Balea, Alverde, Catrice, Essence, Aura (Козметика от ДМ, Лили и други) - тема 78

  • 55 496
  • 739
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 2 414
И аз днес си получих пратката от Лили. Направих я около 7 сутринта.
Доволна съм. Например ходих в два магазина на Лили да търся хидратираща пудра за очи на Wibo, че ми се иска да я пробвам...нямаха...и сега от намалението ми излезе 6лв, та зарадвах се, хем я получих, хем на чудна цена.
Можеше да си поръчам и други неща...разни консумативи...като превръзки, сапуни...ама честно казано не съм се сетила, пък и правих поръчката преди да тръгна на работа и нямах много време да разглеждам.

# 76
  • Мнения: 9 777
Те с поръчките ясно че карат наред по номерата, но предполагам че не всичко им е струпано в един и същ склад и си има малко логистика и преди да съберат всичко в един кашон и да го занесат на куриера.
Ако съм поръчала 20 неща и са пръснати наличностите на 5 различни места в страната, няма как да я пуснат преди други поръчки дето пък за тях всичко го има на едно място, пък нека другите да са с по-голям номер.
Ще си ги почакаме, няма как. Досега май не видях оплаквания че нещо вече поръчано се е оказало че го нямат, както се оплакваха от други търговци покрай черния петък, така че съм спокойна.

Не са по номера или явно с моята поръчка има проблем. С 39ххх седи “успешно платена”, с 40ххх днес я получих. Едната съм я поръчвала през нощта, другата сутринта.

# 77
  • Мнения: 5 131
И моята поръчка е 39ХХХХ, но няма и следа от нея....Направена е в 8 сутринта.
Чакам търпеливо. Дано наистина изпращат от склад, защото и аз не искам облепени и пипани продукти от магазин.

Последна редакция: ср, 01 дек 2021, 09:52 от Lale_Lili

# 78
  • Мнения: 632
И моята първа поръчка е с 40ххх и днес е в офиса на Спиди, ще ходя после да я взема

# 79
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Да,ама моята поръчка започва с 00... и я няма,статусът е чакащ...
Та така.
Явно не бързат да ми я изпращат.
Когато натисна на "проследи",дава,че няма създадена товарителница.

# 80
  • София/Горна Оряховица
  • Мнения: 275
Идвам и аз в темата.

Аз си получих пратката още в събота Rolling Eyes Беше супер бързо и изненадващо, представях си го към 15-16 декември да дойде, а имах неща като сух шампоан, превръзки, веро, спирала, продукт за коса, от много различни категории.

И сега, седмица по-късно, се сещам за още неща, дето можеше да си поръчам и 6 месеца въобще да не влизам в магазин за такива неща.

Иначе и мен ме дразни следното:

На тези лампи всичко се нагрява,а най-много не ми харесва това,че облепят продуктите с тиксо.
Не знам защо,но някак залепнало от доста време тиксо,ме погнусява ...Иска ми се или фабрично запечатан продукт или непипан,необлепен продукт.

Купих очна линия на Есенс,толкова залепяна,облепяна...Не може да се махне изобщо тиксото и никак не ми е приятно.

Даже говорих с момичето от магазина в моя квартал - купих една палитра на Revolution,  от редовната серия, по-евтините, обаче толкова облепена, то не може да се махне това тиксо и става супер лепкаво и гадно. ОК, 12-13 лева са, ама е супер гнусно. Служителката ми обясни, че било изискване от централата, не можели да не ги облепят. Една спирала на Катрис си взех и после 2 седмици всяка сутрин минавах с памуче с двуфазен гримьор, докато изчистя тиксото... Еми не ми е кеф. Вече такива неща избягвам да поръчвам от Лили, дори и да са супер намалени.

За щастие, поръчката ми от черния петък, явно е дошла не от магазин, защото нямаше нищо облепено с тиксо.

# 81
  • София
  • Мнения: 7 293
Да,ама моята поръчка започва с 00... и я няма,статусът е чакащ...
Та така.
Явно не бързат да ми я изпращат.
Когато натисна на "проследи",дава,че няма създадена товарителница.
То на всички поръчките започват с 4-ри 0 Grinning
От 5 цифра натам гледаме, доколкото може да е ориентир.

Нямам аз проблем да почакам, предпочитам истински намаления и чакане.

# 82
  • Мнения: 2 218
Не разбирам защо е такава драма - от Лили си бяха обявили 15 работни дни за доставка.

# 83
  • Мнения: 101
Когато купувам нещо облепено, изобщо не разлепям тиксото, а минавам с макетно ножче там където се отваря продукта. Спестявам си нервите и залепналите пръсти.

# 84
  • Мнения: 1 737
Току що получих мейл, че поръчката ми ще е в офис на Спиди утре. За инфо е с номер 000040552.

# 85
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Току що получих мейл, че поръчката ми ще е в офис на Спиди утре. За инфо е с номер 000040552.
Мерсиии!
И моята се оказа с номер 40

Не разбирам защо е такава драма - от Лили си бяха обявили 15 работни дни за доставка.
Не е драма,просто искам да си получа продуктите,а не мейл,че липсват и се извиняват.
От Лили не съм получавала такъв мейл,от Дъглас получих.

Голяма съм муня,отдавна съм се самономинирала...
Simple Smile
Simple Smile
Simple Smile

Когато купувам нещо облепено, изобщо не разлепям тиксото, а минавам с макетно ножче там където се отваря продукта. Спестявам си нервите и залепналите пръсти.
Абе и аз,но не ми е удоволствие да ползвам нещо залепнало,разтопено от лампите...
Ще снимам очната линия,не знам на снимка ще се види ли.
Така и не съм махнала тиксото,после с нищо няма да успея да изчистя пластмасата.
Купих и една палитра на Революшън,която не е от редовните серии,накрая поисках ножичка,за да я отворя и видя след каса дали не са счупени сенките щ.Случвало ми се е и вече всичко отварям след каса,на място,без значение колко хора има и колко ми се цупят консултантките.

# 86
  • Мнения: 632
И аз се бях настроила за чакане, но те пък бързо действат. Имам още една поръчка с 42ххх, но когато дойде. Взех си първата поръчка преди малко, всичко си е налично и запечатано, нямаше нищо с тиксо.

# 87
# 88
  • Мнения: 101
Взех поръчката, която ми беше с номер  #000039238. На нищо нямаше тиксо.

# 89
  • Мнения: 274
Взех пратката от лили, но имаше много хора и ми беше неудобно да ползвам преглед, а сега виждам, че липсва продукт( спиралата на maybelline), който го има в касовата бешежка и е заплатен вече от мен. Имам ли право да претендирам за нещо или съм вътрешно с 7 лв за тази спирала

Общи условия

Активация на акаунт