Време е за ИКЕА! - Тема 36

  • 40 125
  • 754
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 47 352
Имам лек прогрес с историческата ми пратка, поне разбрах в коя фирма е Laughing
Звъня пак днес - с коя фирма ще пристигне пратката? Този път казаха Интерлогистика (редуват ги, един път ми казват Ренус, един път Интерлогистика). Питам сигурни ли сте, звънях им вчера, нямат такава пратка при тях. Сигурни са, "ние само с тях работим". Ок. Дайте ми техен телефон. Дават ми, звъня на посочения номер и какво мислите чувам? Ренус! Bowtie
Проверката показа, че срещу нея е отбелязано, че куриерите не могат да я намерят в склада. Иначе по документи е там.
Беше много любезна жената, извини се за голямото забавяне и обеща да се обади с резултат до края на деня.
Всичко това ме навежда на мисълта, че Икеа въобще не са си направили труда да се свържат с тях, въпреки всичките ми обаждания и писма...

# 91
  • Мнения: 1 727
А всъщност вече май няма Ренус. Поне така ме поправят по телефона. Компанията Гебрюдер Вайс са придобили Ренус. Те ни доставиха кухнята в края на декември и на касовия бон беше изписано новото име.
Не че е от някакво съществено значение. Важното е да си вършат добре работата.
За да уточним монтажа като звъних онзи ден, пак търсих Ренус и пак ме коригираха, че вече не са Ренус Grinning

# 92
  • In transit
  • Мнения: 14 286
НСЧ, това, че пратката липсва в склада, не е много добре. Не искам да те отчайвам, дано да я открият. Все пак става дума за нещо голямо обемно, не са загубили игла.
Преди две години имах подобна неприятна случка с Икеа, точно с липсваща пратка в склада им...не я намериха, само ме мотаха два месеца.

# 93
  • Мнения: 47 352
В склада на Икеа ли е било при теб или в склада на куриера?
Преди време ми изчезна пак една пратка при куриер, оказа се, че изпаднал листа с данните и чак като се обадиха направиха проверка и потвърдиха, че това, което си отлежава е същото. Иначе да, от 2 кашона казаха, че се състои пратката, не е писмо да се мушне някъде.
Умерено оптимистична съм, поне се изясни защо не пристига.

И още нещо ме подразни. Днес поисках датата, на която от Икеа е предадена на фирмата за доставка, операторът каза 28.12. А на 22.12., за когато ми беше датата (отложената след първата на 18.12.), негов колега ме увери, че трябва да продължавам да чакам на адреса, защото вижда на тракера, че е в куриер и днес ще ми я достави в този ден. Въобще, всеки оператор дава различна информация.

# 94
  • In transit
  • Мнения: 14 286
НСЧ, в склада на Икеа Варна, след пристигането и се затри. Е моята беше малка, един пакет...но за твоята е малко странно. Освен да отишла при друг клиент, както се беше случило с Азалия преди време.
Иначе за операторите моят съвет е да настояваш да те свържат с по-висшестоящ от тях...ескалирай въпроса.
Другия вариант е да напишеш един хубав имейл на cs.ecommerce@ikea.bg Опиши им всичко, включително, че те правят на маймуна операторите и всеки път ти говорят различни неща. При мен е имало ефект.

# 95
  • Мнения: 47 352
Обадиха се от Икеа, не могат да открият пратката. Ако искам, да поръчам отново или да си ги взема от магазина. Ама ги нямало налични Trollface

# 96
  • Мнения: X
Сякаш това действие беше предвидимо, но не и варианта след обаждането всичко да е наред. Става трагично в ИКЕА...
Съжалявам!

# 97
  • Перник
  • Мнения: 132
Очевидно вариантите за пазаруване се свеждат до взимане от магазина след онлайн поръчка,купуване директно оттам на място или използване на приятел/Еконт за взимане на големи пратки,и Никога чакане на доставка с куриерската им фирма.

# 98
  • Бургас
  • Мнения: 10 684
Да ги похваля Икейци с бързина. Две поръчки имам от 4 и 5 януари. Преди малко получих смс, че и двете са в центъра за поръчки в Бургас. С такава скорост не съм получавала до сега.
В едната имам дръжки за кухнята, които ще ми трябват за края на януари и се притеснявах дали ще дойдат до тогава. 😄 А те ме изненадаха много приятно.

# 99
  • Мнения: 47 352
Днес ходихме до големия магазин. Накратко - проверяваха на входа за сертификати, за разлика от другите магазини ги сканираха, за което "Браво!". Опашката беше голяма, но вървеше много бързо.
Не беше добре зареден, имаше цели щандове празни. Намерих част от нещата, които ми трябваха и си обмених с чиста съвест точките от загубената поръчка Laughing

# 100
  • Мнения: 3 220
Мислех тия дни да ходя до там за спално бельо и одеала - дали обърна внимание дали има като наличности? Че хич не ми е удобна тая Икеа като местоположение, а с онлайн поръчки точно с Икеа не ми се занимава

# 101
  • Мнения: 47 352
Бях основно в сектора за организация на гардероби и кухненския. Спалното бельо го минах малко транзит, но ми се видя заредено. Виж наличностите в онлайн магазина. Ако са повечко бройките, можеш да се довериш. Риск е ако са по 2-3.

# 102
  • Мнения: 3 220
Не се сърди, човече, благодаря за информацията! Не се бях сетила да гледам така по наличност дали ги има Simple Smile

# 103
  • София
  • Мнения: 232
Бях в магазина на Околовръстното в София. Онлайн даваше, че има 9 бройки. На място ми провериха 0 в тяхната база данни/склад. Ако показва по-малко бройки бих звъннала.

# 104
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
... проверяваха на входа за сертификати, за разлика от другите магазини ги сканираха, за което "Браво!". Опашката беше голяма, но вървеше много бързо.

Винаги са ги сканирали в големия в София, още от първите разпоредби есента, а този в Сердика май само се показваше сертификата, но може и да греша, един път само съм ходила.
Магазина (на Околовръсното) днес неприятно впечатление ми направи - празно от към наличност, персонала силно намален, чакаш като на лекар, братче!
Икеа не е това, което беше, определено.

Общи условия

Активация на акаунт