Пазаруване от vivre bg

  • 9 477
  • 49
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 75 324
До Румъния трябва да го пратиш, за твоя сметка вероятно, доколкото четох общите условия...ок ли си с това?

Изчакай си да пратят те куриер, и те съветвам да комуникираш само с имейли  с тях, не с обаждания.

# 31
  • Мнения: 1
Внимание: Компанията начисляват 20% ДДС на фактури с Български Булстат/ДДС№.

VidaXL Call Center телефон: 02 437 3873. Инфо за компанията е по-долу.

Поръчваме от този website през последните 3 години от фирма с Булстат/ДДС номер. Фактурите им винаги имат ДДС 20%., без нашия Булстат. По EU закон, нямат право да начисляват ДДС, защото нямат Булстат в България и стоката идва от друга EU срана. От vidaXL ми отговориха че за корегирана файтура без ДДС се чака 30 дена. По закон в България, фактура трябва да се издаде от срок до 5 дена. Винаги има проблем с фактурите.

Company Info:
Name: vidaXL Europe B.V.  /  vidaXL Marketplace Europe BV
VAT# BG3076544505 (дерегистриран през месец юли 2021г) без представителство в България
Website in BG: vidaxl.bg
Address: Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Netherlands
Call Center in BG: 02 437 3873
Call Center in Nederlands: +31 456 789 599
email: order.bg@e.vidaxl.com for vidaXL in Bulgarian
help center: https://vidaxl.zendesk.com/hc/bg
chat center: https://vidaxl.zendesk.com/hc/bg

# 32
  • Мнения: 929
Някой може ли да ми каже, големите мебели като дивани и фотьойли с кой куриер се доставят и има ли опция преглед преди приемането на поръчката?

# 33
  • Майничка
  • Мнения: 13 780
На мен са ми доставяли столове с МБМ Експрес. Бяха в голям кашон и момчето ми помогна да го отворя, за да погледна дали всичко е наред. Не видях дали има изрична опция преглед, но не подписах, преди да отворя и никой не ме е припирал.

# 34
  • Мнения: 63
Внимание: Компанията начисляват 20% ДДС на фактури с Български Булстат/ДДС№.

VidaXL Call Center телефон: 02 437 3873. Инфо за компанията е по-долу.

Поръчваме от този website през последните 3 години от фирма с Булстат/ДДС номер. Фактурите им винаги имат ДДС 20%., без нашия Булстат. По EU закон, нямат право да начисляват ДДС, защото нямат Булстат в България и стоката идва от друга EU срана. От vidaXL ми отговориха че за корегирана файтура без ДДС се чака 30 дена. По закон в България, фактура трябва да се издаде от срок до 5 дена. Винаги има проблем с фактурите.

Company Info:
Name: vidaXL Europe B.V.  /  vidaXL Marketplace Europe BV
VAT# BG3076544505 (дерегистриран през месец юли 2021г) без представителство в България
Website in BG: vidaxl.bg
Address: Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Netherlands
Call Center in BG: 02 437 3873
Call Center in Nederlands: +31 456 789 599
email: order.bg@e.vidaxl.com for vidaXL in Bulgarian
help center: https://vidaxl.zendesk.com/hc/bg
chat center: https://vidaxl.zendesk.com/hc/bg
Не разбрах какво значи начисляват ДДС - т.е. върху обявената цена ли начисляват 20 % или вътре в цената има 20 % ДДС ? И защо не искате да има ДДС във фактурата ? Нещо не разбрах коментара Ви.

# 35
  • Мнения: 250
НИКОГА няма да пазарувам от Вивре - през април поръчах 2 бр. стъклени плотове за готварска печка, пишеше че доставката ще е сле малко повече от 20 дни, реших че ще изчакам, внасяли ги от Германия (?), платих ги предварително с кред.карта (все пак знаех какво поръчвам и какво можеше да се обърка), и... получих същия размер картина на канава!!!!!
В момента на получаването и на другия ден безуспешно се опитвах да се свържа по дадените телефони - греда! Написах поне 4-5 емайла - разбирайте 4-5дни, реагираха едва когато пратих емайл от полето "контакт с нас". Връщането на сумата стана горе долу за 20 дни. Имам чувството, че тази фирма няма персонал, а само някакви телефонни секретари и всичко е  координация с емайли и кодове... Та така - беше ми за първи път и никога повече!

