Магазин Практис -стоки без гаранция

  • 2 847
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 43
Закупих от https://praktis.bg/ фреза, в описанието беше написано че има 24 месеца гаранция. Фрезата се оказа дефектна. Свързах се по телефон 0894198027 със служител в магазина, но се оказа че на тел. номер на магазина не приемат рекламации. Посъветва ме да пиша на имейл само така приемали оплаквания. След като писах 2-3 дни никой не се свърза с мен, чак на 4 тия ден получих имейл със запитване какъв е проблема. Отговорих и отогава нищо. Вече мина месец, немога да върна закупеният продукт,  за уредите продавани в магазина няма орторизирани сервизи за ремонт, което ще рече че ако са дефектни и развалени, нямат гаранция и никой няма да ги ремонтира.
Мошеничеството е широко разпространено в България, тук няма закони които да защитават хората срещу измами и кражби. Затова пускам темата, да предпазя други. Не купувайте от този магазин, повечето им продукти са с ниско качество, дефектни. Търговската им гаранция е само на хартия, реална няма, нямат и сервизи. Казват че умният се учи от опита на другите, а глупавият от собствените си грешки. Затова е добре, всеки да сподели опита си с измамни магазини, като магзин Практис. Надявам се мъдрите да вземат предвид моят опит, за съжаление аз нямах подобен шанс.

# 1
  • София
  • Мнения: 34 989
Подайте сигнал до КЗП като прикачите имейлите.

# 2
  • Мнения: 6 795
Онлайн ли сте купили фрезата?

# 3
  • Мнения: 43
Миленка, много пъти съм пускала сигнали до въпросната комисия, но досега нито веднъж не са ми съдействали, Обикновенно отговора им е, че не било в тяхната компетенция.


Барбарела, да и това беше голяма грешка. Трябваше да го направя от физически магазин, например Мастерхаус или Практикер. Затова пиша и темата, други да не повтарят моята грешка.

# 4
  • София
  • Мнения: 34 989
На мен са ми помагали. Още един сигнал не струва нищо.

# 5
  • Русе
  • Мнения: 619
Закупих от https://praktis.bg/ фреза, в описанието беше написано че има 24 месеца гаранция. Фрезата се оказа дефектна. Свързах се по телефон 0894198027 със служител в магазина, но се оказа че на тел. номер на магазина не приемат рекламации. Посъветва ме да пиша на имейл само така приемали оплаквания. След като писах 2-3 дни никой не се свърза с мен, чак на 4 тия ден получих имейл със запитване какъв е проблема. Отговорих и отогава нищо. Вече мина месец, немога да върна закупеният продукт,  за уредите продавани в магазина няма орторизирани сервизи за ремонт, което ще рече че ако са дефектни и развалени, нямат гаранция и никой няма да ги ремонтира.
Мошеничеството е широко разпространено в България, тук няма закони които да защитават хората срещу измами и кражби. Затова пускам темата, да предпазя други. Не купувайте от този магазин, повечето им продукти са с ниско качество, дефектни. Търговската им гаранция е само на хартия, реална няма, нямат и сервизи. Казват че умният се учи от опита на другите, а глупавият от собствените си грешки. Затова е добре, всеки да сподели опита си с измамни магазини, като магзин Практис. Надявам се мъдрите да вземат предвид моят опит, за съжаление аз нямах подобен шанс.

По закон имате право да върнете стока, закупена он лайн, в 14-дневен срок. Защо не сте върнали фрезата? Странно ми се струва такава утвърдена верига от магазини да създава проблеми с рекламациите.

