Лидл 137 - По женски...

  • 119 231
  • 2 174
  •   1
Отговори
# 225
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
Миялната трябва ли задължително да я почистваш със специален препарат?
Четох че я почистват като я пускат отвреме навреме празна, с препарата с който мият съдовете.
Честно казано не зная Wink Четох в темата за миялните, че се прави такова почистване, но не е често разбира се, а на няколко месеца.
За дозаторите за течен сапун, подарихме миналата година на свеки и според нея единствения недостатък е бързото свършване на батериите.

# 226
  • Варна
  • Мнения: 2 133
Миялната трябва ли задължително да я почистваш със специален препарат?
Четох че я почистват като я пускат отвреме навреме празна, с препарата с който мият съдовете.
Да, на три-четири месеца, със специалния препарат, а не с препарат за съдове - иначе се наслояват мазнини и може да се запуши.

# 227
  • София
  • Мнения: 2 446
Ние имаме дозатор, но не този, който е в брошурата сега, а от предишното пускане. Много сме доволни, с оригиналните батерии е все още, няколко месеца работи вече без забележки.

# 228
  • Мнения: 10 212
Долче, къде си, при мен се появи гладък шлаух, 6,99 лв. Искаш ли го?
Някой би ли споделил къде в София има наличност на антибактериални гелове?
Лидл Борово. ✌

Последна редакция: чт, 05 мар 2020, 17:41 от soul81

# 229
  • Асеновград
  • Мнения: 3 112
Здравейте.
Търся мнения за нощните лампи със сензор за движение. Трябват ми за малък коридор и вътрешно стълбище.
Имаме такава  в коридора, заради малкия че преди не стигаше копчетата да си светне. Работи добре и не хаби чак толкова батерии колкото си мислех, работи и с зарядни.
За уреда за рязане на хартия и аз мислех че не ми трябва, но в последно време доста често се налага да режа неща  а с ножица не става равно, на голяма площ. Ще го взема.Благодаря за отзивите изобщо не бях забелязала че има и други ножове, не че съм много в час с тези уреди. А опцията връщане в последно време хич не ме блазни, много фасони с нея. Вчера втрбах тракащата мишка, то цяла одисея.Изчаках си реда на касата, касиерката ме прати на съседната.Изчаках още 4 човека на нея за да се окаже че на касат бил управителя.То едни фасони едни реплики.За капак се направи че не ме е чул че на бележката има и друго и се засили да я мачка.Вярвайте побеснях и определено си го отнесе. Сега инхалатора ми е на смачкана бележка за гаранцията. И при цялото си нахалство дори не се извини.

Последна редакция: пт, 06 мар 2020, 07:48 от Panayotu

# 230
  • Мнения: 10 212
Пусни оплакване при такива случаи. На Раковски персоналът правеше такива въртели, подмениха постепенно всички и сега е "друга бира".

# 231
  • Мнения: 18 596
И аз бих пуснала оплакване.
Кой е този магазин?

# 232
  • Sofia
  • Мнения: 21 691
Направо недопустимо отношение, при боклучките (в общия случай), които продават.

# 233
  • Мнения: 57
Здравейте, някой купувал ли е машинката за подстригване, която е от днес ? Интересува ме дали корпусът е метален и дали  има ли доволни от нея ?

Последна редакция: чт, 05 мар 2020, 23:37 от xflawlessx

# 234
  • Асеновград
  • Мнения: 3 112
И аз бих пуснала оплакване.
Кой е този магазин?

Пловдив , магазина на Пещерско шосе. Много рядко влизам точно там, но ми беше на път, докато колежката пазаруваше в К там се възползвах та да не спирам специално в Асеновград. Определено скоро няма да стъпя там. Но и в Асеновград забелязвам че се правят забележки на клиенти при връщане.  Докато плащаме се чува какво ли не.  За оплакване няма да ми остане време, последните дни са ми натоварени. А по спомен на сайта им ставаше бавно, с един въпросник.

# 235
  • Мнения: 10 212
Не, става бързо, има контактна форма на сайта. Въпросникът е друго. При нас няма проблем с връщането.

# 236
  • Мнения: 68 893
Такъв редовен клиент като Панайоту...срамота да й правят фасони.

Днес ми се обади онова напереното младо от 0800 телефона им. За да ми преразкаже това което аз й казах два дена по-рано.
Да..в сервиза нямали филтри. Да в момента преговаряли за да имат. Да цнаели за случая - казали че съм им се обаждала вече. Когато проимали щели да се свържат с мен.

Ядосах се и казах че ще ползвам робота 3 месеца и ще им го върна.

По лекари търча..нямам време. Ако намеря ще драсна на КЗП. Ако някой ме отмени...също е вариант. ☺

# 237
  • София
  • Мнения: 5 547
Пусни оплакване при такива случаи. На Раковски персоналът правеше такива въртели, подмениха постепенно всички и сега е "друга бира".
Баш там един господин връщаше обувки и касиерката обяснява че европейската номерация на обувки била различна от нашата.
Аз бях зад него и казах че няма такъв филм, млъкна много бързо и върна парите на човека.
А обувките не бяха носени, съвсем нови, явно нещо не са били удобни, знам ли.

# 238
  • Пловдив
  • Мнения: 40 836
Наистина си позволяват много служителите...беше поотминало, ама тая вечер пак през 3 каси си обсъждаха явно управителя как им казал, да не почиват до 20ч...явно щото магазина е пълен. Хилят се кат зелки пред хората, и едната вика -дааа, добре..ние направо ще вечеряме и си лягаме..демек, ако го слушат Confused  Сега не казвам да са роботи, ама клиента не е длъжен да слуша сплетни.

# 239
  • София
  • Мнения: 4 192
Мен пък ми прави впечатление, че масово се връща какво ли не. Вече и при новите стоки има използвани. Рано или късно ще си променят политиката, и без това цените им вече са доста високи...

Общи условия

Активация на акаунт