На море в България 2021 г.

  • 54 123
  • 748
  •   1
Отговори
# 660
  • Sofia
  • Мнения: 3 868
Този сезон как ще се осъществява изхранването ол инклузив?
Предполагам, като миналата - в някои хотели ти сам с ръкавици, в други персоналът ще сипва храната. Някой знае ли, как ще стои въпросът с чадърите и шезлонгите? Последно четох, че от Министерството още умуват за цените, нямало да са като миналата година. Концесионерът сам щял да ги определя, ако реши да ги намали, ще му опростят част от таксата, но нищо конкретно засега.

# 661
  • В.Търново
  • Мнения: 6 733
Най-вероятно пак ще ни сипват.

# 662
  • Мнения: 185
Предложете семеен хотел в Сарафово и Поморие!:hibiscus:

# 663
  • София
  • Мнения: 1 489
Беше голяма мизерия с това сипване. Направо се обезсмисля целия ол инклузив.
ПС: Казаха  по новините, че чуждестранни туристи отказват резервациите си по Великден у нас и само някои хотели на морето ще отворят. Очевидно тази година пак ще разчитат на български туристи.

Последна редакция: сб, 10 апр 2021, 19:46 от Spastik Children

# 664
  • Мнения: 3 505
Защо да е мизерия сипването от персонала?

# 665
  • Мнения: 2 928
Поради милион и сто причини. Стават големи опашки, сипват ти супер малко, чувстваш се като на столова, на много хора не им е удобно да си поискат, персоналът изнемогва, почиващите са разделени на смяни. Все едно не си на почивка, а на наказателен лагер.

# 666
  • Мнения: 3 505
Разбирам. Аз не съм от тия, които биха се притеснили да си поискат да им сложат допълнително, но висенето по опашки би ме изнервило. Преди на блок масите ме притесняваше, че всеки пипа, бърка в тавите, дразнех се на хората, които пълнят чиниите с връх, боднат два пъти и зарежат, но описаното горе също е неприятно.

Последна редакция: нд, 11 апр 2021, 08:49 от +-123

# 667
  • Мнения: 6 378
Ами много зависи от оранизацията и от броят на масите на хотела. Сега ако 3-ма човека се считат за опашка, то значи и аз съм се редила на такава и то основно на витринита с месо и зеленчуци на плоча и с пици правени на място. Храненията при нас също бяха организирани на смени, за да не се натрупват много хора едновременно, но се храниш самостоятелно на една и съща маса през целият период и дори да отидеш по-рано или по-късно няма никакъв проблем. Това, че персонала сипва храната за мен е по-добре от хигиенична гледна точка, а не всеки да се надвесва и да рови в храната. Храна има предостатъчно, така че ако ти е малка винаги може да поискаш да ти сложат калкото и кавото ти харесва, дори да ходиш ако решиш и пет пъти, ако чак пък толкова си изгладнял или си решил да опиташ нещо друго. Приветствам този вариант,защото по този начин не се хвърля толкова много храна. В два различни хотел бях миналото лято, в които храната беше организирана със сипване от персонала и си беше много удобно и добре.

# 668
  • Мнения: 19 592
Миналата година и аз бях на блок маса сутрин и вечер. По принцип сипване по този начин е по-хигиенично, обаче наистина ставаха опашки, защото представете си - еди колко си парченца салам, пет маслини, две парчета домат, от това сирене, от онова сирене и всичкото това за един човек. Така се губи много време и наистина е досадно, отделно че хората се притесняват да обясняват, някои не знаеха български, персоналът пък се затрудняваше...мъка си е така. С вечерята същата работа. Голямо питане и обясняване беше.

# 669
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 620
Не съм чакала на дълги опашки миналата година. Дали защото бяхме в началото на юли и хотелът не беше зает повече от 50 %, или защото избягвахме най-натоварените интервали за хранене, но ми хареса организацията със сипване на храната от персонала. Преди ерата на коронавируса, ме дразнеше опипването на плодовете и мазалото при сладоледения бар, което обичайно се получаваше.
При по-голяма заетост на хотелите, определено е неприятно струпването в ресторантите, но така както гледам и този сезон няма да е от силните.

# 670
  • Sofia
  • Мнения: 3 868
Даже си мисля, че ще е много по-слаб от предишния. Много чартъри и резервации за Великден са отменени. Съмнявам се, че и държавната субсидия за всяка седалка ще помогне особено. Съвсем скоро очаквам поредния призив към българите, как отново сме длъжни да им спасяваме сезона. Не, че е лошо (живи и здрави, плановете ни са и тази година да сме на нашето черноморие), просто ме дразни дългогодишното пренебрежително отношение на родните хотелиери и ресторантьори към БГ туриста. По незнайни за мен причини у нас чуждестранните туристи винаги са били предпочитани пред българските. Омръзна ми да слушам призиви от сорта, "като не ви харесва тук, отивайте в Турция и Гърция", всеки път когато си отворя устата, че нещо не е наред. От миналата година насам изведнъж рязко ни заобичаха, защо ли?

# 671
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 620
Те много добре осъзнават, че и този сезон ще разчитат най-вече на българските турсти и най-вече на ласт минит записвания. Чужденците не знаят дали въобще ще могат да пътуват извън страните си и какви ограничения ще имат при прибирането си.
Но вместо да привлекат българските туристи с по-изгодни цени или по-добри условия при анулации, те очакват от държавата субсидии за седалките на самолетите и поемане на ПСР тестовете за чужденците.
Четох интервю с един от съсобствениците на хотелите от веригата Мелия и той спомена, че  94 % процента от българските туристи намират цените им за високи. Могат да направят нещо по въпроса в тази насока, но явно не им изнася.

# 672
  • Sofia
  • Мнения: 3 868
Именно, независимо от много неизвестни свързани с чужденците, отново предпочитат да гонят "дивото" и пренебрегват "питомното".

# 673
  • Мнения: 19 592
Аз лично тази година съм избрала Сл. бряг за морска почивка, ако щат да идват чужденци, даже по-добре да не идват, да си е като миналата година. И шезлонгите по инструкции да са на осем метра разстояние. Че то преди бяха един върху друг....

# 674
  • Пловдив
  • Мнения: 2 052
Те и миналата година не очакваха чужденци,но си имаше.За моя изненада на Дюни имаше доста германци,румънци и 2 дни преди да си тръгнем се изсипаха няколко автобуса с руско говорящи и настана голяма дандания.

Общи условия

Активация на акаунт