КАУФЛАНД - тема 48

  • 74 727
  • 739
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 5 384
Вторник или сряда ходих и си работеха касите - имаше служители, които помагаха на клиентите.

# 616
  • Мнения: 35 645
Колко каси има на самообслужване?

# 617
  • София
  • Мнения: 4 969
Дидичка, че кой те гони на касата?
Много спокойно си слагам нещата в количката, на всяко маркиране гледам какво излиза на монитора, като прибера всичко чак тогава вадя кр. карта за да платя. И накрая заставам до Информация и преглеждам цялата касова бележка.
Колкото и да бърза и да мята касиерката докато не и платя няма как да започне следващия.
И в Лидл ги научих така.

И аз започвам да правя така... Благодаря че подсказа
А и като съм бременна в 5 м предполагам че още повече ще имам право...

# 618
  • София
  • Мнения: 18 446
А пък опашката зад мене хич не ме вълнува.
Аз съм чакала кротко тези преди мене да минат. Има разни екземпляри, които 5 пъти не могат да си преброят купоните за храна.
Хич не ми пука, че някакви след мене пуфтят, тропат и нареждат.
Ред ми е,  пазарувам си. Как ли пък ще се съобразявам с някого?
На бременни и майки с малки деца винаги казвам да не чакат, да минат преди другите.
От новата брошура нищо не ми хвана окото на първо четене.

# 619
  • Мнения: 5 253
Скрит текст:
Като си бременна в 5 м. имаш право на абсолютно всичко, което ти дойде на ума. Бременните са всеправни, а като родят, дечицата им наследяват в пълна сила това им всеправие.
Това в кръга на шегата, не се обиждай, но ми стана смешно как умело намеси бременността.

Наистина ли не може да разберете, че касиерите в Кауфланд трябва да сканират по 35 артикула в минута, че това им го търсят и че бавната скорост на сканиране води до съответни последици? Да, неприятно е, но това е политиката на фирмата. Колкото и да мрънкате, това няма да се промени - край. И да се оплачете, какво: ако съм касиерка, ще дойдат да ми направят забележка, че маркирам бързо, като самите те ми го изискват? Да бе!
Всеки има различни методи да се справя с бързината. Аз например слагам в количката максимално бързо, за да не бавя опашката и касиера, но предварително си смятам съвсем точно каква ми е сметката - на калкулатора на телефона си пресмятам. Като си знам сумата, ако има някаква разлика, реагирам веднага и не могат да ме излъжат.

# 620
  • Мнения: 19 936
Има място за подобрение обслужването, определено.
Най-малкото във всички филиали касите да имат пространство за 2 клиенти след чекирането на продуктите, един да прибира, един да го обслужват през това време. (И без това имат по 12-15 каси, като максимум 9-10 работят понякога по Коледа, иначе до 4-5.
Тъпо е това с бутането на продуктите, и не е добро отношение към клиента.
Надявам се наистина да сложат навсякъде каси на самообслужване и да се облекчи процеса на плащане.

# 621
  • Мнения: 35 645
Ами тогава лентата за продукти да. Справят като пързалка. Всичко да влиза в количката/ чантата. Което е оцеляло, оцеляло.

# 622
  • Мнения: 5 630
В последно време пазаруването ми стана стресиращо с това тяхно бързане. Не само в кауфланд, лидл са същите. Не мога да насмогна да прибирам продукти, цени ли да гледам на монитора, да плащам ли, като още не съм си прибрала нещата. Прибирам ресто без да погледна какво ми връщат, бързам да се изтегля и хоп някакво момиче ти се лепва от щанда за парфюми да ти дава парфюмирано листче. Ако има такава каса бих се обслужвала там.

# 623
  • София
  • Мнения: 18 446
И защо се стресирате?
Нали вие сте клиенти, а те персонал.
Персонала е там да ме обслужва.
Ако обслужването не ми харесва - не им влизам в магазина.
Гласувам с парите си и аз решавам къде да ги дам.
Хич не ми дреме какво и как им засичат и ги глобяват.

