Абонаментни кутии в България - Тема 16

  • 51 133
  • 738
  •   1
Отговори
# 30
  • Варна
  • Мнения: 814
И аз мисля, че са тестери. Доста разочароващо. Не знам защо винаги една добра идея се опорочава с времето и нарастващите клиенти. Защо не ги питате във фейсбук?
Изпратих запитване, когато ми отговорят, ще пиша в темата Simple Smile

# 31
  • София
  • Мнения: 2 647
Аз пък бях поръчала две кутии, втората за сестра ми. Днес чак ѝ я дадох и уви, серумът за устни въобще не фигурираше в нейната кутия, явно и тестерите са свършили 😀 Писах им де, за пръв път се случва да има липсващ продукт.

# 32
  • Мнения: 656
За да не е празен запис - кутията на Good box с кафе е все още налична в сайта. Аз съм супер доволна от всичко в тази кутия. Simple Smile
Аз доста й се чудих, но вчера я поръчах най-накрая и я чакам с нетърпение. ☺️

# 33
  • Мнения: 4 372
Аз приключих с “Кибрит” след масовата реклама, включително и във форума и залитането им да изменят на концепцията да предлагат широк спектър лайфстайл продукти. На серуми и всякакви лосиони съм се наситила и избирам да купувам доказалите се за мен.
Предпочитам неща, които създават настроение и изразяват отношение, а не надути цени, които уж ми се дават като подарък. Вече дори не ми е интересно, какво предлагат и спрях да ги следя.

Последната кутия, която си взех, беше на “Марви”: непретенциозна, но приятна, от която подарих или използвам.

Кутии за книги не искам - чета много и съм доста взискателна, за да се радвам на масови издания. Нямам интерес към книгоразделители, ароматни свещи (избирам ги сама), платнени торбички или несесерчета, значки и пр.

Последна редакция: нд, 18 апр 2021, 20:08 от Tsugumi_

# 34
  • Варна
  • Мнения: 814
Отговора на Кибрит: Първоначално доставките на Кибрит бяха планирани за 6-10 април.

Тъй като в последния момент от Eclat ни съобщиха, че има забавяне при вноса на опаковките за серума, трябваше да вземем едно от две решения:

1. Да изчакаме неизвестно колко дълго да дойдат поръчаните опаковки и да забавим с неизвестно какъв период доставките на кутиите
2. Да вземем решение да позволим на производителя да използва друга опаковка и да доставим кутийките с малко закъснение (8-14 април).

Това по никакъв начин не променя качеството и количеството на самия продукт. Всеки клиент, който се е свързал с нас за този казус, е получил информация защо се е получило това разминаване.

Надяваме се, че сме взели правилното решение, за да не разочароваме хилядите ни клиенти, очакващи кутийките си!

Ако желаеш, можеш да се свържем директно с @eclatskinlondon, които ще потвърдят написаното тук.

# 35
  • Мнения: 4 372
Можеха да не разчитат клиентите да не се усетят и да мълчат.
А продуктите с новата опаковка по-бързо ли пристигат и изобщо, няма как да им повярвам, че са оставили доставката на вече обявен продукт за последния момент...

# 36
  • Мнения: 1 398
Smile Хаха, отговорът е много забавен!
Някаква световно неизвестна бг кутийка поръчва продукт от Eclat, но видиш ли те са " позволили на производителя да използва друга опаковка" Smile
Голяма глупост са измислили... и да - сменените опаковки явно пристигат по-бързо. А за блогъри/влогъри оригиналните опаковки са били тук на време...

Ужасно мразя да пиша на някакъв търговец/онлайн магазин и да ми говорят на "ти"...

# 37
  • Мнения: 22 414
Нещо кофти се получава с Кибрит и оправданията им изсмукани от пръсти.
Можело е при такъв казус това да се обяви на страницата, а не да чакат клиентите да започнат да им пишат с въпроси.
И как пък точно за тях, фирмата производител сменя опаковката?!?

# 38
  • София
  • Мнения: 6 010
Много горчив вкус, интересен подход. Ами да си обявят на страницата или по имейл на всеки поръчал най-малкото...

