Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 34 099
  • 736
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 75 390
Редактирах се горе.
Да не би да си натиснала че е получена все пак?
Защото аз не натиснах на едната, пише че е finished, но ми дава да отворя диспут за нея точно?

Не намирам къде съм чела и това за автом. финализиране. Но вке някога се финалидират, иначе търговецът как ще си вземе парите. Не намирам срокът обаче...

И друго се сещам...ако не ти си я чекнала, то все още не ти ли тече срока за защита, 90 дена е за някои, едва ли са минали. Би трябвало да можеш и за неполучена пратка още да отвориш диспут.

Освен ти да си я отбелязана като получена, не виждам др.причина да не ти дава, и са минали 15 дена от чекването ти.

Мини на настолна версия ако си от тела, иле на лаптоп, и опитай пак.

Последна редакция: пт, 05 мар 2021, 22:45 от teta75

# 406
  • Люлин
  • Мнения: 378
Скрит текст:
Здравейте, скоро направих първата си поръчка на дисплей за телефон, който е на стойност около 100 лв. Получих го, всичко изглеждаше добре, но не тръгна. Пробвахме няколко пъти, занесохме го и в сервиз, казаха, че най-вероятно е дефектен. Писах на продаваща, той някоко дни само ми обяснява, че е пробван, преди да се изпрати и да пробваме няколко пъти, защото е сигурен, че работи. Сега минаха още няколко дни, аз влизам да пусна диспут и виждам, че пише, че е е със статус finished , и че е подадено потвържение за получаване, а аз не съм подавала. Може ли да ми кажете какво е станало според вас и дали има нещо, което да мога да направя?

Имах подобен случай. Дисплея не работеше. Направих клип с доказателства и екипа на АЕ присъди в моя полза и ми върнаха парите, въпреки протестите на продавача.
Мисля, че имаш право на диспут.
За целта направи клип със сериозна камера, като предварително обмислиш какво и в какъв порядък да снимаш доказателството, че дисплея е повреден. Подготви предварително всичко за клипа.
Съветвам те на заден план да сложиш часовник, който при снимане на клипа да е в кадър. Това премахва съмнението, че клипа умело е манипулиран и е в твоя полза.
Клипа го сложи в http://www.mediafire.com/ , иска регистрация и не е сложно. Алиекспрес не признава клипове в тубата и другаде. Ако го поместиш другаде, това може да забави процедурата. При диспута, освен другите данни,  дай линк към http://www.mediafire.com/.
Дано не е късно за диспута, опитай.
Успех ти желая.
Дано съм бил полезен.
За съжаление не мога да отворя диспут. Пише, че е изтекъл срокът. Аз мислех, че като не съм потвърдила получаване, няма как да тече срок, но... Човек се учи от грешките си. Дали има смисъл да пиша на продавача? Едва ли, вероятно ще ме игнорира просто...

 По какво разбра, че нямаш право да пуснеш диспут? Да се си заблуждавала? Не мога да разбера какъв ти е проблема.
Опитай се да обясниш проблема си на екипа на алиекспрес. Не се вързвай за уж помощ от робота.
Опитай всички начини, не оставяй работата незавършена.
дано успееш.

# 407
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
И при мен се случва, не мога да помогна. Особено като мине на арабски е мъка докато го върна на английски.
от време на време чистете кеша на браузера

# 408
  • here and now
  • Мнения: 5 476
Автоматично се потвърждава по искане на продавача, когато има тракинг и той показва, че пратката е доставена. Но дори и след това има 15 дни в които може да се отвори диспут.
Имам една потвърдена от мен и една автоматично потвърдена в последната седмица и опциите за диспут са ми активни и при двете.

# 409
  • Мнения: 75 390
Да, или ако е непроследима, като изтече защитата..там някъде, след това, би трябвало да е автоматичното затваряне.

Аз проиграх и двете хипотези, и в тази, в която не съм отбелязала че съм я получила, ми дава диспут все още. Тя беше с 90 дена защита, които сигурно още не са и изтекли..от средата на декември.

Дамата не дава скрийншот какво точно й изписва, и къде. За да помогнем по-конкретно. Не знаем и дата на поръчка, на получаване, и това кога е искан този диспут.

В друга, която аз съм я писала получена, ми изписва това, което показах горе...че са изтекли 15 дена от получаването.

# 410
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
това дет не дава диспут го забрави, парите вече са при китаеца

другото какъв скрийншот искаш, вчера отворих диспут, и това е инфото от него

Последна редакция: сб, 06 мар 2021, 17:11 от musicdoubl3

# 411
  • Мнения: 75 390
Ако е към мен...аз ппез цялото време отговарям на New B.
Сори ако е станала грешка и недоразбиране.

# 412
  • Мнения: 1 266
При мен е минал този 15 дневен срок и наистина не мога да отворя диспут. Продавачът ме е будалкал няколко дни, за да мине срокът. Първо беше пусни ми клип. После беше не виждам клипа, прати го пак. После почна да обяснява, че е пробван дисплеят, оригинален е и работи. Да го инсталираме и двинсталираме много пъти и ще тръгне. И така са минали тези дни... Аз просто не съм предполагал, че може без да съм потвърдила получаване, да се случи автоматично. Писах му сега иначе. Не че има смисъл, но да си излея яда. Писах, му че нарочно ме е будалкал, а аз съм постъпила честно като съм писала първо на него, а не съм пуснала веднага диспут. И му писах за финал, че ще му напиша фийдбека, който заслужава...

# 413
  • Мнения: 1 802
Здравейте, по един диспут за един неполучен часовник за 155 долара получих решение от Алиекспрес и съответно екипа им е затворил диспута с решение да ми се върнат 126 долара, а не 155. Защо при положение, че аз грам вина нямам и чаках вече два месеца за чакане на решение за възстановяване на парите? Имате ли идея какво мога да направя? Изобщо не съм доволна с решението. Това са си 50лв разлика!

# 414
  • Мнения: 76
Добър ден!
Извинявам се за нахлуването в темата,
Прочетох всичко от стр. 1 за пазаруване от али експрес, но има нещо което не мога да разбера. Харесах си кухненска мивка от неръждаема стомана. Дотук добре, но съм объркана - посочени са две суми и не ми е ясно защо е така.
Бихте ли ми помогнали с обяснение?

https://aliexpress.ru/item/4000407735537.html?spm=a2g0v.12010609 … 348115.1615196655

Благодаря!
 
Пропуснах да честитя 8 март на всички! Бъдете здрави, обичайте и бъдете обичани!

# 415
  • Мнения: 754
Петя, две цени са, защото има "4 цвята"/размери и 3 дестинации, от които да бъде изпратена. Цъкни там и според вида и дестинацията ще видиш и цена, но без включена цена за доставка. За доставката има информация пак там, но малко по - надолу. Надявам се да ме разбереш..

# 416
  • Мнения: 28
LT521786728NL може ли да ми кажете дали е в Бг тази пратка.Благодаря

# 417
# 418
  • Мнения: 76
Rubycat, благодаря! Сега вече схванах.
 За Вас

# 419
  • Мнения: 68
Здравейте, много ми е странно. Мойта поръчка, щеки  е с номер започващ с УТ, след това цифри и без букви накрая. При проследяване излиза единствено

01 Mar 2021  12:05
Shipment information received.

Дали има проблем тук. Поръчката уж е с проследяване.

Общи условия

Активация на акаунт