Имам следния казус:
На 28.07 правя онлайн поръчка от сайта на Икеа. На следващия ден ми се наложи пътуване и реших да откажа поръчката- пиках имейли, звънях- все някой нещо не знаеше,насочваха ме да пиша пак и
пак....колегите им щели да прочетат и да ми се обадят после като трябва да ми върнат парите🙄
Поръчката платих предварително с карта,понеже не можеше до техния магазин с наложен платеж- идеята ми беше мъжа ми само да мине и да ги вземе, тъй като работи близо.
Днес е 21 ден откакто отказах поръчката, а връщането на парите е до 14 дни , според техните условия. Писах още миналата седмица имейл с идеята да получа отговор. Такъв получих-щели да проверят. Втора седмица извършват великата проверка.
Честно казано съм изненадана ,че там работят толкова несериозни и некомретентни хора. Излишно е да обяснявам, че е неуважително.
На някой случвало ли му се е подобен казус и как следва да процедирам?