Своеволието на БТК - законно ли е това?

  • 1 820
  • 36
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 382
нещата не са точно така,както обяснява авторката на темата.За какво своеволие говорите след като има подписани договори,а това че вие си нямате екземпляр при вас е отделен въпрос.Даже сегашните промени в известна степен ни облекчават нас потребителите,напр.ако поддържате сметка под 100лева ,при телефон на тар.план "У дома" за 14 лв/месечно-ами вие може да не плащате около 8 месеца,после вкарвате да кажем 50% от дължимата сума и пак си траете няколко месеца.А ако надвишите 100лв ,пак ви изчакват два месеца и след това ви изключват едностранно-вас ви набират,а вие сте лишени да избирате.А сметки има,и те си пристигат всеки месец по пощата,издават се обикновено около първите раб дни на новия месец и в тях всичко си пише,какво повече искате,не мога да ви разбера.За две години и нещо не мога да кажа лоша дума,много са коректни хората.А ,и за лихвите,ами и те са си отбелязани.Много странно,че с вас се е получило така.По принцип всичко си има обяснение,така че вместо да се ядосвате ,идете и спокойно си проверете договорите и данните в тях.

# 16
  • Мнения: 4 651
Платила си сметките не за август и септември, а за юли и август.
Т.е. на 10 септември е излязла августовската сметка 63, ..., а на 10 август - тази за юли.
Дали е трябвало двете сметки наведнъж не знам. Мен това със 100 те лв ме устройва идеално. Сметка ми с нета е към 50 на месец и плащам 2 наведнъж.
А за касовата бележка-  ами при мобилните оператори системата е същата. В къщи получаваш фактура /до колко е фактура счетоводителите да кажат/, а на касата - касова бележка.

# 17
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Исках само да ти обясня как всъщност стоят нещата. Аз също си мисля да им тегля 1 майна, както са направили 20% от абонатите им през последните месеци.
С гордост искам да заявя, че съм в тези 20% . Дано има кой да помага на останалите 80%.  Praynig

И ние така, още преди две години.
Това беше един щастлив ден у дома:)))))))
Служителката, милата не можеше да повярва, че искаме да се разделим с "този прекрасен номер...ама сигурни ли сте? Можем да Ви го запазим...да го замразим..."

# 18
  • Мнения: 9 990
Пък аз се чудя защо ползвате БТК все още, при положение, че има мобилни оператори, които предлагат по-добри услуги за същите пари.Най-малкото стационарния не мога да си го взема нито в работата, нито на площадката Rolling EyesНие се отказахме от БТК още преди години, когато нямаше даже такива промоции и мобилните бяха по-скъпи и не съжалявам никак.Отпадна ми една сметка, за която аз не допринасях ама никак, тъй като се прибираме вкъщи малко като на хотел-да преспим само-за какво ми е?

# 19
  • Мнения: 4 651
пенелопа, ами за всекиго различно. Поне аз:
1) Имам много извънградски разговори
2) Ползвам им Интернета, а в момента той идеално ме устройва за разлика от кварталните доставчици.

А навсякъде по света стационарния телефон си е лукс. Тук още сме със леко соц мислене Simple Smile. А и колкото и да ми разправяте за евтините мобилни разговори, тандема Mtel, Globul, Vivatel все още яко ни дерат също.

# 20
  • Мнения: 9 990
пенелопа, ами за всекиго различно. Поне аз:
1) Имам много извънградски разговори
2) Ползвам им интернета, а в момента той идеално ме устройва за разлика от кварталните доставчици.

А навсякъде по света стационарния телефон си е лукс. Тук още сме със леко соц мислене Simple Smile. А и колкото и да ми разправяте за евтините мобилни разговори, тандема Mtel, Globul, Vivatel все още яко ни дерат също.

даниту-простичък факт  е и това, че плащах еднакви сметки за двата телефона при положение, че не говорех по БтК, а само по мобилния.Соц мисленето не е тук на дневен ред, много моля.Проста сметка-за какво ми е да плащам за нещо, което не ползвам?Или от което не съм доволна?Сега сметките ми не надхвърлят 25 лева и провеждам главно извънградски разговори и то не съм вързана вкъщи , за да го направя, а съм в движение.Имам по-голяма свобода, пак плащам някакъв абонамент, както и при БТК, пак си плащам изговореното, факт е,че ми е по-евтино, а не говоря по-малко, т.е-не се ограничавам-напротив.
И не на последно място-на мен въпросът ми беше към тези от нас, които очевидно не са доволни от БТК и трошат нерви с тях, а не към такива като теб, които са доволни-не се връзва.
насочеността на рекламите на Супер -Любо и подобни- с евтините разговори и супер-бързия АДСЛ на БТК не се връзва и със становището за лукс, а напротив-нещо народно се предлага.Аз поне така им схващам рекламите, ама хайде-аз съм си малко недоучена, та ми е простено , надявам се Hug Peace

И да, относно разпечатките-нужно ли е да заявиш, че искаш, защото на едни пращат, на други -не.За да следиш как си говорил и т.н.?

Последна редакция: вт, 12 сеп 2006, 09:58 от пенелопа

# 21
  • Мнения: 1 002
не ви ли идват разпечатки с разговорите ?
при нас , а и при майка ми идват разпечатки от 2-3 години
където има отчетени всички разговори до секунда .

