СЕДМИ клас 2019/2020 - Първо класиране - (13.07. - 19.07)

  • 107 265
  • 2 759
  •   1
Отговори
# 1 995
  • Мнения: 24 467
Дотук с теорията на Регалия, за снижаването на високите резултати в провинцията поради новия начин на проверяване.

Не съм прочела всичко в темата днес, че нямам време, но не е ли същият начин на проверка на НВО от миналата година още? И от миналата година къде има отчитане на явно занижени резултати в сравнение с по-предходната, за да се твърдят някакви такива неща? Че тази година точно само деца от провинцията, например, имат 500 точки. Какво точно твърдят Регалия и на какво се базират?
Аз и по този въпрос имам простичко обяснение /не знам какво е на Регалия/ - в "провинцията" населението намалява с всяка изминала година. По-бавно се закриват паралелки и цели училища, в сравнение с лавинообразния спад на населението, особено в по-млада възраст. А това включва и децата. Съответно - конкуренцията за места е малка. И никой не е чак толкоз луд, че да си губи времето с години съботи и недели да ходи по курсове, ако това, с оглед на този факт, не му е наистина нужно. А високите резултати на НВО лично за мен винаги са изразявали просто една по-добра подготовка, по- от рано и по-интензивно, за дадения формат на изпитите. Ако не ти трябват космически резултати е глупаво да влагаш космически усилия за конкретни изпити.

Последна редакция: пт, 17 юли 2020, 15:38 от Judy

# 1 996
  • София
  • Мнения: 2 162
Мария, правила ли си някаква прогноза с колко ще падне бала там? Аз се опитах да правя някакви изчисления, но се люшкам между 445,5 и 449 за паралелката с руски. Според мен, ако ще има движение в баловете, то ще е именно в Първа АЕГ.
И аз за една съученичка на дъщеря ми се интересувам. Стискам палци на децата да им се случи това, на което се надяват.
Интересно ми е защо смятате така?
О, поради разсъждения, базирани на коментари на приятели и познати, които не са представителна извадка освен това. Така че не го възприемайте като някакъв сериозен и обоснован извод. Логиката ми  произтича от това, че от личните ми наблюдения приети деца в АК или неприети там, но с възможности да продължат в ЧУ, не се чудат дълго за 1-ва АЕГ, а избират АК или ЧУ. Отделно за кандидастващите от други области имам две познати, които пуснаха заявление с по няколко желания, но целта им беше на едната НПМГ, СМГ, а на другата и НЕГ, но ги приеха в различни паралелки на АЕГ - еми ще се откажат. Английски могат да нучат и в областните градове, от които са. Т.е. АЕГ в София не предлага на такъв тип кандитати нещо толкова специално, че да се запишат в нея.

# 1 997
  • Мнения: X
НПМГ имаха още по-добра традиция. Да качват всичко на сайта. Включително движение на записването.

# 1 998
  • sofia
  • Мнения: 1 606
25 незаписани за СМГ си е цял клас! Хайде, късмет на всички, които са  на крачка от мечтата за това училище, както и на всички, които се борят за немската паралелка!  След тази тежка година е ред да им се сбъднат желанията!

# 1 999
  • Мнения: 3 484
Green, стискам палци!

Но защо решихте, че 25 от върха ще предизвикат такова раздвижване надолу. Вярно, че и от другите места ще има незаписани, но все пак.
Многото заявили второ, могат да си прекласират на същите позиции, така или иначе.

# 2 000
  • София
  • Мнения: 9 515
А това са деца, които не са се записали и не са подали за участие във второ ли? Правилно ли разбрах Blush ?

# 2 001
  • Мнения: 7 680
Зависи в тези 25 дали са включени децата на Селена и на Зазу, например, които са приети в смг, но не са записани за смг АЕ, а чакат 2ро класиране.
Иначе 25 деца са си 16% от приетите.

# 2 002
  • София
  • Мнения: 9 515
Хе хе. И ние с текуща оценка по физика и астрономия от днес Grinning .

# 2 003
  • Мнения: X
А това са деца, които не са се записали и не са подали за участие във второ ли? Правилно ли разбрах Blush ?
За мен " почти всички са от провинцията" означава по-скоро " неявил се".

# 2 004
  • София
  • Мнения: 363
Опасявам се, че никой не може да отговори на въпроса що е то качествено ДО.
Подобен вид обучение следва да бъде разработено научно и в дълбочина съвместно с педагози, психолози и широк кръг специалисти.
А всичко дотук беше на коляно.
Аз например вече не съм убедена, че непрекъснато синхронно обучение е ОК.
Много е вероятно да се окаже, че то не се отразява благоприятно на психиката например.
И че е по-разумно да бъде лимитирано за сметка на задълбочени и индивидуални задачи за домашно.
Под качествено имах предвид учителите да са сериозно ангажирани, да има ежедневна комуникация между тях и децата, да се провежда в една платформа, домашните да се връщат с коментар. Така беше и при двете ми деца тази година.
Иначе не се наемам да коментирам колко ефективно е в сравнение с реалното Simple Smile

# 2 005
  • София
  • Мнения: 3 809
Инфото за СМГ е за незаписани, а не за подали за второ.

# 2 006
  • Мнения: 1 965
От СМГ няма за къде да чакат, освен децата от английските паралелки да чакат за немската, обаче едва ли са всичките 25 деца....Има голям шанс за раздвижване и според мен. Успех!

# 2 007
  • София
  • Мнения: 9 515
Ами като ходихме да подадем за второ имаше цяла страница деца, заявили участие за второ, ако правилно съм видяла. Т.е. поне 20-тина.

# 2 008
  • Мнения: 7 680
Ох, щеше да е супер да имаше инфо на сайта на всяко училище с брой незаписани, брой записани и брой заявили участие за второ класиране. Аз съм вечно ламтяща за информация. Всякаква Simple Smile.

# 2 009
  • София
  • Мнения: 1 929
Тогава не ни трябва класиране, ние сами ще си го спретнем Joy

Общи условия

Активация на акаунт