СЕДМИ клас 2019/2020 - Първа изпитна седмична тема - (15.06 - 21.06)

  • 97 737
  • 2 346
  •   1
Отговори
# 1 650
  • Мнения: 50 754
Доста полезен споделен опит
Аз не знам също как ще постъпя. Предвид липсата на връзки. Но виждам, че зоркото око на форума пак е дебнело и е помогнало! Браво!

# 1 651
  • Мнения: X


Мислех да я пазя за по-нататък, но като почнахте с въпросите...Обновен вариант на снимка, която се предава от тема на тема. Ако забележите неточности или пропуски, пишете, за да ги оправя или допълня.

Последна редакция: чт, 18 юни 2020, 14:35 от Анонимен

# 1 652
  • Мнения: 4 737
АниК, започнала съм да следя твоята сага в миналогодишните теми, но сега съм само в началото. Това трябва да се събере и издаде в брошура! Simple Smile

# 1 653
  • София
  • Мнения: 363
gadamer, миналогодишната ни история беше станала нарицателна направо. Беше приет през цялото време в 35-то, а целяхме НЕГ или 73-то. Изтеглих за 4-то класиране, когато в НЕГ обявиха едночасов прием за 3 места за момчета. Прием само с оригинални дипломи. В последния момент удължиха приема с още един час и наместиха свои деца - моят син остана първи под чертата. Беше един петък (1ви август май), а 35-то бяха обявили прием до понеделник - върнах му пак там документите, пак го приеха (балът си му беше доста добър за 35-то и нямаше риск да не го приемат отново). Не смеех да държа оригиналите на документите в мен до 25-27 август, когато 73-то беше обявило 1 свободно място за момче. Обаче тогава вече бях твърдо решена да действаме - към края на месеца свободните места за момчета станаха 3 (имаше рокади, защото пък НПМГ приемаха рано документи за 4-то класиране, а щяха да обявят самото класиране след 2-3 седмици). Приеха го с най-висок бал от тримата. Обаче какво лято беше - до 27-28 август все драми. МНого е гадно 4-то класиране, но не е непосилно.

В тези училища искаха оригинал от дипломата, затова беше толкова инфарктно. Форумците следяхме зорко къде се освобождават места, обявяват ли се... До отктомври имаше размествания в тези, които аз следях.
Аз следих случая миналата година и се възхитих на здравите Ви нерви. Определено не бих могла да го преживея Grinning

# 1 654
  • Мнения: 3 483
Геометричната задача май беше също сравнително лесна. Та ще се озорите в София с така или иначе винаги космическите балове, а сега още повече.

Иначе още размисли за тестологията и отсяването. Най-много точки 5,5 ти носи съобразяването на 23 Б), следвано от 4 т. за 22 В). Та моето момче ги е спечелило, за да накажат техническата му грешка на 19 А) със забравено едно на ум с общо 6 т. - А) повлича още две подусловия, не защото не знаеш как да ги сметнеш, а защото работиш с грешна цифра вече.

# 1 655
  • Мнения: 11
Благодаря за алгоритъма. Може би съм "тъпа" , но пак не ми е на 100% ясно: ако подадем заявление за участие във второ класиране - запазва ли се мястото от първото класиране? Т.е. има ли вариант да изпадне в по-долно желание или възможността е само напред и се запазва мястото от първото класиране?

# 1 656
  • София
  • Мнения: 3 809
Възможността е само напред в желанията или на същото място.

# 1 657
  • Мнения: 1 444
Аз да попитам, защото продължавам да се учудвам на оптимизма на някой деца наоколо. Верен отговор на втора част гарантира ли пълен брой точки (по ключа). Аз все си мисля, че заради разписване няма да е пълен броя точки. Права ли съм или не?

Струва ми се, че термина "запазва" е объркващ. Защото никой нищо не пази. Или се записваш там където си приет или подаваш молба за второ класиране. След него или те приемат на по-горно желание или отново си оставаш в това което си приет след първо.

Последна редакция: чт, 18 юни 2020, 14:48 от MollyBy

# 1 658
  • София
  • Мнения: 9 513
На мен ми се ще да мисля, че баловете ще са малко по-ниски от 2019 в частта с математиката Stuck Out Tongue.
Но вероятно тези, с които се съревноваваме за едни и същи места, не са имали проблем с 22-ра задача.
Ще разчитаме на добри оценки на теза, преразказ и описание на втори модул по математика. Явно те ще са решаващи.

