Лидл 156 - Октомврийски заигравки

  • 112 102
  • 2 440
  •   1
Отговори
# 1 185
  • Мнения: 28 032
Oт темата разбирам, че има вино с шоколад 😆
И аз не мога да правя скрийншот на картата...Да не би да е обвързано с новата им политика на връщане? Нали, ако купиш с приложението, можеш да върнеш в 2 пъти по-дълъг срок...Това ми хрумва. Едва ли е чак толкова заради защитата на лични данни или заради промоциите с Лидъл+...

# 1 186
  • Мнения: 20 248
Вярно, че е 85%, и на мен ми е вкусен, за разлика от други с подобен % какао. Но това може и да не е добре, знам ли : ))


Соул, на мен ми е мерак да пробвам всички видове : ))

Последна редакция: нд, 17 окт 2021, 17:16 от Lemy

# 1 187
  • Мнения: 36 979
Виждала съм хора да използват принтиран кю ар код (на картонче) - какво лошо има в това?

# 1 188
  • Мнения: 6 938
Понеже сте писали за скрийншотовете: от вчера наистина на Андроид не дава. Излиза съобщение за някаква поверителност, не мога да го цитирам, но настройките не позволявали?!.
На Самсунг не дава, на Айфон си скрийншотвам без проблем.

# 1 189
  • Мнения: 10 214
Хайде сега всички към магазините на Епъл.Smiley

# 1 190
  • Мнения: 69 346
Е чак пък. То приложението си работи, какъв е проблемът с телефон да си сканираш картата на каса.

# 1 191
  • Мнения: 13 913
Не знам дали е заради политиката на връщане, вижда ми нормално. Още от самото начало на това приложение идеята му е да дава чувство че е нещо допълнително, отделно от "нормалните" промоции в магазин дето си е малко тип дискаунтър така или иначе.
Освен че акаунтът е персонален и не се предполага да го използва повече от един човек. Вид програма за лоялни клиенти е, не върви 10 души да трупат точки или каквото е в полза на един. Или пък един да ползва едно и също намаление повече от веднъж, с кодовете на няколко човека. То това обезсмисля идеята за купон дето важи до определена бройка само. Ами че аз мога да събера на родата кодовете така и да взема 30 бройки от нещо дето не се предполага да ми е намалено за повече от 3 от тях.
Скрит текст:
Била си направиха аналогично точките дето преди раздаваха едни стикери да се събират и лепят за да се ползва намаление за нещо. Вече не са стикери дето може 10 човека да ги събират, а са си на акаунта, персонално.
За Apple сигурно не са го ъпдейтнали още, ако изобщо има вариант да се забрани там, че те са малко по-особени откъм сигурност и какво позволяват на приложенията. То и във версиите за Андроид явно е от скоро.
А и каквото и да си говорим, това си е тяхна политика, те си решават как да е. Не са задължили никого да им използва приложението и ето че много хора решават че не го искат.

Тета, проблемът е че вече не става да си снимаш кода и някой друг да ползва от твоите купони нещо дето на теб не ти трябва, от това се оплакват предимно.

# 1 192
  • Мнения: 10 214
Не, изобщо не е нормално да не можеш да си дадеш картата на мъжа ти или на децата, като ги изпратиш да пазаруват. Сега отново можеш да снимаш картата, не се налага да си Айнщайн, за да се сетиш как. Rolling Eyes Много са се опазили, няма що. Те така и стоките си пазят, затова редица неща са втора употреба, а други - наплюти.

# 1 193
  • Мнения: 69 346
Натка, аз го ползвам на телефона. За това проблем не виждам . ММ не иска да го ползва, пазарува си така.
Не го раздавам и на познати . Така че...нищо не се е променило за мен.
Както казваш..персонален код си е.

# 1 194
  • София
  • Мнения: 13 293
Тета, проблемът е че вече не става да си снимаш кода и някой друг да ползва от твоите купони нещо дето на теб не ти трябва, от това се оплакват предимно.
Не е точно така. Аз нямам мобилен интернет и ползвам точно снимка на кода. Купоните ги активирам вкъщи. Поне да бяха направили страниците да не се зареждат всеки път. Например кода на дигиталната ми Била карта си стои независимо дали имам интернет. А приложението на Лидл всеки път се зарежда наново.

За информация - все още мога да снимам кода. С Андроид съм и простичък китайски телефон.

# 1 195
  • Мнения: 10 214
Натка, картата ми за Метро е толкова лична, че чак и снимка имам на нея. Но не е възпрепятствано и друг да пазарува с нея. Толкова за "нормалността" и чувството за ексклузивност. Smiley

# 1 196
  • Мнения: 9 657
Натка, картата ми за Метро е толкова лична, че чак и снимка имам на нея. Но не е възпрепятствано и друг да пазарува с нея. Толкова за "нормалността" и чувството за ексклузивност. Smiley
Както можеш да си дадеш телефона, за да пазарува някой с него в Лидл. Снимка на картата едва ли биха приели в метро.

# 1 197
  • Мнения: 48 248
На телефона на мъжа ми е пак моя профил на Лидл. Толкоз за защитата на данни и профили Simple Smile

# 1 198
  • Мнения: 13 913
За нуждата от мобилен нет е тъпо наистина, уж като излезе приложението се споменаваше нещо че би трябвало да има wi-fi достъп в магазините, не помня тук ли беше. Което не е точно така. Или наистина кодът да може да се извика и без интернет връзка.
Но акаунтът си е поименен и това да се ползва и от някой друг са си пожелания, да не кажа тарикатлъци.
Телефона също едва ли всеки си го разменя с някой друг на днешно време.
Кой какви маневри прави си е негова работа, но акаунтът се води персонален по принцип. Начин да се заобиколи това се намира почти винаги.

# 1 199
  • Мнения: 10 214
Натка, картата ми за Метро е толкова лична, че чак и снимка имам на нея. Но не е възпрепятствано и друг да пазарува с нея. Толкова за "нормалността" и чувството за ексклузивност. Smiley
Както можеш да си дадеш телефона, за да пазарува някой с него в Лидл. Снимка на картата едва ли биха приели в метро.
Ааа, ти телефона може да си го даваш и на съседки даже, но на моя телефон не може друг дори да отговаря на обаждане, камо ли да го разнася из града. Smiley

Общи условия

Активация на акаунт