Пазаруване от Aliexpress.com 59

  • 35 563
  • 736
  •   1
Отговори
# 60
  • BG-DE
  • Мнения: 5 976
Благодаря,  днес дойдоха, 10 дена след канселирането 🙂

# 61
  • Мнения: 154
Здравейте !

Имам направена поръчка на 27 юли с номер да проследяване .

С този проследяващ номер днес при проверка в сайта на Бг пощи ми изписва , че днес ( 05 август )сутринта пратката е получена . Но в съвсем друго населено място и съответно не от мен .

Явно номерът за проследяване е грешен .

Веднага се опитах да пусна диспут, но изписва че е възможно 10 дни след като е шипната поръчката .

Писах на продавача - все още не е прочел съобщението ми .

Моля за съвет какво следва от тук нататък.

Разбира се ще пусна диспут , когато е възможно .

Благодаря на тези , които ще се включат !

# 62
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Radani сама си го написала, изчакваш да минат 10-те дни и отваряш диспут за грешно адресирана пратка.

# 63
  • Бургас
  • Мнения: 1 941
поръчките от Китай за Европа явно са паднали като количество, защото вече доста често LVS... номера идват за около 30 дена

Последна редакция: чт, 06 авг 2020, 23:11 от musicdoubl3

# 64
  • Варна
  • Мнения: 1 252
С поръчките от Алиекспрес е като тото. Идвали са ми и за 15-20 дни и за 40-50 и за 80 дни поръчки пуснати по едно и също време. Така че търпение му е майката и късмет.

# 65
  • Мнения: 2 618
С поръчките от Алиекспрес е като тото. Идвали са ми и за 15-20 дни и за 40-50 и за 80 дни поръчки пуснати по едно и също време. Така че търпение му е майката и късмет.
Това предполагам е назад в годините. Последната година е 60-90 дена инеслучайновдигнахалимита на 90 дена за защита.

# 66
  • Варна
  • Мнения: 1 252
Това предполагам е назад в годините. Последната година е 60-90 дена инеслучайновдигнахалимита на 90 дена за защита.
Не е много назад - от тази година имам две неща , които дойдоха за 20-25 дни. И пак от тази година няколко неща , които чаках над 60 дни.

# 67
  • Мнения: 6 803
Търся си безжични слушалки за телефон, на бюджетна цена, като ще ми трябват за разговори (не търся някакви допълнителни функционалности). Идеята е, че от време на време (покрай хоум офиса) ми се налага да водя по-дълги разговори с колеги и ми е неудобно постоянно да съм с телефон в ръка. На високоговорител също не винаги е удобно, а и да отида от единия край на стая до другия трябва да го разнасям. В тази връзка си мисля, че най-удачното решение е безжични слушалки. Има огромно разнообразие в Алито и доколкото се ориентирам почти всичко е с блутут връзка (не разбрах дали има и такива само с wifi). Спрях се на този модел за целта (https://www.aliexpress.com/item/4000902204828.html?spm=a2g0o.pro … ,searchweb201603_),  но ще се радвам да чуя мнения или препоръки, ако някой от вас е купувал или има наблюдения.
Благодаря! Flowers Hibiscus

Иначе, покрай пандемията и стоенето у дома си поръчах това кабелче, USB удължител, работи безпроблемно: https://www.aliexpress.com/item/32888857187.html?spm=a2g0s.90423 … .0.74234c4d92UHQH

И бански от тук, който още не съм дочакала: https://www.aliexpress.com/item/32848135043.html?spm=a2g0s.90423 … .0.74234c4d92UHQH
Има доста коментари, продавачът е от top brand, но при проверка на информация за шипинг ми изписва: Parcel Status Shipment cancelled by seller. Отговорът на продавача при въпрос от моя страна"има ли проблем" е "dear, don't worry,  logistics information will be update within 5-7 days. Please kindly wait.".....минаха доста дни, та, ще видим какво ще стане.

# 68
  • BG-DE
  • Мнения: 5 976
Имам такива безжични слушалки не от Алиекспрес, а от TK maxx но никак не съм доволна, батерията им трае около час и никак не са ми удобни едната постоянно ми пада 😖 но за тази цена, на която сте ги намерила си струва да се пробва 🙂

# 69
  • Мнения: 1 414
Досега съм пускала диспут само за неполучена стока. Искам да попитам, мога ли да пусна диспут за получена стока, но неотговаряща на описанието? В случая получих рокля, в чието описание е написано , че е от памук, а се оказа чист полиестер.  Не ми се занимава с връщане, но поне бих ли могла да получа част от цената, като обезщетение? Имал ли е някой подобен случай и струва ли си да се захващам?

