Kiehl’s има изключителната чест да представи своите световноизвестни продукти и услуги на нова общност


Февруари 2020 г., София – Kiehl’s Since 1851, легендарната нюйоркска дрогерия и производител на висококачествени продукти за грижа за кожата, отвори първия си магазин в София в „Парадайз център“ на 4 февруари.  

Първият магазин на Kiehl's в България беше отворен от генералния директор на  L'Oréal Luxe Гювен Далгич, главният редактор на списание Elle – Мария Георгиева, и водещата Никол Станкулова.

Класическото наследство на Kiehl’s и отдадеността на клиентите са в основата на всеки продукт и услуга в 169-годишната традиция на бранда – от изследването на съставките и тестването на безопасността на формулите до създаването на интериорния дизайн на местните магазини, всичко е подчинено на индивидуалните нужди на клиентите в местните общности. Винаги следваме тази цел: да обслужим клиентите в грижливо уредено, образователно пространство, с доказано ефективни продукти за грижа, на което да се наслаждават нашите верни клиенти по целия свят.  


Във всички магазини Kiehl’s принципите на класическата дрогерия и фармация са изтъкани от елементи, отразяващи особеностите на местната общност, и засвидетелстват признанието си към основите на бранда, поставени в нюйоркския квартал „Ийст Вилидж“. Още с влизането в уникалното помещение посетителите се запознават с дългата история и ексцентричния характер на бранда: навсякъде могат да бъдат видени следите на дългата традиция на Kiehl’s, включително снимки на оригиналното място на основния магазин в Ню Йорк, семейството на основателя и спонсорираната от Kiehl’s експедиция. Историческите елементи изненадват и въодушевяват купувачите, които могат да видят известния скелет на Kiehl’s – „Mr. Bones”. Няма два напълно еднакви магазина, но всички излъчват богатата фармацевтична традиция на Kiehl’s.

Магазинът на Kiehl’s в София ще внесе нотка на оригинална нюйоркска дрогерия за местната общност в търговското пространство на „Парадайз център“.

„Изключително сме щастливи, че ще обслужваме общността в София в обкръжението на новия и пръв по рода си магазин на Kiehl’s. Винаги се стараем да представяме своите любими продукти с голямо внимание и грижа към индивидуалните потребности на купувачите, което е отражение на нашата дългогодишна фармацевтична традиция”, заяви Шерил Витали, главен директор за световните пазари в Kiehl’s .

Всеки член на търговския персонал на Kiehl’s е запознат с начина на обслужване на клиентите, практикуван от бранда, познава съставките на формулите и на фармацевтичната традиция и е квалифициран да препоръчва процедури и схеми за грижа за кожата и косата в съответствие с индивидуалните нужди на клиентите.

Както и в останалите магазини на Kiehl’s, и в новия търговски обект в София ще бъде популяризирана нашата инициатива „изпробвайте преди да купите”, както и политиката на лесно връщане на продукт с възстановяване на парите. С това Kiehl’s ясно се отличава от конкурентите и постигна признание на пазара, като спечели лоялни последователи.

Kiehl’s вярва в ефективността на своите формули и полага изключителни усилия да разработи схеми за грижа в съответствие с индивидуалните потребности на клиентите. Нашата дългогодишна фармацевтична традиция и традиционно широкият спектър от услуги намират отражение в програмата за предоставяне на голям брой безплатни мостри. Нашата мисия е обслужване на клиентите в съответствие с техните индивидуални потребности, а посочените инициативи се провеждат от години с изключителен успех.” заяви Шерил Витали, главен директор за световните пазари в Kiehl’s.

Последна редакция: чт, 06 фев 2020, 14:40 от Редактор***