Абонаментни кутии в България - Тема 17

  • 54 487
  • 741
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 119
Пак ще съберат различни продукти в различните кутии,това ужасно много ме дразни

# 406
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 431
Моята кутия я поръчах на 26.06
Ако трябва да съм честна много се ядосах. Но няма да се откажа доброволно, защото реално те само това чакат в момента и направо ще им направя услуга. Но определено не е това начина да се говори на клиент !

# 407
  • Мнения: 293
Аз планирам да бъда на море другата седмица...сега трябва да им пиша да я изпащат на друг адрес...ако въобще ще я изпращат другата седмица, много тъпо, наистина Sad

# 408
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 294


# 409
  • Мнения: 1 336
Във всеки случай е много разочароващо в деня, в който вече чакаме доставка, да обявят, че кутията ще се забави и то неопределено време. Какво значение има какъв интерес има към нея и т.н. След като сме я поръчали, значи е имало наличност. Защо не пратят кутиите на тези, които са поръчали до изчерпването, а закъснелите да си чакат следващата партида, ако ще има такава🤷🏻♀

# 410
  • Мнения: 4 383
Не е разочароващо, крайно непрофесионално  е, но българските клиенти са мазохисти.

# 411
  • Мнения: 4 592
Какво пък толкова има в МФБ че така да се прехласваме... Аз два пъти поръчвах мострите им от направи си сам 9, няма да повторя. Идваха незапечатани травел продукти, едната мостра даже беше използвана.
За Кибрит има ли отзиви за този крем? Хич не обичам кремове, които не са в тубичка..

# 412
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 294
При такова отношение бих отказала кутията веднага.
"Мерси" на такива за негативната енергия, която ще изпратят в кутията им.

Звъняли са ми от Кибрит, Руми Козметикс, Белбокс и You are worth it и всички момичета! са били изключително мили и отзивчиви. Но някой да ми се репчи по телефона, благодаря. Не съм им примряла за мострите/травъл в кутията за 40лв.

# 413
  • Мнения: 3 638
Кибрит по-добре да пускат втория продукт да го видим кой е, че с кремчето съм пас. Няма да поръчвам освен ако втория разкрит продукт не е Уау по моите критерии.
За МФБ това отношение е недопустимо.
Относно сроковете на доставка, обаче всичко може да се случи и аз не разбирам какъв е проблемът да се изчака. На който не му се чака да отказва кутията. Повечето продукти в кутиите им доста често се срещат в английските кутии, предполагам че и от там идват, имайки в предвид Брекзит и колко много се бавят доставките от там, като идат на митница не се знае и кога ще ги освободят, аз проявявам разбиране. Но все пак аз редовно поръчам от Англия и ако преди поръчките ми идваха за 2 седмици сега ми се случва да ги чакам и по 30-40 дни.

# 414
  • Мнения: 2 241

според мен се страхуват, че тези, които трябва да чакат ще се откажат като видят, че други са я получили

Всички продукти знаят ли се предварително? Според мен, който си е направил по-късно поръчката и знае какво очаква, едва ли ще се откаже. По-скоро ако има елемент на изненада и се развали по-бих го разбрала.

# 415
  • Край морето... при пясъка и сините вълни
  • Мнения: 7 029
Точно тази кутия още с обявяването беше обозначено, че ще се доставя тази седмица и точно поради тази причина не я поръчах.
Та хайде сега да не ги "оправдаваме" как дори няма забавяне.

# 416
  • Мнения: 646
Съжалявам, че малко ще отклоня темата ама Grinning Някой има ли предположение какъв ще е втория разкрит продукт в кутията на Кибрит. Аз си мисля за някоя дълбокопочистваща маска нз защо.

# 417
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 294
На Кибрит им писах преди седмица с въпрос, преди дни повторих съобщението и още не са го видяли и отговорили.

Аз мисля, че ще е серума на Mudmasky

# 418
  • Мнения: 1 700
А за непросветените като мен, някой може ли да каже защо кутията на фулбокс е толкова желана?

# 419
  • Мнения: 523
Единствената кутия, която ми допада и поръчвам от доста време е My full box. Не се предлагат само мостри и тестери, както се твърди от някои потребители. Не поръчвам всеки месец. Така не се затрупвам с козметика, и не се разочаровам от повтарящи се продукти. Повечето марки, които се предлагат са добри. Доста продукти са пълноразмерни, на реално висока пазарна цена, която отговаря на качеството. А не като тези, които изкуствено завишават цената, произвеждат се специално за кутии и се предлагат като нещо феноменално.
Това, което не толерирам е лошото отношение, разбира се, но аз лично не съм получавала такова от страна на MFB. 🙄
Предпочитам кутиите да се доставят в началото на всеки месец. Вярвам, че доставките могат да се организират от рано, макар и със забавянето на транспорта в момента. 😊
Марките за месец юли са примамливи за повечето потребители, затова интересът беше голям. Но пък аз не поръчах. 😁

Последна редакция: ср, 28 юли 2021, 14:48 от One*

Общи условия

Активация на акаунт