------------
ако околна повърхнина , не включва капака и дъното - никъде :
за скока 2*(4*8,3)+2*(6,3*8,3)=170.98см2
за кашона 75*75*4=22500см2
ако се подредят "икономично" 2*(3*4*8,3)+2*(6,3*8,3)=303,78см2 за обиколката на 3 кутийки
----
За подреждането в кашона
75/(3*4)=6.25 т.е 6 тройни пакетчета в едната линия
75/8,3=9.036144578 т.е 9 тройни пакетчета във втората
75/6,3=11.9047619 т.е 11 тройни пакетчета в третата
или 6*9*11=594 тройки сокчета
--------------------
и доколкото не е ясно горното има ли нещо общо с верните отговори не продължавам
Каква е версията на учителката?
Версията на учителката е, че разделила вътрешния обем на кашона на обема на сокчетата. Някои деца питали, но нали сокът е в кутийки, не е насипна течност, та да се делят обеми. Не разбрах какво точно е отговорила, но в крайна сметка официалното решение е с деление на обеми, а не с пресмятане на възможната вместимост спрямо размера на опаковките. Иначе и ние получихме 594.
Имаше някаква глупост и при опаковането на тройката, че сметнала само две лица, а не 4 (що за опаковане е това?!) и обяснила, че в условието била уточнила, че външните страни не са покрити. Какво изобщо са "външни страни" на паралелепипед в този конкретен случай. За мен нищо от това няма точен смисъл.
Следващата драма е в пресмятането на теглото на кашона, хаха, и там не са ни спестени безумните двусмислености и предположения.
Лоша работа. Не знам какво да кажа. Дано поне другите учители нямат такива забежки.