Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако получа грешен продукт от поръчка в Aliexpress и отговорът при отваряне на спор е да върна поръчката?
Как да се справя, ако AliExpress предлага връщане на поръчка за артикул на стойност $2,50 или по-малко?
Какво да правя, ако AliExpress не ми позволява да откажа поръчка преди изпращането?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако получа грешен продукт от поръчка в Aliexpress и отговорът при отваряне на спор е да върна поръчката?
Когато получите несъответстващ продукт от поръчка в Aliexpress и отговорът при отваряне на спор е да върнете поръчката, имате няколко възможности. Можете да откажете поръчката преди тя да бъде изпратена, като изпратите запитване до продавача за потвърждение. Ако продавачът се съгласи, ще ви бъдат възстановени парите. В случай на погрешно изпратен модел/цвят и други несъответствия, можете да изберете опцията за връщане на парите вместо самия продукт. Въпреки това, впоследствие се появяват ограничения във възможностите за отказване на поръчка, което може да създаде затруднения при разрешаването на спорове.
-
Как да се справя, ако AliExpress предлага връщане на поръчка за артикул на стойност $2,50 или по-малко?
Ако AliExpress предлага връщане на поръчка за артикул на стойност $2,50 или по-малко, можете да поискате частичен рефънд до цената на продукта с неправилно описание и допълнителна компенсация за грешното описание. За артикули с грешен размер/цвят и други несъответствия можете да изберете връщане на парите вместо самия продукт. Въпреки това, ограниченията във възможностите за отказ могат да създадат трудности при разрешаването на спорове.
-
Какво да правя, ако AliExpress не ми позволява да откажа поръчка преди изпращането?
Ако AliExpress не ви позволява да откажете поръчка преди изпращането, можете да поискате частичен рефунд за продукта, който не отговаря на описанието, и допълнителна компенсация за грешното описание. Ако получите погрешно изпратен модел/цвят или други несъответствия, можете да изберете опцията за връщане на парите вместо самия продукт. Въпреки това, с течение на времето възможностите ви за отказ стават ограничени, което може да затрудни разрешаването на спорове.
-
Какви са опциите за разрешаване на спорове с продавачите в AliExpress?
