Черен списък на туристическите агенции !

  • 715 248
  • 1 567
  •   1
Отговори
# 1 350
  • Мнения: 3 450
ох, това да се "окажеш" по време на Рамазан, е нелепо. Човек може да се окаже в задръстване, но в религиозен месец как се "оказваш" 😁
Неподготвен от всякъде Grinning

# 1 351
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 487
Радвам се, че има мнения преди мен...
По закон и както е упоменато в програмите и договорите туроператорът може да прави промени в програмата. Часът на тръгване е с минимално изменение, не са длъжни да ви обясняват, най-вероятно е умишлено изтеглено тръгването заради натоварването на границата.
Задръстванията в Истанбул са ежедневие. Туроператорът не може да направи нищо по този въпрос.
Не виждам какво общо имат рибните ресторанти с баклавата...
До колкото виждам хотелът е упоменат в програмата. Ако не ви е устройвал, оферти има доста с други хотели.
Рамазанът започна на 22.03 и свърши на 20.04. Екскурзиите си вървят не само в Турция, но и в Египет, Дубай и т.н. Няма драма никъде с туристите и услугите.

# 1 352
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 774
Не защиравам Версо, но като чета от какво сте разочаровани и вие не сте подготвени. По това време са лалетата и всичко което описвате е характерно за това време. Рамазан, защо не се интересувахте, по това време почти нищо не работи.
Първо не сме длъжни да знаем кога е Рамазан в Турция и ,че по това време нищо не работи.Можеха да предупредят хората,че има празник там и ние да си преценим дали да ходим там по това време.Лалетата можеха да се видят и седмица по-късно или седмица по-рано ,а не по времето, когато е Рамазан.

# 1 353
  • Мнения: 3 450
Ами не са длъжни да ви информират. Вие щом сте избрали конкретната дата и дестинация се интересувайте. Щом не са Ви били преоритет лалетата например можело е да отидете и друг период. Сега са лалета. Цял април месец. И всеки тръгнал трябва да го има в предвид. Преди няколко години чакахме 7 часа, в града трафик,програмата естествено претърпя промяна. Кой е виновен?! Да не съм ходила тогава.И лалетата не са цъфнали че е Рамазан. Та за мен вината си е изцяло ваша.

# 1 354
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 222
Значи турператорите не са длъжни да знаят спецификите на държавите, където водят туристи? За нищо не са длъжни да ги предупреждават?! Туристите сами да си ровят в нета за всичко?! Да хванат да прочетат религиозния календар, 10 закона, 15 статии за трафика, кога кои магазини бачкат....

# 1 355
  • Мнения: 21 608
Най-малкото ако стовариш туристи в хотел в нищото и няма осигурена храна например е редно поне да ги предупредиш. Защо иначе са агенциите, хотел и полет всеки може да си осигури и самостоятелно....

# 1 356
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 638
Да, и малко любезност не е излишна - хората отиват на екскурзия за да се забавляват а не да мислят как да се придвижват и дали има празници

# 1 357
  • Варна
  • Мнения: 12 699
Един добър туроператор, който държи на реномето си ще предупреди туристите, но за съжаление са твърде малко. Повечето гледат да вземат парите и толкова. Аз съм си намерила такъв и съм брагодарна, но като чета имам чувството, че е единствения. Няма да напиша кой е, защото нямам право, просто трябва повече четене и ще си намерите точния турагент.

# 1 358
  • Мнения: 1 454
Още като прочетох оплакването и си “викам” ей сега ще наскачат туроператорите хубаво да насолят този, ама как така си позволява да се оплаква, а? Щом си платил мълчиш и и се ‘наслаждаваш” на всички глупости, които ти се сервират от некадърни агенции. Миналото лято писах тук, оплаках се и на сайта на агенцията ииии изненадааа била съм права, ама редовната туроперторска полиция Галактическата се яви да ми набива канчето.

