Лидл 150 - Априлска цветно-веселяшка (надяваме се)

  • 127 203
  • 2 485
  •   1
Отговори
# 2 460
  • Мнения: 1 996
Ваучерите за по  2-3лв не са почивка в Занзибар. С тях показват уважение към клиента и си ги избиват стократно.

# 2 461
  • Мнения: X
Извинявам се, но законово не знам как ще ги осъдите. Не съм се интересувала, но по принцип всички промоционални стоки, ваучери и т.н са до изчерпване на количествата или при наличност. Т.е. това е пожелателно, дава ви се шанс, но при възможност и наличност.  Те може и да не обявяват промоции, да не раздават ваучери, да няма някакви там кодове или какво има всяка седмица...На мен ми се струва всичко това безумно, честно казано.  Не, няма уважение към клиента. Има зарибяване и то със стотинки, но в замяна се изисква друго...
То и лично отношение имам признавам си, защото не ползвам тези плюсове и ваучери, каквото там има. Просто нямам памет в телефона и нямам какво да трия. Не ходя често в Лидл, не ми е квартален магазин, но поне 2 пъти седмично го удостоявах с внимание, вече през седмица почнах, а май и скоро ще спра. Мен ме правят на глупачка пък, създават ми нагласа за малоценност, не съм поставена в  равноправно положение спрямо останалите им клиенти (а аз не бях лош клиент и добър оборот им правех мисля, дори с редките си посещения) Т. е , аз съм дискриминирана от Лидл и ми се нарушават правата на потребител, получавам комплекси, изпадам в депресия. Искам компенсация и ще ги съдя по тези параграфи, нарушени са ми човешките права дори да се чувствам равноправен клиент и гражданин на ЕС и съответната верига с филиал у нас. Как така ще искат да имам памет за тяхното приложение, да нося устройство и умея да боравя с него, да ми е заредено, да ми е качено приложение, да имам памет за непрекъснато надграждане или какво е там , ще ме карат да си трия важни неща от телефона или да купувам друг по-висок клас, да подяждам семейния бюджет , за да ми дадат бонус гризини примерно, да мога да си взема др. неща, ама Гарашаааа, ааааа да имат да вземат. Ще ги съдя и аз тогаз.
Направо това е безумно наистина. Могат да раздадат карти, да намалят някакви стоки с тях , да минава всичко бързо, лесно и удобно. Обаче , ако и др. вериги така направят, ми то трябва по един телефон да имаме за пазаруване само , като се замисля. Това нормално ли е? Как пък никой не се сети да ги съди за това не знам.

# 2 462
  • Мнения: 2 147
А повечето от нас дори не държат на такъв ваучер. Да, приятно е, коректно е, но не решава главните проблеми. Ако правилно разбирам Angela61, идеята ѝ е, че при такива огромни магазини с множество международни филиали, във веригата на снабдяване често стават пробойни и това отива на много по-високо ниво от клиенти и служители. Понеже не съм от мълчаливите обаче, смятам, че ние като клиенти трябва да натискаме във всяка възможна секунда да се отстраняват проблемите. На практика освен сигнали, друго нямаме какво да направим, за да се случи това. Така разбирам и съветите за контактната форма в темата. Да пишем, за да обърнат внимание на проблемите. Ще прозвучи малко парадоксално, но предпочитам да има наличен клин и да похарча ~10 лева, а не да няма и да ми подарят ваучер за 3 лева...
Скрит текст:
който аз лично с моята "силна" воля да дам за шоколади и да расте дупарата. Joy

# 2 463
  • Мнения: X
Аз не следя внимателно промоциите с плюса и какви са там награди или намаление на определени бонус стоки май има. Това, което тук пишете и разбирам нещичко. Впечатленията ми са, че повечето неща са без особена стойност или поне такива, които не бихте купили за тези пари. Просто има тръпка какво ще ви се падне някакъв бонус след покупка за някаква стока (ама това са все някакви на 2-3 лв и намалени май леко) Това не е ли зарибяване, всъщност ако се замислите повечето ви е за тръпката и интереса от уж наградата. Да, ама не ядете това , не е нещо дето купувате, но го взимате заради "късметчето" . Че то и ако го няма се ядосвате и чувствате измамени все едно. Замислете се, дали бихте го купили в реална ситуация дори на намалената цена, ако сте с пластика и е налично. Много малко неща бихте сигурно уважили. Лидл не са вчерашни  определено. Те не губят нищо от намаленията на стоки дето и без това могат да намалят, но ги минават за подарък уж и уважение на клиента.
Лошо би станало, ако наистина и други магазини почнат така...тогава какво правим... На мен това не ми харесва, губи се и време, принуждават те да си играеш и махаш неща от телефон, зарибяват те едва ли не за ...едното нищо. Колко стойностни неща пуснаха за това време и за какво намаление става въпрос. Някакви вафли помня, че писахте, нещо ...бе дребни неща бяха не знам как ги наричате на касата дето ви се уж падат. Ама май и то не е безплатно, просто е малко намалено. Но..късметче))

# 2 464
  • София
  • Мнения: 3 611
Аз не си взимам "късметчетата" от скреч картите, защото въпреки многото печалби, нищо стойностно не съм видяла. За мен това си е изчистване на залежали стоки.