иначе случая не ми е ясен ,
но все още БТК е най-евтиното място за разговор - в събота , неделя и вечер говоря с часове градски разговори

# 22
  • Мнения: 4 651
пенелопа,соц. мисленето за това, че обичайния телефон е стационарния ..........
Тръгни обяснявай на лели и баби да си вземат мобилни телефони ... за това говоря.
Както казах в моя случай разхода + 25- 30 лв. стационарен телефон е оправдан. Дори и да плащам разходките на техници с отверка в ръка и слушалка в другата, за мен натежава удобството да не вадя LAN кабела при всеки гръм, да не е "тука има, тука нема нет, ще го оправим след 2 дена, че от тая буря всичко ни изгоря по покривите" + семейството ми, което е далече и обичаен разговор 2 пъти в седмицата е поне 20 минутен.
Не съм фен на БТК, нито пък и адвокат, просто в момента е разумен избор. Разбира се положението коренно ще се промени, ако ей сега видя обява наоколо, че фирма X предлага IP телефония тук и сега и в моя Варненски квартал.

# 23
  • Мнения: 920
Даниту, направо ме разсмя със соц. мислене - когато се чакаше 20 г. да ти прокарат тел. В първите год. на демокрацията бях в САЩ и ми се е забила 1 реклама. Удряне на барабани, светлинни сигнали и Ако вашият тиийн е захапал телефона и вие не можете да се свържете, прокарайте си втори тел. в къщата и ние ще ви подарим този апарат.  

# 24
  • Мнения: 4 651
Хихи, пепел ми на езика бе хора.
Пак да обясня имах предвид, че баба ми ако сега има избор пак ще си прекара стационарен телефон, а не GSM, дори да е по-евтино.
А не ви ли се е случвало да попълвате нещо и да ви кажат: ааа не по-добре стационарен телефон напишете.
Да, чакало се е и връзка там е била златна. Ето за това баба няма да си спре стационарния телефон въпреки, че и дадохме мобилен телефон и и го зареждаме редовно с минутки Simple Smile. Плаща си таксата и не говори, но държи "да я намират", че коя друга баба ще й звънне на мобито. А като и кажа, че и се обаждам през Интернет бърза да затваря, че то сигурно много скъпо излизало Simple Smile

# 25
  • Мнения: 639
Защо така се нервите? newsm78 Всеки месец ми и два разпечатка,плащам, когато и колкото си искам.Имам много извънградски разговори и затотва ми трябва.

# 26
  • Пловдив
  • Мнения: 23 674
А, за кво да се нервираме. За енергото, ВИК, БТК - всииииичко е възможно. Аз от година и половина си нямам екстрата домашен телефон и ми е супер. Обаче да вземе баба ми да разбере, че инвалидите имат такса по 2лв на месец и не знам колко точно импулси и ме помъкна мен да я карам до пощата и пиша документи. Пък щото телефона се води още на дядо ми дето е починал преди 16 години и ми искат удостоверение за наследници за да го прехвърлят на името на баба ми. Ми ся.... като го нямам тъй ценното удостоверение дето важи само 6 месеца ..... ходих на още сто места. Накрая направо се молих на баба ми да и плащам аз по-скъпата такса и да не ме занимава с глупости, ама упоритото бабе не миряса докато не стана на нейната. Не знам за кво и е въобще тоя телефон, селска централа, от тия дето са с 3 цифри номерата и при най-малката буря нямат телефон по ден-два. Моля и се да и купим мобилен - бабет не ще.
Та права е danitu - няма баба, която доброволно да се откаже от БТК, те на това разчитат.

# 27
  • София
  • Мнения: 2 896
И ние имаме проблем с БТК - в продължение на цяла година аз съм си мислела, че съпружето плаща ADSL, защото плаща всички сметки той от epay,  пък той си мислел, че аз го плащам - просто недоразумение... през тази една година всеки месец БТК чинно ни е пращала сметките с дължимата сума за предходния месец и НИКЪДЕ не пише "дължими суми за изминали периоди"...еми ние как да разберем, че има да се плаща - не ни пише и интернет си имаме (сега се питате дали си говорим въобще със супружето Laughing) И юли месец ни спират и интернета и телефона (за който всички сметки са платени!!!) а сметката за интернета е 590 лв  Shocked - при положение, че абонамента ни е 36 лв/месец (12x36 = 432 лв.) и не сме надвишавали трафик лимита. При преглеждане на детайлната сметка си вижда как за януари са събрали сметките от юли, августр септември, октомври, ноември и декември и този тотал се смята като сметка само за януари 2006 - тоест лъжат ни с около 160 лв - КОИТО НИКОГА НЯМА ДА ВИДЯТ. Преди 3 седмици ходих в централата да говоря с една от служителките, обеща да ми се обади, за да ми каже дали можем да платим на разсрочено плащане - никаква я няма още...

# 28
Тия от БТК са и нахални и тъпи!!! И на нас ни бяха надписали сметката да не казвам че си я и бяха измислили. Нямаше ни цял декември вкъщи а после ни пристига бележка за 80лв. и  разписка с набираните телефони където  са отчетени и моб телефони а ние имаме изключена 0 и не можем да набираме моб. Е това не е ли наглост и простотия до шия!??? #2gunfire

# 29
  • Мнения: 2 180
Чак вчера платих сметката за ЮЛИ и каква беше изненадата ми-вместо "Задължение за м.07" пише "Аванс".Но я видях чак като се прибрах. Няма логика да третират задължението за отделните месеци като едно, но щом ми пише "аванс", значи така го приемат.
А иначе и аз се обадих на хазайката да спре телефона, който и без това е на икономичен план и ми излиза извънградския разговор в ненатоварена часова зона по-скъп от мобилен разговор в натоварена. За какво да говорим повече?!?

Общи условия

Активация на акаунт