Отговори
# 15
  • Мнения: 235
Последното ни местене беше май. Отидохме на 2 пъти по тясно жилище и много неща изхвърлих. Иначе както са казали момичетата процедирам и аз - кашоните  и бус за пренасянето им . Абе цигания си е да се местиш

# 16
  • Мнения: 4 300
Ние без хамали няма да минем Twisted Evil Дивана ни не се събира в сегашния асансьор, 100% нема да се събира и в бъдещия. Така че най малко него ще трябва хамали да го свалят от 14-я етаж и да го качат до 4-я. В тази връзка приемам всякакви препоръки за хамалски фирми, както и мнения за цените.
Само за инфо предния път ни взеха 72 лева ( беше събота и повикването се таксуваше "по спешност в почивен ден")

# 17
  • Мнения: 61
много е гадно! но на въпроса
1 намираш си много кашони  но не много големи така че да са удобни за носене
2 ако можеш по голямата част от тях пренасяш със собствени сили /посуда дрехи завивки книги  и т.н/
3 когато стигнеш до големите наща/секции шкафове гардероби/ викаш някой близък/ки/ да ти помогне с разглобяването/ доколкото е възможно  без да станат сакатлъци/
4 намираш някой с микробус /камион/ двама трима по здрави в кръста товарите максимално 
5 нанесеш ли се на новато място процедурата започва отново /знам го от опит най безболезнено е/

# 18
  • густо майна Филибето
  • Мнения: 8 539
Отделяш си багажа, който ще ви е най-необходим - все едно заминаваш на екскурзия + посуда за ядене (по възможност суха храна). Както и момичетатат са казали - кашони, в които редиш по стаи и по вид на багажа, като ги надписваш. За стъкларията и дребните неща ми трябваха вестници с които да опаковам, за да не са фатални сътресенията при пренасянето. Черната техника и дреболиите пренасях първи, защото после апартамента обикновено стои зейнал докато се изнесе всичко. Едрата мебел и тежката бяла техника - накрая с камион. Задължително ти трябва човек, който да пази багажа като го струпаш пред входа (или каквото е там), както при изнасянето, така и при внасянето. Сложи номера на кашоните, за да си наясно колко са и да не изчезне нещо (ако има хамали) Дори май е по-добре ако ползваш хамали да имат само номера, а само ти да знаеш какво има вътре.
Аз съм се пренасяла десетина пъти, като последния път беше от един град в друг. Трябват приятели. Успех!

# 19
  • Мнения: 4 358
Вие първо си намерете жилище, за да има къде да пренасяш кашоните  Wink
Докато търсиш си направи ревизия на всичко вкъщи. Не забравяй и мазето, там често е пълно с излишни боклуци.
Аз действам така - всеки ден си набелязвам една стая и хвърлям ненужното, което е в нея. Когато свършат стаите започвам отначало. Оказва се, че пак има какво да се хвърли  Peace

Последният път намерихме само три кашона и трябваше да изнесем всичко с тях. Почистих една стая в новата квартира и метнах два чаршафа на пода. На единия слагах дрехи, на другия посуда. Пълня кашоните в старата квартира, празня ги в новата и пак ги връщаме с нас. След преместването цяла седмица миех и подреждах, но вече времето не ме притискаше и спокойно обмислях кое къде да сложа.

Другото момичетата са ти го казали  Peace
Пожелавам ви бързо да си намерите хубава квартира!  Hug

# 20
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
Принципно повечето са ти казали организацията. Добавям само:
- ако намериш кашони без дръжки за хващане, такива се правят много лесно с макетен нож - изрязваш полукръг и прегъваш навътре (по-лесно се хваща, ако не е изрязано съвсем);
- събираш вестници от когото намериш - ще ти трябват за опаковка на чупливите неща;
- вземи дебели ролки хартиено тиксо - здраво е, а можеш и да пишеш в/у него;
- кашоните номерираш, а съдържанието описваш на листове А4, които после можеш да перфорираш и сложиш в папка (задължително им правиш копие, което да стои на друго място);
- в отделен сак, раница или чанта слагаш к-т дрехи и други неща от първа необходимост (фенерче, запалка или кибрит, к-т прибори,2-3 пластмасови чашки и чинии, салфетки, хавлиена кърпа, сапун) - да можеш да изкараш половин-един ден, ако нещо се обърка без да се налага да тичаш до магазина.

# 21
  • ...на брега на голямата река....и близо до морето
  • Мнения: 214
Благодаря на всички, които ме съветваха!  smile3525 smile3525 newsm51 newsm51. Вече започнахме, ама само инвентаризацията на надлежния материал. Довечера след работа съм в избата newsm61. Лошото е, че и съм на работа по цял ден..........Няма как да си взема отпуска, веднага ще ми се отрази на бюджета, а идва и 15-септ.............. newsm12

# 22
  • Мнения: 5 391
Ауу, много досадно това с преместването.Веднъж сме се местили, аз опаковах всичко, сами се изнесохме без помощ, видяхме се в чудо.Хубавото е, че аз не съм Плюшкин и в къщи нямам нищо излишно, всичко ненужно отива веднага на боклука.
Успешно намиране на квартира и пренасяне! Peace

Общи условия

Активация на акаунт