Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 34 053
  • 736
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 1 054
Да, сега вече ми стана ясно, но докато вляза в час си е приключение. Много благодаря за разясненията. Бих искала да попитам и още нещо - в предишната тема прочетох, че буквите, придружаващи тракинг номера показват в кой точно сайт да се следи, идвали от различни държави или нещо подобно. Та как мога да разбера моите какво значат,  имам 3 различни и към момента ги следя само през сайта на Али, но не знам доколко показват актуалното  местонахождение на пратките?

ама защо гледате какво ви пишат китайците, срока е 75 дена

# 511
  • BG-DE
  • Мнения: 5 876
Всички пратки може да следите в Parcels.

# 512
  • Люлин
  • Мнения: 378
Аз лично не бих повдигала диспут точно по тази причина. Иначе и за 1 долар съм отваряла, когато не съм си получила пратката в срок.
Алис, така и предполагах, че не е възможно да пусна диспут.


а са минали само 3-4 дни.
С продавача е безсмислено да говоря, те си имат стандартни отговори, демек благодарим, почакайте и т.н.
Няма какво да се прави. Не ми се говори и с екипа на АЕ по този въпрос. Доста тромава е процедурата по обяснението. Пък и те дали имат инфо по този въпрос, та да ми помогнат.
Това е другата причина, която ме възспираше да пусна диспут.

# 513
  • Мнения: 3 134
Такааа... аз да споделя, че на 8 февруари поръчах мебелни дръжки 8 броя големи и 2 малки. Вчера ми пристига пратка с два броя само големи и двете малки.


Аз си бях поръчала 4 гривни тип Пандора. Пристигнаха само 3. Веднага повдигнах диспут и ми върнаха сумата за неизпратената гривна.

# 514
  • Мнения: 3 922
Аз така бях поръчала два чифта обеци. Изпратиха единия плюс още едни други, които са подарък и ги слагат на всички клиенти видно от ревютата. Нямаше проблем, повдигнах диспут и ми върнаха сумата за неполучените обеци.

# 515
  • Мнения: 75 366


Проследима е. Не е още влязла в БГ..според сайта на бг пощи.

Идеи какво е това..?

# 516
  • Мнения: 100
Здравейте:)
На някой случвало ли му се е това със стока (под 10 лв) изпратена с SunYou, a не Cainiao, според тракинга пратката е пристигнла на 06 в БГ. Търсих я в пощата, но я нямаше. Като цяло изглежда странно за толкова кратко време да пристигне в БГ..... та да смятам ли, че са я затрили някъде

# 517
  • София
  • Мнения: 2 043
Последните ми 4 поръчки не ги получих, защитата изтече, за 3 пуснах диспут и ги спечелих. И четирите са пристигнали в БГ според проследяването в parcelsapp, но в пощата няма нищо. Сега за последната поръчка много се чудя дали да пускам пак диспут, вече ми става неудобно, тъй като реално според проследяването проблем няма, а се оказва, че проблемните са нашите пощи. Имате ли такъв казус?

# 518
  • Мнения: 1 802
Здравейте, не съм доволна от резултата от един диспут. Повдигнах appeal, но вече над месец няма резултат. Дайте съвет моля.

# 519
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Здравейте:)
На някой случвало ли му се е това със стока (под 10 лв) изпратена с SunYou, a не Cainiao, според тракинга пратката е пристигнла на 06 в БГ. Търсих я в пощата, но я нямаше. Като цяло изглежда странно за толкова кратко време да пристигне в БГ..... та да смятам ли, че са я затрили някъде

на плика пише ли телефона
SunYou - този куриер май ги предаваше на спиди

# 520
  • Мнения: 100
Ами разгледах няколко поста назад и май това SunYou e голяма греда....

А знаете ли за колко време излиза в системата на бг пощи , че пратката е влезнала в страната? Имам една с проследяващ номер (10 лв)от 2 дни е в БГ, но в сайта на БГ пощи стои само, че е изпратена от Холандия, дали са я изгубили:(

# 521
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 228
Направих поръчка ,но китаеца още не я е изпратил.Имам още 1 ден преди да изтече времето за изпращане.Може ли да канселирам  преди да я изпрати?

# 522
  • BG-DE
  • Мнения: 5 876
Да, може но трябва и той да се съгласи.

# 523
  • Пазарджик
  • Мнения: 1 228
Да, може но трябва и той да се съгласи.
Ако не  я изпрати,автоматично ще  ми върнат  парите, нали така?

# 524
  • BG-DE
  • Мнения: 5 876
Да, така е но ако вече не искате поръчката по-добре я откажете, защото китаецът може да я пусне в последния ден или, както веднъж ми се случи, ми даде фалшив тракинг номер, защото се оказа, че в момента не разполага с поръчаната стока, разбрахме се без диспут но все пак е неприятно.

Общи условия

Активация на акаунт