# 1 359
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 487
Всъщност Версо травел са специалисти в дестинация Турция. Съмнявам се, че ако клиент иска да получи информация, такава ще му бъде отказана или спестена. Чета доста групи за Турция и отзивите за тази фирма навсякъде са добри като цяло.

Хотелът е посочен в офертата. Избирайки оферта, клиентът има информация, къде ще бъде настанен. Ако не е ОК, оферти за Истанбул има много, избор също.

При автобусен транспорт няма как да се гарантира точност в придвижването.

Няма лошо да се оплаква човек. Хубаво е да се познават правата на потребителя.

# 1 360
  • Мнения: 1 454
Никоя агенция не си прави труда да актуализира сайта си с информация към момента. На всички им седи напудрено  и захаросано есе  колко е прекрасно всичко, даже лятното разписание на самолетните компании не е отразено, седи си зимното, какво остава за Великден и мюсюлманските празници, които се менят всяка година, хайде малко труд да се положи, не е нещо много трудно.

# 1 361
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 774
Очаквах,че тук всички турагенти ще ме "насолят", щото не съм знаела кога е Рамазан  в Турция, щото не съм проверила къде около хотела има или няма заведения за хранене или магазини,или градски транспорт, че пък трябвало и да зная лалетата колко време цъфтят и т.н. Ама нали затова съм си дала парите и съм се доверила на фирма да ги провери тези неща. Иначе ми беше по-лесно да си купя един билет за Истанбул, да си букна един хотел в центъра и...готово. Вие, турагентите, не знаете ли,че получавате заплатите си благодарение на нас, клиентите. И ако не сме доволни  си е Ваш проблем, че повече няма да ви ползваме услугите! Повече няма да се разправям тук с турагенти! Не сме доволни от фирмата и от екскурзовода и и повече няма да ги ползваме!
 А иначе видяхме лалетата.........за което и отидохме, де, ама със цената на мноого нерви! Който разбрал разбрал! Ние пак ще пътуваме живи и здрави, но с други фирми!

# 1 362
  • Мнения: 1 353
... ако клиент иска да получи информация...
Проблемът е там, че клиента няма как да знае каква информация да поиска. Туроператорът е този, който трябва да знае и да го предупреди за всякакви особености на дестинацията и особено свързани възможни неудобства и най-вече с риск за здравето и живота на клиента.

# 1 363
  • Мнения: 3 450
didiela, не съм турагент и съм далеко от тази свера. Пътешественик съм който обича да си провери нещата сам за по сигурно. Чета и което не ми е ясно, и ме интересува питам.

# 1 364
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 487
Законът за туризъм има точни изисквания, какво трябва да съдържа една туристическа оферта.
Също така ясно дава опция за промяна на всяка една програма с условието, всички услуги, които са платени да бъдат предоставени. Ако това не се случи си има съответните глоби и задължения за компенсация към засегнатия клиент.

didiela, в офертата има посочен хотел. Вие погледнахте ли го?
И сте абсолютно права имате огромен избор от варианти за Истанбул. И за транспорт до там, и за хотели.
Наистина ли смятате, че туроператорът е "виновен", че се е наложило да се чака, тъй като има задръстване?
Ако е имало грубо отношение от страна на екскурзовод е хубаво да пуснете оплакване към фирмата. Това като цяла не се толерира.
Ако рибният ресторантът, който сте посетили не е бил добър, моля да посочите неговото име.

esstela е абсолютно права за мен. Има агенти и агенти...Някой се стараят, други просто са продавачи.

Leo..., той и агентът няма как да знае, какво знае или не клиентът...За съжаление доста често, когато обяснявам нещо аз например, отсреща ме прекъсват: знаем, знаем, ние много пътуваме...и толкова. Още по-често пък установявам, че отсрещната страна даже не е прочела 5-те реда информация /болдната, маркирана в червено/, която съм изпратила.

Резервацията е двупосочен процес и изисква активни действия от двете страни.

Stoiyana, с всеки ваш пост става все по видно, че нямате нищо общо с бранша - туроператори и туристически агенции, въпреки че твърдяхте друго.

Общи условия

Активация на акаунт