Нет1 София е закрит - на къде?

  • 13 656
  • 149
  •   1
Отговори
# 60
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 269
Спрях да чета в момента в който разбрах че си отказала оптичния кабел с него интернета е много по-бърз - сама си си сложила спирачка на интернета - всяко ново у-во е по-бързо от старо дори да е само с няколко месеца по-ново а какво да кажем за напълно остарелия стандарт на коаксиалните кабели

# 61
  • София
  • Мнения: 2 970
На зуум този интернет работи перфектно, на друг адрес с оптика и виваком забива, въпреки, че е с по-добри параметри и по-нови устройства?

Аз няма да копая биткойни или да поддържам сървъри за клауд. Това е домашен интернет, който става и за работа на хоум офис отлично, според моите критерии.

За новите устройства и новите протоколи на интернет и колко са по-добри само, защото са по-нова технология - темата е много дълга, широка и не е за бг мама. В калдата по-скоро е мястото.

На кратко: Звездата не е по-добра като архитектура от p2p. Колкото и да я развиват. ПО-централизирана и контролирана е.

# 62
  • София
  • Мнения: 16 056
И аз се предадох - вдигнах бяло знаме и след доста уговорки от тяхна страна се дадох на Виваком. На Нет 1 плащах 25 лв за интернет, кабелна и мобилен нет. Сега - домашен и ЕОН за тази цена.  Уж за компенсация рутера и тв бокса са подарък от тях. Дойдоха, включиха рутера в стария кабел за интернет. До телевизора не теглиха нов кабел, само поставиха тв бокса и го включиха отзат. Уж щял да приема безжично. Да, ама не - не ще кутийката. Междувременно като си тръгваха откраднаха един HD кабел. Единия доста се оглеждаше из апартамента, то не че е луксозно у нас. Дъщеря ми е тук сега, разцъка го и установи, че май е развалено. Обадихме се, дойдоха двама нови специалисти и след яко чесане по главите се сетиха, че безжично ще може след 15.06, а тогава беше 07.06. Защо на 123 не ни уведомиха за това - загадка.
И крайния резултат - ММ категорично отказва да цъка и настройва тв бокса. Върна си старата кутия от НЕТ 1 и си гледа каквото иска и както си знае.
За интернета - включиха го и не сложиха потр. име и парола, а беше  обещано според разговорите. И това оправихме с дъщерята и помощ от 123.
Днес си отворих ел. банкиране и виждам първата месечна сметка - 28 лв, а трябваше да са 25.... В началото на юни е платена цялата такса към НЕТ1. Явно пак ще си говорим на висок тон със 123. Не съм за 20 - 30 лв, но не съответства на договора.

# 63
  • Мнения: 971
Добре си беше стария коаксиален кабел на НЕТ1 с качествени ТВ програми във всяка стая и възможност за запис на флашка с копче от дистанционното. Бих останал на този план, стига да знам, че няма да спрат подръжката в даден момент, предвид агресивната политика. Незнам какво ще правят възрастните хора със стари CRT телевизори един ден. А многото дистанционни и плащането за допълнителни приемници също е проблем.

A1 взеха такса от около 16 лв. за инсталацията, ама.. Отиката до дома е перфектна, само че се наложи дупчене и съответно замазване на отворите, боядисване, затваряне на кутиите между етажите и почистване след монтажниците, скриване на окабеляването :-х Рутерът достига безжично скоростта от 300Mbps само при активиран 5GHz канал, който трябваше техниците да пуснат при инсталацията (иначе активация/деактивация през *88).

Приложението на Виваком ми е по-интуитивно, харесвам Арена канала и др. С А1 Xplore TV GO мога да стриймвам от телефона на Андроид телевизори, вместо да местя приемника или да плащам за допълнителни + окабеляване. При EON TV приложението с 1 регистрация също може да се гледа на друг телевизор, но всеки път трябва да се регистрира през сайта, като се местя в другата стая (1 активен в момент от време), което е леко неудобство.

# 64
  • Мнения: 7
https://tvnet.bg/
Споделете мнение за този доставчик жк. Стрелбище.

# 65
  • Мнения: 971
Цената е ОК и обещаната скорост на интернета. Но изглежда несериозно да не може да видиш на сайта какви ТВ пакети предлагат. Намирам лоши ревюта в Гугъл. Телефона за подръжка 0800.. е платен, но ако имам интерес бих се обадил в различни часове през седмицата и уикенда, преди да подпиша договор.

https://www.google.com/maps/search/tvnet/

# 66
  • Мнения: 4 526
Телефонните номера, започващи с 0800 са безплатни за крайния потребител.

# 67
  • Мнения: 971
Така е, имах в предвид, че се плаща от оператора, което в известен смисъл гарантира връзката с клиента и сериозността му. Въпроса е дали ще вдигне някой, доколко ще е любезен/компетентен и дали ще решат проблема в срок.

пп: При А1 ми харесва, че ако заявя пакета по интернет имам право на отказ (мисля, че до 15 дни).
Инсталатора каза, че оптичния кабел не старее като медния и е по-добър. Трайъла ми изтече и продължавам напред.

