Магазин Sinsay - тема 2

  • 45 227
  • 745
  •   1
Отговори
# 510
  • INFJ
  • Мнения: 9 747
Някой беше споменал, че е много твърдо спалното бельо.
Добре, тая опция за проверка на наличност в магазин откога я няма? Случвало ли се е да изчезва и после пак да се появи? Беше много удобно да се види дали нещо изобщо го има в магазин.

# 511
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 675
Сякаш нищо му няма. Прано и сушено на сушилня, 20 лв плик 200х220, 2 калъфки 70х80 май бяха

# 512
  • Мнения: 1
Във Враца ще откриват магазин на Sinsay  и ще спра с поръчките, друго си е на живо.
Някой коментираше, че обувките са некачествени, аз не бих рискувала.
В obuvki и reserved има намаления често, jenny fairy са страхотни.
Знае ли се кога ще бъде откриването на магазина във Враца?

# 513
  • Мнения: 20
Аз по тази опция за проверка на наличност в магазин три пъти се излъгах и сега даже не съм забелязала, че я няма. Явно не могат да си ги синхронизират, то и с тази скорост на продаване на неща... Smile . Един път ходих, уж налично в същия ден, нямаше. Втори път си харесвам нещо, искам да пробвам, пак няма. Но поне тогава уцелих и си взех якето, което според наличности въобще го нямаше във Варна. Grinning

# 514
  • Мнения: 18 060
Как над 24, аз над 49 виждам безплатна доставка 🥰

# 515
  • Мнения: 2 407
Днес пуснах заявка за 33лв и доставката е безплатна. Приложих и някакъв код за 10% отстъпка, който намали и намалени вече артикули.

# 516
  • Мнения: 666
Как над 24, аз над 49 виждам безплатна доставка 🥰


# 517
  • Мнения: 74
И аз се включвам в темата. Вече имам 3 или 4 успешни поръчки. Доволна съм горе-долу от всичко получено.

Налага ми се обаче да върна 2 артикула от последната ми поръчка. Когато избера от профила ми да направя връщане, ме пита за причина към дадения артикул и изисква да въведа IBAN, както и да дам заявка за куриер. Вие така ли връщате? Мога ли след това да занеса пратката направо в офис на Спиди и трябва ли да принтирам нещо, понеже в пакета нямах фактура и т.н.?

Предварително благодаря за помощта! Simple Smile

# 518
  • Мнения: 18 060
До колко време може да се върне в магазин?

# 519
  • Мнения: 422
Получих поредната поръчка ,и нещата много ми харесаха . Ако искате ще снимам ,да видите нещо по добре, мъжкото яке ,според мен не е преходно ,а зимно,вътре е с полар, тениските са прилични ,щампите са ярки , а бикините ,имам ги  ,тези са ми втора поръчка ,отдолу са памучни ,а дантелата се държи добре през пералня и сушилня.

# 520
  • София
  • Мнения: 13 298
Днес пуснах заявка за 33лв и доставката е безплатна. Приложих и някакъв код за 10% отстъпка, който намали и намалени вече артикули.
Персонален ли беше кода или такъв, който може да се използва многократно от всички?

# 521
  • Мнения: 2 407
Персонален, пратен по ел. пощата на 31.12 по случай 2022г. Валидността му е до 31.01.2022г.

# 522
  • Мнения: 3 124
Да споделя за розовото яке, изпрах го на ръка и му няма нищо, може би и на пералнята ще издържи, доволна съм, подгъвам ръкавче и е ок, много ми е сладко как стои, ще сложа и снимка



Ползвахме го като бе по-топло, че сега е доста студено навън

Последна редакция: ср, 12 яну 2022, 15:25 от Orion_Sagitta

# 523
  • Мнения: 1 586
Онзи ден връщах два артикула пт различни поръчки. Пуснах ги с две товарителници, но на едната съм сбъркала и съм дала номер на поръчката, а не номер на искането за връщане.
Дали ще се досетят какви съм ги свършила или да им звъня, за да им обясня?

# 524
  • Мнения: 1 296
Искам да питам мога ли да върна част от поръчка и от менюто за връщане в "поръчки" ли връщате, или в магазин? Заявява ли се банкова сметка при връщането или връщат автоматично по номер на карта?

Получих едни неща, но ще връщам със сигурност един мъжки суитчер, има очеизвадна издърпана нишка по средата. Направо не мога да повярвам как могат да изпратят нещо с очевиден дефект по средата отпред!... Иначе другите неща стават, но определно ми паднаха в очите.

Общи условия

Активация на акаунт