Лидл 150 - Априлска цветно-веселяшка (надяваме се)

  • 120 390
  • 2 485
  •   1
Отговори
# 2 445
  • София
  • Мнения: 910
Ами , ще се разправям разбира се! Клиент съм и имам права като си давам си парите! Като имам ваучер-искам да има стоката заредена, като има намаление да се отрази на касовата бележка.Това ненормално ли е?
За днес:сладолед и бшволско мляко няма-@angela61 ще се жалвам 😊

# 2 446
  • In transit
  • Мнения: 11 884
Просто сложи колкото пише в рецептата, която ще правиш.
Точно. Аз така я ползвам и съм доволна.
Иначе на опковката няма информация за колко брашно е.
А аз както слагам по-малко мая от обикновено, с едно кубче колко хляб ще направя, ехее. Grinning

# 2 447
  • Мнения: 68 845
Биволско к . мляко и сладоледа от купона и при нас ги нямаше.

# 2 448
  • София
  • Мнения: 3 716
Здравейте, да се отчета и аз от моя любим Лидл в провинцията. Днес ходихме на предпразничен пазар и всичко имаше. Кори яйца бели, нормални - един палет наредени. Козунаци от пекарната намалени и искам да споделя, взех със стафиди и е много вкусен, като истински. За разлика от този на Родна стряха, взех миналата седмица с шоколад и по-отвратителен хляб не бях ялА. Замина в кофата целия без грам скруполи. Взех на малкото два летни комплекта с потник и къси гащи, н себе си една тениска, мъжа се уреди с черни маратонки и е мноооого доволен (той е претенция и си купува само скъпарски, защото другите не му били удобни, но тези каза, че са супер). Взехме агнешко, свинско, маслини, абе всичко което исках го имаше. Ягоди, които утре ще пробваме и сладолед от промоционалния - имаше много. Ще ходя пак от понеделник за неща от новата брошура. Много ама много ме дразнят с тея  къси клинове, е не виждат ли че народа изкупува дългите, а късите си седят. Айде сега още едни къси 🤷♀ имаше симпатични шарени панталони дълги, но само големи номера останали. Къси панталони също имаше М и Л размери, които изглеждаха двойно по-голями.

# 2 449
  • Мадрид / София
  • Мнения: 6 008
Жалвайте се колкото си искате. Явно ви убягва мярката. Обясних, че не всичко зависи от персонала ама давай да пишем щото имаме право като клиенти да ни задоволяват напълно.

# 2 450
  • София
  • Мнения: 910
Ами , ще се разправям разбира се! Клиент съм и имам права като си давам си парите! Като имам ваучер-искам да има стоката заредена, като има намаление да се отрази на касовата бележка.Това ненормално ли е?
За днес:сладолед и биволско мляко няма ,  @angela61 ще се жалвам, благодаря ,че ме подсети 😄

# 2 451
  • Мнения: 2 004
Жалвайте се колкото си искате. Явно ви убягва мярката. Обясних, че не всичко зависи от персонала ама давай да пишем щото имаме право като клиенти да ни задоволяват напълно.
А от кого зависи, ако не от служителите на Лидл?
Решаваме тая седмица да пуснем купонче за винце намалено с 60%, ама винце нямаааа....
Или в склада не са заредили достатъчно, за да осигурят наличност по магазините, или магазините са си мислили, че едно кашонче е достатъчно и няма нужда от повече. Трети вариант не виждам аз, а предходните зависят от служителите на Лидл.
Но бих чула и твоят вариант, в който някой друг е виновен.
Или просто като продавачка си солидарна с колегите си и понеже в чужбина не можеш да навикаш клиентите, реши да ни навикаш нас- ей тъй, да си знаем много много да не си отваряме устата, че нервни продавачки дебнат отвсякъде.

Последна редакция: пт, 30 апр 2021, 23:16 от Лайка

# 2 452
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 508
Жалвайте се колкото си искате. Явно ви убягва мярката. Обясних, че не всичко зависи от персонала ама давай да пишем щото имаме право като клиенти да ни задоволяват напълно.

Длъжни/задължени/нЕма не искам са да спазват. Не само Лидл. Кой точно и от кое ниво "персонал" или служители те гонят. Не се "жалваме", ако не прекратят нарушаването на действащата нормативна уредба, ще реализираме правата си по съответния ред. Понякога е обжалване, по административен или съдебен ред. Въпрос на избор.
УТРЕ, в последния ден на това несъществуващо предлагане на различни артикули, някой "персонал" май ще пострада емоц и пси в дългосрочен план, жалко за служителя/ите.

Козуначено:
Не меся от млада, за мая и сода гък не мога да кажа.
РС пишеше че е от Хасково, ясно кофти съдържание, но беше пухкав миналата година и ни хареса. Даже тогава май купих втори на домашните любимци. Тази година не става. Този от пекарната е по-добър, но май случих на недопечен. От пекарните на Ф и К домашните също не одобриха, няма да пресмятам колко тестак е изяден вече, агнешкото няма да го компенсира. По-скъпичкият от К почти става, пише че е домашен=не е като да Е. Та накрая пак поръчах от малка позната пекарна, но днес го скрих, да остане за Великден.