# 6
  • Мнения: 43
И аз мислех като вас когато закупих фрезата, дори не  ми мина през ума че препродават дефектни стоки и такива с второ и трето качество. По късно се разрових и разбрах, че има много пострадали хора от тях. Затова и нямат телефон за рекламации и на страницата им във Фейсбук също немогат да се пишат коментари. А колкото до връщането, това е уред който няма как да се изпробва в момента на получаването. Разчита се че има гаранция и ако се случи нещо, уреда ще може да се ремонтира. Затова поисках ремонт ,а не връщане. Вече втори месец, ни разиграват, така че сме пропуснали всякакви срокове за връщане. Вчера пак им писах предложих поне да изпратят части които не струват повече от 50 лв. и сами да си платим за ремонта и да им върнем дефектните части, е пак отказаха... Просто знаят че потребителите в България са безсилни и нищо не могат да им направят и им е все едно.Така че в крайна сметка ще дадем още 100 лв за части и ремонт.

# 7
  • Мнения: 6 795
Това не е вярно, сам сте затруднили положението си. Първо, ако има възможност да се посети магазинът, просто е трябвало да отидете и да изискате да се впише рекламацията. Впише ли се, имате ли входящ номер, мърдане няма! Второ, ако магазинът не работи с клиенти, можело е да попълнете онлайн бланка за рекламация. Трето, не е вярно, че Комисия за защита на потребителите не работи. Два пъти са ми съдействали. Но трябва да действате навреме и логично. Не ми се сърдете, но Вие сам сте си виновен. А при онлайн покупката имате и срок за връщане.

# 8
  • Мнения: 4 564
Освен това при покупка от магазина можеше да изпробвате запалване, ход напред, първа и втора скорост и ход назад, самата смяна на скоростите. ММ си потича след фрезата на паркинга на друг хипермаркет като я купувахме. И изненада - първата, която ни извадиха не запали.

# 9
  • Мнения: 43
Barbarella* напълно съм съгласна с вас, не ви се сърдя. Знам че в България клиентът винаги е виновен, а търговеца прав. Това в цял свят го знаят, наскоро и руснаците го откриха и са шокирани:)

delia, фрезата не беше заредена с масло и бензин и нямаше как да се пробва/ въпреки че на описанието пишеше, че е готова за работа и напълно заредена.

Случая вече е разрешен, изпратиха ни все пак едната част и ремонта сами ще си го правим. Но никой няма да ми възстанови двата изгубени месеца и нервите. Повече никога не бих пазарила от този магазин. А поста не беше за съвети, а за предпазване на други хора. Както написах,  умният се учи от опита на другите, а глупавият от собствените си грешки... Всеки сам за себе си, да преценява какво да направи.

# 10
  • Мнения: 168
КЗП ,работи 3 пъти са ми съдействали.Единият път казусът не беше в техните компетенции и ме уведомиха ,че прехвърлят казуса на съответният орган.

# 11
  • Мнения: 4 163
Някой случайно знае ли колко дни оже да стои избран и заплатен продукт от мен, от сайта, с избрана доставка - в магазин. Колко дни имам , за да отида да си взема покупката?

# 12
  • Русе
  • Мнения: 619
До 3 дни.

# 13
  • Мнения: 17 968
Случая вече е разрешен, изпратиха ни все пак едната част и ремонта сами ще си го правим. Но никой няма да ми възстанови двата изгубени месеца и нервите. Повече никога не бих пазарила от този магазин. А поста не беше за съвети, а за предпазване на други хора. Както написах,  умният се учи от опита на другите, а глупавият от собствените си грешки... Всеки сам за себе си, да преценява какво да направи.
То е късно вече, ама как да се поучим от опита ти, като правиш точно това, което чупи гаранцията?! Как сами ще ремонтирате - че то първа причина за невалидна гаранция в кажи-речи всяка гаранционна карта е ремонт извън оторизиран сервиз?!
Ако продуктът е дефектен - рекламация и следва ремонт. Ако не подлежи на ремонт - рекламация и замяна. Ако не искаш да го заменяш/те няма с какво да го заменят - рекламация и ти връщат парите. Оторизирани сервизи за обслужване в гаранционния срок са грижа на продавача, не на купувача! Ако няма такива сервизи, ако продавачът се опъва - КЗП ще ти съдействат да върнеш дефектната стока и да си получиш парите.

Общи условия

Активация на акаунт