Иска ми се да възродим/запазим кварталните ЛАН-ки, но тенденцията е такава - големите риби изяждат по-малките и при ниска цена на услугата е трудно да се конкурираш с мастодонта. Съпорта и при А1 и при Виваком беше ОК.

Последна редакция: пн, 27 юни 2022, 16:18 от Пух

# 68
  • Мнения: 971

Давате линк към имейл адрес и кое е "безплатно" не разбрах ?!?
Звънях и ми се обади една тросната лелка, която не ми даде информация за каналите и ме препрати към офис..
А сайта като, че ли не работи добре - не се виждат тв пакетите:

# 69
  • София
  • Мнения: 2 970
Мдам, мисля, че реклами на странни и неясни неща не са необходими на никого.

След уверенията на Виваком, че мога да си заплатя за нов период услугата на нет 1 преди да ми е изтекъл срока, вчера не пожелаха в мол Сердика. Говорих със съпорта по телефона, казаха, че са се обърнали в мола, да ида в ринг Мол или в друг офис?!
Върнах се в Сердика и дадох на телефона управителя да се чуе сам със собствения си договорен съпорт.

Ужасно натоварваща история. Щял да пише мейл на финансово-техническия отдел?!? Дали щели да ми разрешат?! да подновя договора?!?
Съжалявам, но толкова неориентиран и лъжлив персонал на голям телеком само в този офис съм виждала. Няма да подновя услуги към тях, дори "да ми разрешат"?!? Възмутена съм.

Не харесвам а1, но персонала в моя квартал е по-симпатичен. А да пътувам половин София до ринг Мол, за да общувам с читав персонал ми се струва идиотско.

# 70
  • Мнения: 971
Мдам, мисля, че реклами на странни и неясни неща не са необходими на никого.

След уверенията на Виваком, че мога да си заплатя за нов период услугата на нет 1 преди да ми е изтекъл срока, вчера не пожелаха в мол Сердика. Говорих със съпорта по телефона, казаха, че са се обърнали в мола, да ида в ринг Мол или в друг офис?!
Върнах се в Сердика и дадох на телефона управителя да се чуе сам със собствения си договорен съпорт.

Ужасно натоварваща история. Щял да пише мейл на финансово-техническия отдел?!? Дали щели да ми разрешат?! да подновя договора?!?
Съжалявам, но толкова неориентиран и лъжлив персонал на голям телеком само в този офис съм виждала. Няма да подновя услуги към тях, дори "да ми разрешат"?!? Възмутена съм.

Не харесвам а1, но персонала в моя квартал е по-симпатичен. А да пътувам половин София до ринг Мол, за да общувам с читав персонал ми се струва идиотско.

И от мен +1 за обслужването на А1 като цяло. Несъм доволен, че XploreTV e лимитиран в броя на каналите, пакетите и цената. Качеството при Виваком е сходно или дори при някои услуги/пакети по-добро, но субективното ми мнение е, че обслужването изостава. Предполагам, че много хора биха си останали на Нет1 тв и/или интернета. Най-малкото защото имат 3-4 неумни телевизора, не искат да се дупчи за ново окабеляване или от други съображения. Но с подобно държание не само ще възмутят Нет1 абонатите, а и собствените си клиенти в тази бъркотия. Най-вероятно не са виновни от магазина, тъй като явно щом се налага да пишат мейл, то до тях не достига необходимата информация и ясни инструкции какво да правят, ако дойде абонат на Нет1 и го няма като опция за плащане в системата. А може би в друг магазин вече са се сблъскали с подобен случай. Възможно е дори даден служител да е некомпетентен, защото колегите му не са предали указания. Какъвто и да е случая е жалко човек да губи време, нерви и пари. Всичко трябваше да е отиграно след толкова месеци от придобиването на Нет1 и да са наясно от Виваком, че ще има хора, които ще предпочетат да си останат на Нет1 плана и просто да преподпишат.

Последна редакция: пт, 01 юли 2022, 12:52 от Пух

# 71
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 269
Имам въпрос: Тези от вас които избрахте да останете на Виваком след обединяването задължиха ли ви да си обновите договора и съответно повиши ли се таксата?

# 72
  • Мнения: 7
07.07.2022 ми изтича 18 месечния договор с NET1,по договор би трябва да мина на безсрочен при същите условия. Някой имали с изтекъл договор ,и какво  следва?

# 73
  • Мнения: 9 669
Да, ние сме с изтекъл срок и си продължихме на същите условия и същата цена. Само не мога да гарантирам дали пакета Диема не го увеличиха. Иначе не сме преподписвали и сме си със старите кабели.

# 74
  • Мнения: 1 457
И аз се предадох. звънят да досаждат, а и последните месеци нещо има моменти насича нета. Бях с изтекъл договор ( отдавна) и цяла година си плащах както си е (19.90). Казаха, че в един момент ще спрат поддръжка, не ясно кога( за договор всичко може да кажат). Сега ми предложиха 22лв за едната и 34 за втората година за пакет еон фул (с подарък диемите). Не е кой знае колко изгодно, още повече че ние не седим кой знае колко пред телевизора. Обаче с А1 хич нямам добър опит ( като купиха мегалан, същата история стана), а малките доставчици все в един момент ги глътват явно...

Общи условия

Активация на акаунт