Лидл 145 - Ноемврийска предпразнична

  • 134 523
  • 2 964
  •   1
Отговори
# 2 100
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 729
И аз нямам олющено по кошницата. Често го ползваме.

# 2 101
  • Мнения: 12 796
По-голям е бил наистина, иначе колкото повече ви чета се навивам че искам такова нещо. Ще го гледам на място явно дали ще ми се види малък вътре. Предполагам че няма да се свършат за нула време, че ще мога да ида чак следобед или надвечер.
Благодаря за споделената информация, темата както винаги е много полезна.

# 2 102
  • Мнения: 326
Аз да се оплача, че ми се развали тостерът на Силвър крест, купен преди 2 години. Копчето не слиза надолу...
Гаранцията е 3 години, но не пазя касовия бон и явно ще купуваме нова, не можем без препечени филийки Simple Smile.
Не очаквах толкова бързо да се развали. Имах друго мнение за марката.

# 2 103
  • Sofia
  • Мнения: 1 183
Аз имам фрайера от първото пускане още, пообели му се покритието на кошницата, но когато има нужда го ползвам с кухненска хартия. През ден го ползвам за какво ли не.

# 2 104
  • Мнения: 3 417
Преди години в Лидл в постоянен асортимент имаше кус кус / арабски - марокански или като се води / . Сега появява ли се поне в тематични седмици / явно аз все го изтървам /

# 2 105
  • Мнения: 12 665
Появява се, не е бил в постоянния асортимент, само тематичните седмици.

# 2 106
  • Мнения: 1 746
Така, да си кажа и аз по отношение на дигитализацията в Лидл. Проверявам си стриктно какво вземам и как е написано в брошурата.Днес на касата, докато минаваха покупките забелязах, че руската салата, която е в промоция излиза с по-високата цена. Казах на касиерката, при което тя започва да спори, че не е намалена. Показвам от телефона офертата, съгласи се и направи корекция. Платих и се дръпнах настрани, за да си проверя касовия бон. И какво виждам:нова грешка /мини еклери, отново на промоция с 1 лв. по - скъпи от обявената /. Само като ме видя, че се връщам и ми направи жест да приближа. Сторнира бележката и върна разликата. За информация "грешките" бяха на стойност 5 лв. Миналата седмица отново не ми излезе отстъпка на стока. Е, случва се си казах, но втори и трети път? Това е система и не инцидент, а търсен ефект.

# 2 107
  • Мнения: 3 417
Появява се, не е бил в постоянния асортимент, само тематичните седмици.
Смея да твърдя , че беше в постоянен преди да речем 6 години поне .
Стоеше до галетата и картофеното пюре . Имам фотографска памет и добре помня даже къде беше подреден / сега всичко разместено отдавна . В началото ми беше много уютен и приятен магазин.  
В тази опаковка беше в постоянен . Но беше отдавна .
Откак го разшириха и стана гъчканица спрях да ходя редовно и затова не следя тематични седмици.

# 2 108
  • Мнения: 27 549
Да, постоянен асортимент си беше преди доста години- купувах за малката. Може би даже да е било преди повече от 6 години. После изчезна и аз поне не съм го засичала дори и в тематична седмица (не и този от снимката).
Саня, виж в Кауфланд, там имат подобен кус кус. Е, друга марка е, но има- даже при нас има и повече от 1 вид.

# 2 109
  • Мнения: 3 417
Да, постоянен асортимент си беше преди доста години- купувах за малката. Може би даже да е било преди повече от 6 години. После изчезна и аз поне не съм го засичала дори и в тематична седмица (не и този от снимката).
Саня, виж в Кауфланд, там имат подобен кус кус. Е, друга марка е, но има- даже при нас има и повече от 1 вид.
Благодаря / точно питах в другата тема/ Flowers Hibiscus

# 2 110
  • Мнения: 12 665
Явно не си спомням преди толкова години.

# 2 111
  • Мнения: 3 417
Явно не си спомням преди толкова години.
Имам феноменална памет за опаковки , вкусове , мирис . Но не помня лица - имена . И какво съм яла вчера / краткосрочната ми е като на маймуна Sweat Smile

# 2 112
  • Мнения: 9 531
Джулия, едва ли е търсен ефект. Между другото досега не ми се е случвало да имам проблем с приложението, а го ползвам много често. Но проверявам стриктно, де. А, веднъж. Не ми отчете намаление на някакви салфетки.

# 2 113
  • Мнения: 2 147
И аз не мисля, че е точно търсен ефект, но буквално всеки ден поне един човек се оплаква тук, че нещо не е отчетено при пазаруване, почти всяка седмица има поне по един проблем с купоните, скреч карти също проблемни... Това по мое мнение са твърде много бъгове за месеците, откакто го има (включвам и тестовото време само за служители). От гледната точка на потребител не усещам да се работи по тях, защото системно се появяват все едни и същи, а и нови изникват. Техническият екип или нищо не прави по тях, или толкова са му възможностите, което прави лошо впечатление. Защото Лидл е един от малкото (пак по мое мнение) магазини в България, които се стараят, доколкото е възможно, да не се поддават на модела "тука си е така, може да го обърнем на пълен батак", а да спазват някакви относителни (и осезаеми за мен) критерии и норми на добра работа с клиенти.

# 2 114
  • Мнения: 3 689
Така, да си кажа и аз по отношение на дигитализацията в Лидл. Проверявам си стриктно какво вземам и как е написано в брошурата.Днес на касата, докато минаваха покупките забелязах, че руската салата, която е в промоция излиза с по-високата цена. Казах на касиерката, при което тя започва да спори, че не е намалена. Показвам от телефона офертата, съгласи се и направи корекция. Платих и се дръпнах настрани, за да си проверя касовия бон. И какво виждам:нова грешка /мини еклери, отново на промоция с 1 лв. по - скъпи от обявената /. Само като ме видя, че се връщам и ми направи жест да приближа. Сторнира бележката и върна разликата. За информация "грешките" бяха на стойност 5 лв. Миналата седмица отново не ми излезе отстъпка на стока. Е, случва се си казах, но втори и трети път? Това е система и не инцидент, а търсен ефект.
Руската салата половин килограм ли взе, или един килограм? Само килограма е на промоция.

Последна редакция: нд, 22 ное 2020, 11:42 от The Stranger

Общи условия

Активация на акаунт