# 2 453
  • Мадрид / София
  • Мнения: 6 008
Жалвайте се колкото си искате. Явно ви убягва мярката. Обясних, че не всичко зависи от персонала ама давай да пишем щото имаме право като клиенти да ни задоволяват напълно.
А от кого зависи, ако не от служителите на Лидл?
Решаваме тая седмица да пуснем купонче за винце намалено с 60%, ама винце нямаааа....
Или в склада не са заредили достатъчно, за да осигурят наличност по магазините, или магазините са си мислили, че едно кашонче е достатъчно и няма нужда от повече. Трети вариант не виждам аз, а предходните зависят от служителите на Лидл.
Но бих чула и твоят вариант, в който някой друг е виновен.
Или просто като продавачка си солидарна с колегите си и понеже в чужбина не можеш да навикаш клиентите, реши да ни навикаш нас- ей тъй, да си знаем много много да не си отваряме устата, че нервни продавачки дебнат отвсякъде.
Когато си дойда в Бг ставам пишман от кисели продавачи и непрекъснато мърморещи купувачи. Явно съм свикнала вече на друго отношение служител-клиент в търговската мрежа. Я се сети кога за последен път като си влезнала в магазина си поздравила учтиво и са ти отговорили ведро? При нас такова е нормалното поведение.
Но да ти отговоря на въпроса. Прави се заявка всеки ден на липсваща/намалена стока. Заявката се изпраща до съответните складове където се приготвят палетата за съответния магазин. Там работят хора, които изпълняват заявката. В склада може да е свършила исканата стока и да пратят нещо друго или служителя да е нов и да сбърка кашоните. Често обаче просто когато нещо липсва в склада не се праща нищо и тогава въпреки, че има заявка, дадения артикул не идва в магазина. Какво могат да направят служителите в магазина? Ми нищо. Могат само да ви кажат, че стоката не е дошла (както и ви го казват). Защо на други места  има? - защото складовете са различни. Зареждането е различно. Така че да се жалвате от служителите в даден магазин за липса на стока е некоректно от ваша страна. Действително не е приятно да има оферта и стоката да липсва, но това не е само в Бг така. Тук също липсват стоки, но никой не е тръгнал да пише оплаквания, че видиш ли не е намерил нещо си. Или ако се оплакват са единици. Просто има толерантност.
Лидъл ви е дал възможност за връзка, помолил ви е, хубаво, но къде е мярката ви? Едно е да споделите един-два пъти, когато наистина има голям проблем и съвсем различно е, когато за най-малкото нещо се пише веднъж и още веднъж и до безкрай.

# 2 454
  • Мнения: 2 147
Аз ли пропуснах някое изтрито мнение? Никъде до момента в толкова теми не видях мнение, че служителите са виновни за (честите) неразбории със снабдяването. Напротив, те се пекат на бавен огън всеки ден, защото са свързващото звено между клиенти и началници. Само че аз като обикновен клиент нямам достъп до тези началници и нямам друг избор, освен да напиша сигнал през формата за контакт. Темата се радва на небивал интерес, точно защото Лидл е една от много малкото вериги в България, която държи високи критерии и дисциплина в сравнение с много други. Проблемите на различни нива обаче зачестяват и това датира отпреди пандемията. Мисля, че всички, които пишем тук с проблем или недоволство, го правим не в стил: "Лидл са смотани!", а по-скоро: "Лидл, запазете желязната дисциплина и не се смотвайте, защото ви харесваме и искаме да пазаруваме често при вас!" За себе си го твърдя със сигурност. Simple Smile

# 2 455
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 508
Аха, склад, поздрав и отсреща бойни нетолерантни неандерталци или...казуари, знае ли човек къде как е.
Предлагам да предположим възможност за леко мръдване, ама не само на родния камък, а на някоя мозъчна гънка - сигурна съм че има такава, предполагаща бъдещо развитие на човешката хуманоидна група и бъдещите цивилизации.
Angela61, как едно търговско дружество се опитва да оправдае неизпълнение на нормативноустановени задължения, дали интересува Кунка от Долно Сусурлево? Има проблеми в много сфери. Някъде просто не се повтарят многократно или се поправят поне частично.

# 2 456
  • Мнения: 2 004
Ама Angela, къде всъщност ти виждаш проблема, че съм писала в контактна форма за обратна връзка с надеждата в бъдеще да не се допускат подобни пропуски от страна на веригата?
Да съм хванала някой служител и да му дърпам ушите?
И защо не трябвало да се оплакваме? И в качеството на каква ти поставяш рамки и защо твоята рамка е правилна, а нашето поведение е неправилно?
Ти си тази, която влиза с тон към нас като клиенти.

# 2 457
  • София
  • Мнения: 910
Позволявам си да не се съглася с мнението на angel61 и се аргументирам:
1) като говорим за общият случай повечето от нас са живели и имат  представа за живот извън България. На база на това ви уверявам,че в чужбина никак не са толерантни и не са овцедушни към некоректните вериги;
2) всяка обява или реклама,която е пожвеждаща подлежи на санкции от Закона;
3) лично аз винаги поздравявам и ме поздравяват в магазина  и не крещя на клетите продавачи, НО когато ме правят техните шефове на будала не им спестявам .
Весели празници и нека качеството и коректността не се считат за лукс!

Последна редакция: сб, 01 май 2021, 07:28 от Stеfa

# 2 458
  • Мадрид / София
  • Мнения: 6 008
Четейки тук колко често се съветвате да пишете в контактната ф-ма и колко ваучери ви давали за нямане на нещо, ми прави впечатление как постепенно става навик за малки неща да се пише там (контактната форма). Обърнах внимание само. И го казвам общо. Обясних как стоят нещата погледнати от другата страна. Толкоз.
Всеки има право да си има мнение и това се уважава.

# 2 459
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 508
Споко, край с контактната да не се травмират служители.  Почваме с КЗП и съдилищата Hug

Общи условия

Активация на акаунт