# 36
  • Мнения: 75 324
Връщането при всеки търговец си е разправия, с която се съгласяваме още като поръчваме.
Аз съм поръчвала килими от вивре, за 30 лв цена 120 на 170 см съм доволна, дойдоха си, одобрих ги. Сега пак чакам.
Бонуса за нов потребител много го харесвам.

# 37
  • sofia
  • Мнения: 2 435
Здравейте,

Някой има ли тази лампа или подобна и как е на живо?

# 38
  • Мнения: 1 172
Здравейте, имам точки за 20 лв., но няма опция за приспадане на сумата. Как се използва?
Едит: Пробвала съм за друг продукт, а е само за Vivre Deco

Последна редакция: пт, 01 юли 2022, 23:30 от Yellow Rose

# 39
  • София
  • Мнения: 2 995
Има ли от къде да се вземе код за намаление, като в другите сайтове? Или са само лични?

# 40
  • Мнения: 2 772
Надявам се доста хора да прочетат това,което ще напиша!
И се надявам да се поправят грешките,ако разбира се са само грешки,а не политика на VIVRE!
Поръчах стоки за повече от 300 лева!С голяма желание,без грам колебание!
На поръчката пише,че пратката ще пристигне на дати 21-22.11
Вече 9-10 дни има закъснение и никой не дава отговор защо!
Когато писах на отдел "Клиенти",отговорът беше,че поръчката е в куриер!
Доколкото знам,това е румънска компания!
Защо поръчката пътува до България 10 дни?
Сигурно и още време ще отнеме доставката!
Внимавайте!
Ще продължа да информирам потенциалните клиенти на тази компания и да видим докъде и как ще свърши тази история!!!

# 41
  • Мнения: 3 758
Щом пратката е в куриер би трябвало да има товарителница и да е видимо.

Последната година не съм пазарувала от vivre, но предни години преди да увеличат цени постоянно нещо вземах, връщане на стока и пари винаги е било коректно, комуникация също.

Последните дни имах пратка отложена за доставка от куриерска фирма и задържана при тях, поради претоварване


Дано всичко приключи нормално при вас и опасенията да са напразни

# 42
  • Мнения: 2 772
Щом пратката е в куриер би трябвало да има товарителница и да е видимо.

Последната година не съм пазарувала от vivre, но предни години преди да увеличат цени постоянно нещо вземах, връщане на стока и пари винаги е било коректно, комуникация също.

Последните дни имах пратка отложена за доставка от куриерска фирма и задържана при тях, поради претоварване


Дано всичко приключи нормално при вас и опасенията да са напразни

Благодаря за отговора!
Аз пазарувам редовно от други сайтове,свързано е с работата ми
За първи път виждам сайт,в който няма опция за проследяване и липса на всякаква информация.
В началото на миналата седмица отговорът за забавянето беше,че пратката е в куриер и едва ли не още утре ще я получа!Е,да,ама не!Седмицата си отмина и днешният им отговор отново беше,че пратката е в куриер!
Написах същия текст във фейсбук страницата им,но беше изтрит!
Затова е моето притеснение!

# 43
  • Мнения: 75 324
Три пъти сэм поръчвала от сайта, и трите си получих всичко. Срокове не помня, моите със спиди идваха.
Следях в профила, в един момент се появява товарителница и с нея следях в сайта на спиди. От vivre deco поръчвах. Мисля че имаше и външни търговци, не помня вече.

По ЧП е нормално да има забавяне.

В профила ви какво пише под поръчката?

# 44
  • Мнения: 2 772


Пише,че е платена,че е в процес на обработване
Нищо друго

На всичкото отгоре получих е-майл да оценя продуктите!
А аз все още не съм ги получила!

Последна редакция: ср, 30 ное 2022, 20:04 от usmivkata20

Общи условия

Активация на акаунт