# 70
  • Мнения: 6 803
Menerva, благодаря за включването. За удоството и аз се зачудих...малко изглеждат аха да паднат наистина Laughing


Досега съм пускала диспут само за неполучена стока. Искам да попитам, мога ли да пусна диспут за получена стока, но неотговаряща на описанието? В случая получих рокля, в чието описание е написано , че е от памук, а се оказа чист полиестер.  Не ми се занимава с връщане, но поне бих ли могла да получа част от цената, като обезщетение? Имал ли е някой подобен случай и струва ли си да се захващам?
Да, заслужава си. Като отваряте диспут има опция да посочите защо го правите и точно там ще посочите (от падащо меню), че диспутът е за стока, неотговаряща на описанието. После, в свободен стил, може да опишете какво точно не отговаря. Хубаво е да приложите и снимка(и)/видео също може. Може да искате цялата сума за възстановяване или част от нея. После Али ще се произнесат по диспута.
Много пъти съм искала частично възстановяване и винаги е било одобрявано.
Ако искате споделете за какво точно става въпрос - кое точно не отговаря на роклята - цвят, размер, материя и каква е цената и можем да дадем съвет. Blush

# 71
  • Бургас
  • Мнения: 1 941
да не се окаже, че всичко е както е описано, и просто тя не е прочела
а иначе за дрехи, като размера е по малък с 2-3 сантиметра (от показаното в таблицата) но стават, направо продавача се съглася на 2-3 долара да върне

Последна редакция: нд, 09 авг 2020, 18:14 от musicdoubl3

# 72
  • Мнения: 1 414
Скрит текст:
Menerva, благодаря за включването. За удоството и аз се зачудих...малко изглеждат аха да паднат наистина Laughing


Досега съм пускала диспут само за неполучена стока. Искам да попитам, мога ли да пусна диспут за получена стока, но неотговаряща на описанието? В случая получих рокля, в чието описание е написано , че е от памук, а се оказа чист полиестер.  Не ми се занимава с връщане, но поне бих ли могла да получа част от цената, като обезщетение? Имал ли е някой подобен случай и струва ли си да се захващам?
Да, заслужава си. Като отваряте диспут има опция да посочите защо го правите и точно там ще посочите (от падащо меню), че диспутът е за стока, неотговаряща на описанието. После, в свободен стил, може да опишете какво точно не отговаря. Хубаво е да приложите и снимка(и)/видео също може. Може да искате цялата сума за възстановяване или част от нея. После Али ще се произнесат по диспута.
Много пъти съм искала частично възстановяване и винаги е било одобрявано.
Ако искате споделете за какво точно става въпрос - кое точно не отговаря на роклята - цвят, размер, материя и каква е цената и можем да дадем съвет. Blush
V.I.P , това е роклята https://www.aliexpress.com/item/32919404934.html?spm=a2g0s.90423 … .0.27424c4dFjnQ6I  Какво се вижда в описанието е памук (cotton) , но в действителност е полиестер. На живо роклята изглежда малко по-различно, пускам снимка по-долу, но приемам, че понякога снимките се различават от истината.

Нося само памучни дрехи, защото съм алергична към изкуствените. Не ми се занимава с връщане, имам на кого да я подаря, но ми се ще някаква компенсация за подвеждащото описание Simple Smile Цената беше около 13 долара.

# 73
  • Мнения: 6 803
Пуснете диспут и опишете точно това. Ако има етикет от вътре и пише, че е полиестер - снимавате го и прикачате снимката, както и друга снимка (скрийншот) на описанието на роклята от обявата. Ако няма етикет е по-трудно доказуемо, защото външно няма как да се разбере (по снимка) каква е материята. На самото описание виждам, че веднъж пише Material: Spandex и после Material: COTTON, малко подвеждащо. Но все пак, пуснете диспут, не губите нищо. Бих искала 3-4 $.

# 74
  • Мнения: 1 414
Благодаря ..::V.I.P::.. . Не бях се сетила да потърся етикет от вътрешната страна. Оказа се, че има и си пише красноречиво "полиестер". Наистина няма какво да губя и ще опитам.

Общи условия

Активация на акаунт