Тема за бързи въпроси и отговори ~ Всичко за нашите деца ~ Училищен блиц ~ Тема №5

  • 56 969
  • 746
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 5 013
Гледам вчера работите на моето дете. Елементарни неща, които у дома знае не може да реши в училище. Едва ли това е оправдание, но дали пък и това постоянно носене на маски, вече втори месец, не ги изнервя?

# 181
  • София
  • Мнения: 62 595
И какво общо имат маските? Нищо ново под слънцето.

# 182
  • Мнения: 5 013
Не знам, чудя се. Госпожата дава тест през ден и се оплаква от лоши резултати в класа. Да беше само моето дете, а то целият клас. Та търся причина. А и дали навсякъде толкова често изпитват? Чудя се, дали да местя в друго училище с по- малко изпитване? Ей такива въпроси и мисли.

# 183
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 42 053
при нас тестовете са всеки ден.
не виждам как маската ще го накара да забрави каквото знае.
по-вероятно не го знае. Sad работете в тази посока.

# 184
  • Мнения: 35 960
Не е приятно, ако са по цял ден с маска, но това едва ли е причината да не реши теста. По-скоро разсейване или пропуски в материала. Ако са били онлайн по-дълго време, разбираемо е...

# 185
  • Мнения: 283
Чудя се на вас налагало ли ви е са да говорите пред хора с маска, като тя е сложена правилно, а и трябва да говориш по-силно? На мен ми се наложи миналата седмица и то за час. Резултатът беше липса на кислород и вследствие на това не добра концентрация. Иначе мога да седя, ходя цял ден с маска и нямам проблем, но това беше твърде неприятно преживяване.
Може би децата ви тичат с маски или се надвикват пак с маски в междучасията и след това концентрация нула.

# 186
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Всеки ден по няколко часа говоря с маска. Чуват ме добре. Нищо не забравям. Имам кислород.

# 187
  • Мнения: 283
Лиляна, моето си беше мое преживяване, не твърдя, че това важи за другите. Просто споделям нещо, което може да накара майката да си проследи цялата ситуация. Не означава, че детето не е загубило интерес или например сменило смяната и още не се е адаптирало към новото време за внимава е в час.
Понякога дребен детайл решава проблема

# 188
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Ти питаш, дали ни се е налагало да говорим пред хора с маска:
Чудя се на вас налагало ли ви е са да говорите пред хора с маска, като тя е сложена правилно, а и трябва да говориш по-силно?
Скрит текст:
На мен ми се наложи миналата седмица и то за час. Резултатът беше липса на кислород и вследствие на това не добра концентрация. Иначе мога да седя, ходя цял ден с маска и нямам проблем, но това беше твърде неприятно преживяване.
Може би децата ви тичат с маски или се надвикват пак с маски в междучасията и след това концентрация нула.
И аз отговарям.
А иначе аз знам какво означава, но ми омръзна да го повтарям.

# 189
  • Мнения: 5 013
Всъщност и аз стоя и говоря с маска и не се оплаквам. Но пък е възможно смяната на училищното време да се е отразила. Вторият срок са следобяд. Пак пиша, не е само моето дете.  Целият клас се е изложил. Затова се насочих към маските. И да през междучасията тичат и викат с маски, деца.
St.Dobri, как така всеки час тестове? Значи госпожата предава урок за писане на запетаи и следващия час веднага контролно. Защо да няма един час упражнение? В учебника по ЧП имат след всеки урок и урок затвърдяване. След него правят изпитване. А по бел няма такова нещо. Не го разбирам.

Последна редакция: вт, 16 фев 2021, 23:49 от laurentin

# 190
  • Мнения: 11 150
оф, какво не разбирате? Гледат набързо да съберат необходимия брой оценки в случай, че пак се кукне някой лок-даун

# 191
  • София
  • Мнения: 5 635
Синкото (5 клас) каза, че очакват постоянно контролни и изпитвания от четвъртък, когато по график трябва да иде присъствено...

# 192
  • Мнения: 35 960
Лорентин, търсите извинение за грешката на детето. Не е нужно.  Понякога просто децата не се справят с нещо, я от незнание, я от разсеяност. Наблегнете на това, което е сгрешено,  за да не останат пропуски...... И не създавайте от децата бележкари.
ПС: Случайно вкъщи правихме едно упражнение по английски,  което му се е паднало в теста в училище.  Ами, вкъщи го направи,  в училище - грешно. Не е , щот не знае , а понеже е разсеян. Не е нито заради маските, нито заради друго нещо....като не се е съсредоточил или не е учил достатъчно,  проблемът си е негов.

# 193
  • Мнения: 4 810
Цитат
ПС: Случайно вкъщи правихме едно упражнение по английски,  което му се е паднало в теста в училище.  Ами, вкъщи го направи,  в училище - грешно. Не е , щот не знае , а понеже е разсеян. Не е нито заради маските, нито заради друго нещо....като не се е съсредоточил или не е учил достатъчно,  проблемът си е негов.
Нормално е в къщи сам, на спокойствие и липса на външни дразнители вниманието на ученика да е по-добро. Всъщност, вниманието изисква изключване на всички други фактори и концентриране на знания и умения върху задачите. Това в клас трудно се постига и се иска, освен тренировки и създаване на необходимата атмосфера в час.  Особено за малки ученици. Така че проблемът не е само в детето. Достатъчно е едно прошепване или едно шъткане на учителя, за да се разстрои вниманието.
Моето мнение е, по-полека с изпитването и оценяването, особено в такава усложнена обстановка, като сегашната. Все пак целта на цялата система е ученикът - да знае, може и да е здрав психически. Щото иначе - фрустрация, агресия, депресия и т.н.

# 194
  • София
  • Мнения: 62 595
Постоянно се срещам с феномена "вкъщи всичко прави, всичко си знае, а в училище не". И се започва търсене на причини всякакви. Е, да, ама част от справянето в училище и в живота изобщо е да покажеш знания и умения в точния момент, когато трябва, а за това трябва и трениране на психиката, извържливост и гъвкавост. През половината време това обяснявам на децата и на родителите им - не е въпросът само какво знае, ние това лесно ще го оправим, а и да го покаже.

Общи условия

Активация на акаунт