# 2 465
  • Мнения: 2 594
Прави ми впечатление, че прекалено използвате формата за контакт за да се жалвате. И преди да сте скокнали готови за бой, да кажа, че не винаги вината е в служителите. Поръчва се и не идва или идва друго нещо. И при нас няма неща от промоциите. Не съм тръгнала да ги гълча. Знам как е положението и това е. Подадоха ви пръст - хванахте ръката.

Това сериозно ли?!?!
ЛИДЛ ли го предложи, или клиентите са тропали с крак и са искали?
Щото ако е първото, да поясня че са длъжни след като предлагат нещо, то това нещо да е в целия период на промоция/оферта или както там си го формулирате..ако го няма, говорим за НЕЛОЯЛНА ТЪРГОВСКА ПРАКТИКА, която е наказуема..със санкции Wink

И така - след като нещото, промотирано в брошура, тв, радио...какъвто канал/носител се сетите, го липсва в посочения срок - търся служител/управител-да, не е персонален проблема за служителя/управителя, ама той е представител на веригата-да отнесе въпроса към когото трябва (разбира се, не ги "гълча" - както казах, то е ясно че не са те виновнио); или се оплаквам в контактни форми/телефони/мейли...и преди да ми кажете за онзи опит с инфото със ситен шрифт  "до изчерпване на количествата", ето един нагледен пример с друга не малка верига:
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv/Sled-zhalba-na-plovdivch … nalna-bira-956361

Просто се иска по-голяма активност от потребителите...ама не само за покупки Wink
"9 промоционални комплекта от по 2 бири." Тези големи скрънзи. Да си пият бирата сами.
Относно промоциите Явно бай ти Ганя пак бърка разпродажба на залежала стока с промоция. И таз верига я побългариха.

# 2 466
  • Мнения: 832
На мен също ми прави впечатление, че се оплаквате в повече. Нямам никого в предвид, че никове не помня. Чета ви често, когато имам конкретен въпрос, винаги сте ми помагали, за което ви Благодаря. 🤗 Това го пиша, не с цел да се заяждам, всеки си има гледна точка. Иначе, аз бих искала по- голяма сума от 2-3 лв, защото това от ваша страна си е вид инспекция, ще вземете работата на мениджърите. 😁

# 2 467
  • Мнения: 1 996
Не знам какво наричате залежала стока? За мен е такава, на тази която остава по-малко от седмица годност. Като изключим месото, което някой път пускат, при другите неща не съм видяла подобно нещо.

# 2 468
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 16 941
залежала е стоката, която по-малко се търси и по този начин "лежи" по рафтовете/складове и заема място.

# 2 469
  • Мнения: 75 649
Сега видях че белите полски яйца са със срок до 5.5 2021 Flushed
Сега като ги сваря, удължава ли им се срока....че вярно аз на яйца основно карам и извън Великден, ама бая ще се озоря да погълна 2 кори до понеделник 😁

# 2 470
  • Sofia
  • Мнения: 22 576
Абе те и някой друг ден след 5.05. ще са си ок, като ги свариш и на студено ще си изкарат около седмица (поне за толкова ние оправяме боядисаните).

# 2 471
  • Мнения: 575
И моята гледна точка. Не намирам за нормално да рекламираш, че продаваш примерно някакво бельо и в 11 ч в понеделник вече да е свършило, голяма верига, добър маркетинг и ако целта им е да влезем в магазина и все пак купим и нещо друго не ги разбирам.
Ползвам им приложението от самото начало, в 90 % излизат печеливши стреч карти, но за неща които не обичаме и не търся.
Но като пишеш, че го даваш, даваш го, няма свършило.
А клиентите, които по различни причини не могат да се възползват от това приложение, те втора ръка ли са ?

Последна редакция: сб, 01 май 2021, 09:30 от Tony Maria 22

# 2 472
  • Мнения: 75 649
Кората с кафяви е до 20 май.
Нещо не ме кефи идеята за белите...до утре даже бил срокът им. Аз ли рано ги взех, те ли рано ги изкараха...отбелязвам си грешката тук.

# 2 473
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 090
Сварените яйца могат да изкарат доста дълго. Суровите ако им мине срока на годност задължително се слагат на студено (в хладилника) и когато ги чупиш ги чупиш по отделно в купичка за всеки случай ако има някое развалено. И задължително добре сготвени, да не се ядат в сурово или полусурово състояние.

# 2 474
  • Мнения: 1 595
Сварените яйца, съхранявани В ХЛАДИЛНИК могат да, се консумират 1 седмица. След това е опасно.

Общи условия

Активация на акаунт