# 1 659
  • Мнения: 3 491
Аз пък мисля, че геометрията за масовите училища остана недоучена покрай това ДО. И оптимистично се надявам поне за втория ешелон училища баловете да не са на толкова високи.

Последна редакция: чт, 18 юни 2020, 14:46 от Amanda.D

# 1 660
  • Мнения: 18 837
Вчера писах писмо до РУО и МОН, с копие до училището. Днес ми се обади класната. Ще отида утре да говорим, да гледаме записи. Аз съм наясно, че квесторите са външни, но има ли училището ангажимент към инструктажа им? Проблемът беше, че са се скарали на детето, че пише върху теста и не са дали да разкачи черновите. В писмото добавих, че едната квесторка се е хранила и че е звънял телефон, което е доста непрофесионално.

На нашите са дали да пишат по теста, от което аз не съм очарована, защо не на черновата....
Но за за разкачването и при нас не са разрешили. Кое е правилното в крайна сметка? От къде на къде някой си неразбрал квестор трябва да стресира допълнително децата и да им затруднява и забавя работата...По тази логика и ние трябва да подадем жалба за това разкачане. И защо не, като в крайна сметка така или иначе се разкачват???

# 1 661
  • София
  • Мнения: 12 888
Аз да попитам, защото продължавам да се учудвам на оптимизма на някой деца наоколо. Верен отговор на втора част гарантира ли пълен брой точки (по ключа). Аз все си мисля, че заради разписване няма да е пълен броя точки. Права ли съм или не?
Не разбира се, но ако като цяло детето се справя и с описването шанса е доста голям. При мен обикновено Николета има пълен брой точки на решена задача, но на последният ПИ на Регалия, заради недоказано нещо, защото било очевидно и бяха взели напълно нормално 2т от геометричната задача. Този път твърди, че е внимавала и описвала подробно, но пак няма как да съм сигурна. Първоначално се заблудила, че втората част е час и след това имала по нейни думи половин час да проверява и да допълва и доописва, ако прецени нещо по задачите.
zazu1 аз също смятам, че при големият набор като цяло и големият брой паралелки в СМГ в седми клас и това, че тях задачите не са ги затруднили, както и тестовата част по БЕЛ , приема в СМГ конкретно, ще се определя основно от точките на преразказа и тезата. Успокова ме това, че Николета се стреми към паралелките с английски език, а не с немски.

Последна редакция: чт, 18 юни 2020, 15:16 от Aila

# 1 662
  • Мнения: 50 754
Аз вече съм наредила 88 желания... луда работа. Simple Smile Сега 10на дена само ще си ги връткам и джуркам
Добре, че вече се подават електронно. Преди ги писах на ръка...пак такава бройка...Stuck Out Tongue Winking Eye

# 1 663
  • Мнения: 8 914
Как всъщност се оценява втори модул по математика? Ако се включи ganis ще е добре.
Носи подусловие на задача примерно 5 точки. Но това е цялото пълно решение на това подусловие от - до. Вътре в нея стъпките не се ли оценяват отделно. Какво имам предвид. Имаш едно сложно уравнение, решавал си, разписвал си и на последния ред си пропуснал знак или си сметнал 2+3=6. Какво става? Ясно няма да си получил пълните 5 точки, но не и редно да си с 0.

В тестовете на Архимед, при критериите за решения , имаше много детайлно разпределение на точките. Точка за това, половин за онова, още точка за друго.
На мен това ми звучи логично и правилно, но как става всъщност?
Иначе все бучах на детето да разписва много подробно, за да може да си генерира възможно по-пълен набор от точки за всяка задача.

# 1 664
  • у дома...
  • Мнения: 3 675
Аз вече съм наредила 88 желания... луда работа. Simple Smile Сега 10на дена само ще си ги връткам и джуркам
Добре, че вече се подават електронно. Преди ги писах на ръка...пак такава бройка...Stuck Out Tongue Winking Eye
Казах аз на ММ, че трябва поне десетина паралелки да пишем, той - не, "пиши там две-три и да се приключва".

Обещах на детето, че ако хване 50 т. по математика, ще пишем СМГ с немски. Милата изпадна в ужас: "Какво ще правя ако ме приемат?". Grinning

Общи условия

Активация на акаунт