# 624
  • Пеликания
  • Мнения: 2 737
Днес успях да се добера до кухненската хартия Papia Grinning До 10:30 бяха останали само 4 пакета. Последно време нищо интересно няма и изобщо нямам желание да ходя заради народа, който постоянно се разхожда и мизерията в магазина.

# 625
  • Мнения: 5 253
И защо се стресирате?
Нали вие сте клиенти, а те персонал.
Персонала е там да ме обслужва.
Ако обслужването не ми харесва - не им влизам в магазина.
Гласувам с парите си и аз решавам къде да ги дам.
Хич не ми дреме какво и как им засичат и ги глобяват.
Добре, хайде, разбрахме колко си важна. Моля те, ходи в Кауфланд, че ще фалира без теб. Ама като гледам, няма такава опасност.
Персоналът те обслужва. Според стандартите на фирмата. Повечето хора мрънкат, че чакат на опашка пред витрина и на каси и много по-малко, че ги обслужват бързо. Това е положението. А, и още нещо. На касите не работят само касиери, а и служители в други отдели. Колкото по-бързо те разкарат, хайде, стопят опашките на каса, толкова по-скоро могат да се върнат към основните си задължения, а именно зареждане и подреждане.
Изобщо не оправдавам никого. Просто трябва да се знае, че за всяко нещо си има причина.

# 626
  • Мнения: 4 933
Пак да поясня, предпочитам да се самообслужа на спокойствие, вместо като на състезание да жонглирам с покупки, бележки и пари, едновременно. Не мога винаги да съм в кондиция, за да се справям с пазаруването със скоростта на касиера. Понякога съм разсеяна, понякога съм уморена, особено ако пазарувам след работа и хич не ме е еня колко бърз трябва да е касиерът. Касиерът случайно да се интересува какви са сроковете на моите служебни задачи?
Хубаво, като не ми харесва, няма дя ходя. А на касиера като не му харесва, що не напусне?
Не е добре измислено, определено. Ако с това бързане се цели оптимизация на разходите за труд, наистина е по-добре да направят касите на самообслужване.
От брошурата почти нищо не харесах. Ще отида само за тоалетна хартия и захар.

# 627
  • Варна
  • Мнения: 25 836
Ама пак не разбрах касиерите какво са виновни? Сканират супер бързо, ок. Предпочитам такъв служител, отколкото да сканира по една стока в минута, щото и на такива съм попадала по разни магазинчета.  Правят ли ви забележка, че се бавите, че толкова се стресирате от тях? На тях може да им искат скорост, на клиентите още никой не е спуснал подобно изискване. Та касиерите ли ви изнервят или точно пуфтящите хора след вас?

# 628
  • Мнения: 2 147
Аз да попитам нещо важно. Ще се радвам, който е запознат, да отговори. На касиерите засичат време за маркиране на покупките на даден клиент от първия до последния артикул или засичат изобщо време за обслужване на Х брой клиенти? Защото ако е второто, това е егасимус и върховната тъпотия на началствата. Ако е първото, по мое мнение пак е тъпо и ненужно, но поне ми дава възможност да си подредя нещата, без да мисля дали не вредя на нормата на касиера. Т.е. касиера си маркира за времето, което му искат, но аз спокойно си прибирам покупките, плащам и се изтеглям нататък. Има разлика все пак между двете неща, макар и минимална...

Иначе цялата тая работа с тия норми е пълен гърч естествено. Много напомня на хамстер в клетка на колелото. Темата е дълга там обаче...

# 629
  • Мнения: 5 630
Всички ме изнервят мен хахаха, значи тя свършва с маркирането и аз докато прибирам купчината ме гледат с очакващ поглед да събера по-бързо, освен касиерката другите след мен също.

Общи условия

Активация на акаунт