Абонаментни кутии в България - Тема 11

  • 38 446
  • 749
  •   1
Отговори
# 120
  • Варна
  • Мнения: 814
3 броя от Англия и 1 от сайта им Laughing
Всеки сам преценява за себе си кое му изнася и кое не, с мрънкане и критикуване нищо няма да се оправи точно в тая ситуация Wink

# 121
  • Мнения: 4 872
Мрънкала съм била Laughing
Със сигурност не. Изразявам мнение. Критика... Може би да, но обоснована. Както писах и преди-запазвам си абонамента. Тяхното предложение не е компромис за абонатите им, а за бизнеса им. Така го приемам. Можеха да си разчистят наличностите от сайта им Laughing плюс няколко от Англия и в редовна кутия Trollface но... Друго си е специално изгодно предложение по случая.
Не ми допадат продуктите и това, че са предварително описани. Губи се смисълът, заради който аз избирам кутиите.
 Щом на теб ти харесват и решаваш да я вземеш - очакваме снимки и мнение, след като ги получиш Wink

# 122
  • Варна
  • Мнения: 814
Мрънкала съм била Laughing
Със сигурност не. Изразявам мнение. Критика... Може би да, но обоснована. Както писах и преди-запазвам си абонамента. Тяхното предложение не е компромис за абонатите им, а за бизнеса им. Така го приемам. Можеха да си разчистят наличностите от сайта им Laughing плюс няколко от Англия и в редовна кутия Trollface но... Друго си е специално изгодно предложение по случая.
Не ми допадат продуктите и това, че са предварително описани. Губи се смисълът, заради който аз избирам кутиите.
 Щом на теб ти харесват и решаваш да я вземеш - очакваме снимки и мнение, след като ги получиш Wink
Не съм споменала имена, говоря по принцип! Каквото и решение да бяха взели, каквато и цена да бяха сложили все ще има недоволни, но бизнеса си е техен и решенията също! Толкова за мен по тоз въпрос.

# 123
  • Мнения: 1 398
Ами именно - решенията са си на клиента, тази загриженост към клиента е ужасно фалшива. Малко грубо казано, но е факт - На тях им пука толкова за здравето и парите на клиента, колкото и на клиента му пука за бизнеса им. В случая, както и много други пъти Белбокс просто нямат стока, за това не предлагат редовна кутия. Те работят месец за месец, за това и големите забавяния в изпращането при тях. Това си е мое мнение, разбира се.
Мен ме дразни друго - благотворителната акция на Кибрит - за даряване на 1 лв от кутиите им на Червения кръст. Добре - направете го, но защо е тази груба, агресивна реклама във всеки пост. Това си е направо - да яхнеш вълната....

# 124
  • Варна
  • Мнения: 2 313
Аз не мога да разбера защо Кибрит решават да повишат цената на кутията си точно когато повечето хора ще останат без доходи. Странно решение.

# 125
  • Варна
  • Мнения: 814
Аз не мога да разбера защо Кибрит решават да повишат цената на кутията си точно когато повечето хора ще останат без доходи. Странно решение.
Защото ще имат по-малко клиенти този месец, а оборота трябва да дойде от някъде и това е начина. Марви пуснаха вече инфо за априлската си кутия, но на редовна и цена Simple Smile

# 126
  • Мнения: 4 872
Така и така ще има кутия, защо тя не е редовната за Април, аз това не разбрах? Stuck Out Tongue Winking Eye
  Достъпна ли е все още Марвитал, поне за нея да се вредя Relieved

# 127
  • Мнения: 1 398
Сигурно защото изчистват стока и нямат бройки за всички абонаменти, за това са пуснали на висока цена, за който иска.

# 128
  • Варна
  • Мнения: 814
Така и така ще има кутия, защо тя не е редовната за Април, аз това не разбрах? Stuck Out Tongue Winking Eye
  Достъпна ли е все още Марвитал, поне за нея да се вредя Relieved
Цитирам част от писмото на Белебокс: Както знаеш, BelleBox почти не работи с български компании, което означава, че кутиите са внимателно планирани за месеци напред, а поръчките се извършват поне 8 седмици по-рано, за да има достатъчно време да бъдат обработени от партньорите ни, а продуктите да бъдат доставени до България. Това означава, че бройката на кутиите за идните няколко месеца вече е определена и ние не можем да изпратим само част от тях, понеже това би създало огромни трудности във всеки един аспект от бизнеса на BelleBox в бъдеще. За да продължим да те радваме още дълго време, ние преди всичко трябва да съхраним BelleBox, която все още е само на 2 години. Нямаше да се намираме в тази ситуация, ако работехме с български брандове, но не това е концепцията ни. Вярваме, че ще ни разбереш.
Достатъчно ясно е обяснено, че и котката ми ще го разбере Laughing

# 129
  • Мнения: 1 398
A фулбокс как успяват по 2 кутии на месец да пращат, те също не работят с български фирми, а те са и на повече от две години... Въобще белбокс ако се обясняваха по-малко и работеха повече само биха спечелили.

# 130
  • софия
  • Мнения: 4 180
Аз съм доволна от подхода на Фулбокс -писаха мейл дали си потвърждаваме поръчките и който иска получава кутия. Аз например в сегашната ситуация приемам за разнообразие и повод за радост да си получа поръчаните 2 кутии от Фулбокс. Дано и са хубави нещата вътре.

# 131
  • Мнения: 13 929
Марви на коя дата стартират продажбите?
Още преди ситуацията бях поръчала Nailbox, тези дни получих запитване дали желая да си получа кутията или се отказвам. Може би това е правилния начин.

# 132
  • Мнения: 1 602
Цялата работа при Белбокс е че имат да кажем 1000 бройки готови кутии, а абонаментите им рязко са намаляли - например са останали 200. В този случай ще им останат едни 800 кутии, които нямат какво да правят, тъй като кутиите им са с по 4-5 продукта и трудно ще повторят такова голямо количество количество. Сега явно ще разчистват наличности.

# 133
  • Варна
  • Мнения: 814
Цялата работа при Белбокс е че имат да кажем 1000 бройки готови кутии, а абонаментите им рязко са намаляли - например са останали 200. В този случай ще им останат едни 800 кутии, които нямат какво да правят, тъй като кутиите им са с по 4-5 продукта и трудно ще повторят такова голямо количество количество. Сега явно ще разчистват наличности.
Нямат продукти, още миналия месец нещо се прецака там и вместо обещаната кутия пълна с грим, отново получихме грижа за кожата. Дори не успяха да пуснат кутиите преди 8ми март и ги получихме след празника си

# 134
  • Мнения: 4 872
Моята работа като клиент на Белбокс е да давам мнение, когато съм засегната от техните решения. Безпристрастно мнение.
 Нещо се било прецакало.... Всички очаквахме да има проблеми,  но си пролича, кои са сериозните кутии и кои посредствени. Именно вторите вложиха повече амбиция в дългите послания, отколкото да си свършат работата Joy

Общи условия

Активация на акаунт