Онлайн пазаруване икеа

  • 669
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 615
Здравейте,
Имам следния казус:
На 28.07 правя онлайн поръчка от сайта на Икеа. На следващия ден ми се наложи пътуване и реших да откажа поръчката- пиках имейли, звънях- все някой нещо не знаеше,насочваха ме да пиша пак и
пак....колегите им щели да прочетат и да ми се обадят после като трябва да ми върнат парите🙄
Поръчката платих предварително с карта,понеже не можеше до техния магазин с наложен платеж- идеята ми беше мъжа ми само да мине и да ги вземе, тъй като работи близо.
Днес е 21 ден откакто отказах поръчката, а връщането на парите  е до 14 дни , според техните условия. Писах още миналата седмица имейл с идеята да получа отговор. Такъв получих-щели да проверят. Втора седмица извършват великата проверка.
Честно казано съм изненадана ,че там работят толкова  несериозни и некомретентни хора. Излишно е да обяснявам, че е неуважително.
На някой случвало ли му се е подобен казус и как следва да процедирам?

# 1
  • Мнения: 47 352
Продължавайте да звъните и пишете. При мен се получи друго - техническа грешка в системата им, плащането мина, но поръчка не се появи. Седмици наред получавах отговор, че нямали плащане с такава сума, докато банката ми ме уверяваше, че не само е получено, но и усвоено.
Не помня как точно се преборих накрая, май пуснах жалба с формата им за рекламация и ги натиснаха да си свършат работата.

Общи условия

Активация на акаунт