервящи кореспонденции с наемодатели, вече много добре оглеждам условията, и ако няма изричен текст, че на място се приемат еди какви си карти просто не резервирам. Ако има в обявата че се приемат карти, но собственика ви иска да му преведете пари - пуснете жалба. От Букинг ще се свържат със собственика. Може да му свалят обявата от сайта