# 39
  • Мнения: 3
Здравейте, дами!

От Кибрит с интерес следим Вашата обратна връзка в тази тема и макар и досега да не сме се включвали, желаем да внесем малко повече разяснение във връзка с казуса с Eclat.

Кибрит работи с Eclat от април месец 2020 година, когато за пръв път включихме техен околоочен крем в наше издание.
Продължихме съвместната си работа и през ноември 2020г. с маска за коса на същия бранд.
Третата ни колаборация беше през април 2021г. Всичко това може да се види в секция "Предишни кутии" в сайта на Кибрит- https://kibrit.bg/previous-boxes

Желаем да разясним какво точно се случи със серума за устни на Eclat, който беше част от априлското ни издание:

1. Продуктите бяха поръчани още в началото на месец януари, като бяхме уверени, че има достатъчно време и очаквахме продуктите още в средата на месец март.

2. Изискахме от Eclat още с направената поръчка да ни изпратят малка част от цялото количество, което, както сте забелязали, да бъде изпратено на различни блогъри. Това малко количество беше изпратено към нас още през януари и към януари е било налично в склада на Eclat. Основната партида продукти е произведена специално за Кибрит, тъй като става въпрос за няколко хиляди бройки с които производителят не разполагаше към момента, в който заявихме продуктите.

3. В средата на март получихме съобщение от Eclat, че има "малко забавяне" и до няколко дни стоката ще бъде готова за изпращане. Това "малко забавяне" беше удължавано на няколко пъти до края на месец март, когато започнахме да се притесняваме, че продуктите няма да дойдат навреме.

4. На този етап Eclat най-накрая споделиха какъв е истинският проблем, а именно, че опаковките за основната партида няма да пристигнат навреме.

5. Започнахме да търсим решение на проблема и имахме две възможности:
а) Да изчакаме жълтите опаковки неизвестно колко време
б) Да търсим решение, за да могат продуктите да пристигнат навреме.

Взехме съвместно решение с Eclat да сменим тубичката на серума, което по никакъв начин не променя неговото количество, качество или състав. Същата (бяла) тубичка е била налична в местен склад и не е било нужно да се чака транзитно време за внос.

Продуктите пристигнаха при нас на 7 април и веднага на същия ден започна опаковането и изпращането, за да може кутийките да пристигнат навреме.

Възможно е да не сме взели правилното решение, за което се извиняваме. То бе продиктувано от желанието ни всички да получат кутиите си навреме.

Признаваме, че е следвало да комуникираме това с Вас и съжаляваме, че не сме го направили - ще си вземем бележка и Ви благодарим, че ни алармирате, когато нещо не е ОК.
По никакъв начин не искаме да се оправдаваме с Eclat - Вие поръчвате и получавате кутия "Кибрит" и отговорността за това какво и под каква форма ще получите е изцяло на Кибрит, ако има допусната грешка в този случай - то тя е изцяло наша.

Ние, като бизнес, имаме много какво да научим от нашите клиенти и се радваме, че във форума има активна аудитория, която с обратната си връзка ни позволява да бъдем по-добри в това, което правим.

Благодарим Ви!

С уважение,
Екипът на Кибрит

Последна редакция: пн, 19 апр 2021, 12:54 от Кибрит

# 40
  • София
  • Мнения: 6 010
Много хубаво включване! Поздравления, Кибрит!
Сега ако това го качите и на ФБ страницата си и го изпратите и на имейл на поръчалите ще покажете, че наистина сте си взели бележка и за вас доверието на клиентите е важно.

# 41
  • Пловдив
  • Мнения: 13 459
Аз пак казвам, че не виждам драма с въпросния серум.
Хубаво е, че се включихте с коментар, Кибрит!
Тук някои потребители все търсят конспирации и т.н.

# 42
  • Мнения: 13 929
И аз не виждам драма, кой пък ще прави ментета на подобно нещо...

# 43
  • Мнения: 4 372
Между "конспирация" и етика има "Балкан разлика", както е казал народът.
Знаем, че Кибрит четат темата, но трябваше ли да се повдига въпросът, за да получат клиентите им обяснения едва сега?!
Реторичен въпрос.

# 44
  • София
  • Мнения: 22 694
То май представители на всички абонаменти кутии четат тази тема.

Общи условия

Активация на акаунт