Лидл 154 - Августовска жежка

  • 112 219
  • 2 160
  •   1
Отговори
# 2 130
  • София
  • Мнения: 3 403
При мен вчера си се активираше Лидл+, но не отчиташе купоните. Толкова пъти пробвахме, но така и не отчете купоните. Иначе си имам бележка в приложението. Имам и бележка на друг пазаруващ... от толкова проби

# 2 131
  • Мнения: 31 843
Ма мен вчера ми отчете отстъпката за сметаните за кафе (от оферрите). Казаха ми, че отчитало на 8-9 човека веднъж...

Последна редакция: вт, 31 авг 2021, 21:51 от dolce miele

# 2 132
  • Sofia
  • Мнения: 22 572
Долче, не знам кога е било това, но проблемът е от вчера по обяд някъде.

# 2 133
  • Мнения: 35 645
На мен директно отказаха да ми маркират неща, които са на оферта или купон

# 2 134
  • Мнения: 10 423
Сега на всички с Лидл+ трябва да изпратят ваучери за извинение. 😁

# 2 135
  • Мнения: 35 645
Помислих си го ама пак ще кажат, че ламтим за 5 лв Wink

# 2 136
  • Мнения: 10 423
Кой ще го каже..те сами трябва да се сетят в случая, не вие да пишете и да се жалвате. Накрая ще фалират с толкова обезщетения. Или ще вдигнат цените още повече и ваучерите няма да излязат на сметка.

# 2 137
  • Мнения: 50 762
Ааа, минимум бутилка зехтин или винце да ми хариже Цочето
Може и някое вмирисано пиле...

# 2 138
  • Sofia
  • Мнения: 22 572
Нищо не искам, ваучери за извинение не приемам. Това не е решение за мен.

# 2 139
  • Мнения: 7 986
Набелязала съм си някои неща от тази седмица, но втори ден отказвам на домашните да ме водят до Л.( на 60км.ми е най-близкия сега) и те се чудят какво ми е...дано до петък оправят бъгнатия плюс, че ще почна да хокам програмистите наред...( имам си двама вкъщи...).

# 2 140
  • Мнения: 2 656
На мен днес ми върнаха 1лв заради тези бисквити, защото беше активиран купонът, но не го отчете. Момичето каза, че се случвало и нямало проблем. Преди 5 дни ми се случи същото с друг купон от скреча и пак ми го размаркираха и маркираха наново, след като не стана ми върнаха разликата и нещо си вкара тя на касата.
Обаче как ме издървариха. Случайно си погледнах бележката иначе никога нямаше да разбера, защото ми беше голяма сметката по принцип. Вместо 12 води от 1.5л (2 стека) ми бяха маркирали 12 хамбургера. Доста често стават грешки, но аз нямам никак навик да поглеждам. В интерес на истинината малкото пъти, в които съм си проверявала бележката винаги е имало грешка. Все си казвам, че ще го правя всеки път и все бързам или забравям.

Течният препарат за отпушване на канали върши ли работа?

# 2 141
  • Мнения: 24 620
Скрит текст:
На мен днес ми върнаха 1лв заради тези бисквити, защото беше активиран купонът, но не го отчете. Момичето каза, че се случвало и нямало проблем. Преди 5 дни ми се случи същото с друг купон от скреча и пак ми го размаркираха и маркираха наново, след като не стана ми върнаха разликата и нещо си вкара тя на касата.
Обаче как ме издървариха. Случайно си погледнах бележката иначе никога нямаше да разбера, защото ми беше голяма сметката по принцип. Вместо 12 води от 1.5л (2 стека) ми бяха маркирали 12 хамбургера. Доста често стават грешки, но аз нямам никак навик да поглеждам. В интерес на истинината малкото пъти, в които съм си проверявала бележката винаги е имало грешка. Все си казвам, че ще го правя всеки път и все бързам или забравям.

Течният препарат за отпушване на канали върши ли работа?
Според мен е съвсем приличен и за профилактично от време на време да се сипва, и за отпушване ако това с профилактиката човек го забравя като мен Grinning

# 2 142
  • Мнения: 4 163
На мен ми се извиняват с ваучер за 3 лв, при положение, че изпускам две участия за играта, 4 и нещо за бонбоните от Рд и още няколко лв от оферти.

# 2 143
  • Sofia
  • Мнения: 22 572
...дано до петък оправят бъгнатия плюс, че ще почна да хокам програмистите наред...( имам си двама вкъщи...).
Дени, що бе, какво са виновни твоите... и аз имам един брой...

# 2 144
  • Мнения: 31 843
Морена, вчера след 21,30 часа беше това. Отчете ми приложението- или отчита само офертите, или съм била късметлийка. Аз предупредих касиера, че ако не работи приложението...не искам сметаните 😆 Той лично ми маркира отвътре с моя телефон, пред "мишенката" откъм клиентите имаше лист със съобщение, че се извиняват за техническия проблем...

Последна редакция: вт, 31 авг 2021, 23:24 от dolce miele

Общи условия

Активация на акаунт