Пазаруване от НМ, тема 55

  • 50 812
  • 766
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 32 122
Взех си днес пренасочените към офис покупки. Доволна съм:


Третият лак, разбира се, не е от ХМ, то се вижда. Цветовете са точно като на снимките в сайта! 😍

# 601
  • Мнения: 182
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.1025937003.html
Това яке има ли го някой? Изглежда доста уголемено?
Получих го вчера и е страхотно..уголемено е да, ръст 172\62кг. и ми е супер! S поръчах!

# 602
  • Мнения: 596
Опитвам се да пусна поръчка на едни панталони, и всеки път като натисна бутона "Добави" в кошницата, ми дава - "Възникнала е грешка при добавянето на продукта в кошницата". И това за поне 5 панталона... Някой да е имал същия проблем? Disappointed

# 603
  • Мнения: X
При мен така се получава, когато е изчерпан номера, но все още уж е наличен.

# 604
  • Мнения: 15 960
Да, тъкмо са поръчали последния, но все още не е отразено в системата като изчерпан.

# 605
  • Мнения: 596
При мен така се получава, когато е изчерпан номера, но все още уж е наличен.

Сега като започнах да щракам по произволни артикули различни номера, за всички ми дава такова съобщение. Явно имат някакъв проблем със сайта...

Последна редакция: сб, 15 яну 2022, 21:58 от LUCIOLE

# 606
  • Мнения: 15 960
Нали се чудих за боти. В крайна сметка си поръчах тези:
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.1004132008.html
Много са меки и удобни, вътре с подплата. Недостатък, че нямат цип, но връзките не съм ги промушила в най-горните дупки и само ги леко разхлабвам и много лесно обувам и събувам.

Поръчах и тези, но още не съм ги подносила:
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.1004132005.html
Също са от мека кожа, но нямат вълнена подплата. Аз и без това поръчвам един номер нагоре, та с по-дебели чорапи ще са тамън.

# 607
  • София
  • Мнения: 10 515
При мен така се получава, когато е изчерпан номера, но все още уж е наличен.

Сега като започнах да щракам по произволни артикули различни номера, за всички ми дава такова съобщение. Явно имат някакъв проблем със сайта...
Аз имам непрекъснато този проблем в Едж браузъра на домашния лаптоп. Не ми дава да се логна в профила ми и да добавям артикули в кошницата. Не мога да реша този проблем и след чистене на кеша, ъпдейтване на браузъра и рестарт. Само от телефона си мога да си ползвам профила в момента. Което ми спести доста пари, впрочем. 😏

# 608
  • Мнения: X
Опитайте да добавяте в любими и от там в кошницата. При мен почти винаги изписва това съобщение и аз добавям артикула в любими, а от там цъкам номер и цвят и мятам в коша. Дори да са налични нещата не ми позволява да ги сложа директно в кошницата. През телефона май го нямам този проблем.

# 609
  • Мнения: 1 216
И при мен нещо забиваше, не знам какво не им беше наред на сайта тая вечер.  Всичко друго ми работеше.

Та, в резултат на тия забивки в сайта им, излиза, че съм сложила 2 артикула по 2 пъти.

Моля ви, кажете, сега как става връщането, не съм плащала с карта, а наложен плажеж. 

Благодаря предварително и поздрави.

# 610
  • Мнения: X
В плика (или кашона), с който си получила, има бланка за връщане и етикет за връщане. Лепиш етикета върху този, който е залепен на опаковката, с която пристигна покупката ти. От бланката изрязваш долната част (аз слагам цялата, не я режа), в която попълваш причината за връщане, тя е на самата бланка от 1 до 5 (мисля) - много малко; много голямо; не е това, което очаквах; дефект на продукта и още нещо последно, струва ми се. Пъхаш в опаковката това, което ще връщаш с тази бланка вътре, запечатваш и носиш в офис на Еконт. Там те си знаят, просто казваш "връщам в НМ". Ако искаш да чакаш, ти дават бележка, ако не, само оставяш торбата, няма да се загуби.
В профила си попълваш номер на банкова сметка, по която ще ти преведат парите няколко дни, след като получат върнатите от теб неща.

# 611
  • Мнения: 32 122
Ако разбирам правилно, поръчката дори не е изпратена. В този случай май има нещо като бутон "Откажи" до самата поръчка в профила...Не съм съвсем сигурна, но нещо подобно прочетох на сайта. Че ако е активен все още бутонът, значи може да се откаже.

# 612
  • Мнения: 504
Дали и вие имате проблем с плащането с карта в приложението? Опитах и с мастъркард  и с виза, на различни банки, изписа ми грешка BD3. Не знам какво означава, за първи път ми се случва да не ми даде да платя. Накрая я пуснах с наложен, но все пак, дали при мен е само проблема.

# 613
  • София
  • Мнения: 759
Не дава опция да я откажеш. Аз си бях пуснала така втора поръчка и като дойде куриера с двете му казах, че взимам само едната. Така не се наложи да я плащам и да чакам връщане на парите.

# 614
  • Мнения: X
Дали и вие имате проблем с плащането с карта в приложението?
За съжаление нямам! Който не може да спи от жега в хотела, пазарува в 4:30 сутринта и плащането минава успешно. 😆

Общи условия

Активация на акаунт