Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Аборт по желание, антибиотик, противозачатъчни

  • 642
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте! Преди точно една седмица направих аборт по желание в 6г.с , преди година и половина имам едно секцио и едно прекрасно момченце. Тази бременност обаче не беше желана. По същество.. След аборта ми изписаха антибиотик, който трябваше да пия 5 дена. Противозачатъчни до сега никога не съм пила и попитах дали могат да ми изпишат такива и кога да започна да ги пия. Отговора беше, че ако реша да пия противозачатъчни да ги почна още на следващия ден след аборта. Стана ми странно, защото попринцип знам, че се пият от първия ден на менструацията, но все пак почнах както каза лекаря на следващия ден след аборта. Първите няколко дни нямах почти никакво кървене, но от вчера (т.е 6 ден) почна едно кървене като при цикъл, а няма никакъе шанс да е цикъл,  защото пия противозачатъчни, а и може и да е от абразиото. Просто се притеснявам, защото леко се обърках.. това кървене, което го нямаше първите дни изобщо от аборта ли е , от хапчетата ли е...или толкова са ми объркани хормоните, че и от двете неща е възможно?

# 1
  • Мнения: 20 605
Това само лекар може да ти каже. Отиди на преглед.
Дори да се наложи да смениш противозачатъчните, пак трябва лекар да ти изпише новите.
До следващия цикъл така или иначе е добре да се въздържаш от сексуални контакти. Ако правиш секс, да е без проникване или задължително с презерватив.

# 2
  • Мнения: 6
Ще отида в понеделник на преглед и ще попитам да. Относно сексуалните контакти ми казаха, че трябва минат 2 седмици и трябва да са с презерватив поради риск от инфекция, не заради бременност, защото така или иначе пия противозачатъчни.

# 3
  • Мнения: 20 605
Точно за предпазване от инфекции. Но и заради евентуална бременност, защото първия месец, в който пиеш противозачатъчни, не дава 100% сигурност.

# 4
  • Мнения: 6 488
На мен ми се струва по-вероятно да е от хапчетата, но наистина твоят лекар ще ти каже понеделник. Ти се следи за всеки случай да не започнеш да вдигаш температура, което би говорило за инфекция.

# 5
  • Мнения: 142
До колкото помня антибиотика може да неутрализриа действието на хапчетата, тоест може да ти дойде дори като ги пиеш ако е съчетано с актибиотик. На листовката пише за възможни ефекти на други лечения, така че си я прочети. Но имайки предви аборта, по-добре да те видят да не е нещо сериозно.

Общи условия

Активация на акаунт