Енгин Акюрек. Нови и стари проекти – Тема 417

  • 30 591
  • 735
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 2 428
Добро утро!Нова седмица,дано има новини за нашето момче.Може филма,може за сериала...

# 136
  • Пловдив
  • Мнения: 36 054


Добро утро от Мустафа Булут в ден понеделник.
Успешен да е, чакането за новини продължава.

# 137
  • Мнения: 20 905
Добро утро,



Санджар.Heart

Момичета, Hug

Здрав и спокоен ден.

# 138
  • Пловдив
  • Мнения: 36 054


Липсва информация и за филма, и за сериала, но феновете творят...

# 139
  • Мнения: 20 905


Все неприятни изненади....?

Очаквам от Енгин, приятни.Heart

# 140
  • Мнения: 24 722


Здравейте момичета Two Hearts
Докато чакаме новини и това-онова, можем да си споделяме всичко свързано с хубави спомени - било за проект, било за герой или пък екранна двойка. Енгин, за наша радост носи и има достатъчно "материал" в себе си. Забравих за разказите...

Рускините имат страхотно чувство за хумор и невероятни попадения при надписването на снимки или сцени.


Например този кадър е " Мой, никому не отдам"/Мой, не го давам на никого.

Сега Берен в новата си роля играе момиченце, което иска да остане с баща си /макар той да е инфантилен/. Актьорът се справя блестящо с тази трудна роля - походка, поведение, говор...

 

Последна редакция: пн, 10 яну 2022, 15:49 от Марта_49

# 141
  • Варна
  • Мнения: 290
Здравейте момичета!
Новини няма и аз се присъединявам към призива на Марта .
Аз също следя Всичко за брака и ми харесва и споделям мнението на Марта .
Между другото за проден път гледам Черни пари и любов и попаднах на малък , макар незначителен , факт .
В Черни пари и любов с малка роля е участвала актрисата, която играе ролята на Джейлян във Всичко за брака . Ролята и е на медицинската сестра , която направи видеозона на Аслъ в 13 серия .
Хубава вечер и бъдете здрави!

# 142
  • Пловдив
  • Мнения: 36 054


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=46437586172498 … d=100044577183025

Момичета, новини няма, но има пореден анализ от Навид Шахзад.

Енгин Акюрек: Проучване на спокойствието част 3
Навид Шахзад

Въпреки, че е с такъв висок статут, Акюрек остава заземен в реалността, тъй като е известно, че мъдро е обърнал внимание на факта, че когато най-накрая се влюби, господарката на сърцето му ще бъде жена, която може да прави разлика между романтичните герои, които играе. в блясъка на прожекторите и човекът, който живее тихо в апартамент някъде в Суадие до бул. Багдад в азиатската част на Истанбул, където често го виждат да чете на маса, докато се наслаждава на чаша кафе сам.

С други думи, Акюрек (мълчаливо!) обяви, че докато разбиването на сърцето на Керим или Санджар може да е публична собственост, това на Акюрек не е. Тесен кръг от приятели, включително някои от дните му в Анкара, заедно с колегите му от работа, образуват топъл кръг от дискретно другарство. Утвърден „семеен мъж“, Акюрек признава с блясък в очите, че вече има две жени в живота си – майка му, на която прилича, и неговият агент от Артистанбул Йозлем; все пак, на следващия дъх той признава, че е запазил място за жената, която в крайна сметка ще влезе в живота му като партньор. Готовността, с която Акюрек отговаря положително, когато го питат дали би искал да бъде баща, е обратното на реакцията на Гарбо към брака и децата. Въпреки че Гарбо имаше няколко дълги и страстни публични романи с мъже, които обожаваше, тя винаги се спираше пред постоянни ангажименти. Напротив, Акюрек си изгради репутацията на абсолютен джентълмен по отношение на сърдечните дела, избирайки никога да не говори за жените, с които е излизал или с които се е разделил, оставяйки пресата и социалните медии озадачени и търсейки улики за следващата връзка. В резултат на разпространените слухове за връзка с колежка от снимачната площадка на „Дъщерята на посланика“ починаха от естествена смърт, тъй като Акюрек нито коментира, нито предпочете да им обърне внимание.

Разбира се, голяма част от фурора около него като романтична личност в реалния живот има много общо с героите, които Акюрек е изиграл на екрана. Например възприятието, че той е мъж с една жена, е увековечено от екранните му аватари като Керим, Йомер, Даахан и Санджар дори до степен, че изобразява сложния епилептичен Мустафа Булут, който въпреки сексуалното си измамничество копнее само за своята братовчедка Нарин. Тази непоколебима вярност към любимата жена непрекъснато се възпроизвежда във всеки сериал, което, иронично, предполага, че каквото и да се случи, когато самият Акюрек се влюби ще бъде изключващо всички други жени.

Вторият фактор, който оцветява нашето възприятие за Акюрек, е, че той очевидно вярва в семейните ценности, което се доказва не само от екранните му герои, но също толкова и от безспорната му любов и лоялност към собственото му семейство. Преди по-малкият му брат да се ожени, Акюрек и Ерен споделяха апартамент за известно време, което свидетелства за здраво приятелство между братя. Въпреки че се виждат рядко, изображенията на малкото семейство на Акюрек, съставляващо родителите му, заедно със снимки на традиционно облечени лели и чичовци, създават представа за уважителен, любящ и щедър член на семейството, точно както го прави присъствието на екрана, например Керим копнее за бащата, който го изостави , обича своята Мериам Аббла и копнее да изгради семейство с Фатмагюл; Йомер е този, който най-много обича децата на Елван и не може да забрави мъката от поведението на брат му Хюсеин, сполетяла любимата му майка. Разстроен от сърдечния й удар, лишен от нейната подкрепа, той моли майка си да живее и да не го оставя сам. Дори злодеят Мустафа изпитва особени чувства към майка си, които си проличават с времето в светлината на разврата на баща му. Продължаващото уважение на Санджар към неговата изключително авторитарна майка въпреки престъпното й поведение, неговата абсолютна подкрепа на Елван, осъждане на поведението на брат му, безусловна любов към сестра му, неговата детска страст към Наре и страхотна любов към детето му не само потвърждават огромното значение, което турската култура поставя върху семейните ценности, но автоматично се пренасят на Акюрек и в реалния живот. Това е константа при всички актьори. Играта на герои с едни и същи основни качества често води до факта, че възприятието на обществеността за границите между актьора и човека се размива и това е начинът, по който актьорите ги наричат "злодеи", което може да се отрази на техния живот зад кулисите. Докато играете злодей е полезно в драматичен смисъл, но постоянно отрицателното присъствие на екрана поставя отпечатък върху актьора както във филмите, така и в реалния живот. Знае се за толкова много актьори, които са абсолютни джентълмени, любящи бащи и съпрузи в реалния живот, които са играли злодеи толкова често, че зрителите започват да ги идентифицират с безверие, жестокост и разврат. Обратно, представянето на грижовен герой в сериал след сериал или във всеки филм увековечава образа на достоен, добър, лоялен и любящ човек, качества, с които Акюрек постоянно се характеризира. Този аргумент обаче може да изглежда повърхностен в лицето на доказателствата от реалния живот, например по време на снимките на „До живот”, когато Даахан се учеше да стреля с пистолет, се говори, че Акюрек дискретно е дал пари на член от екипа, за да си купи чифт нови обевки!

Като оставим настрана разликите, Гарбо и Акюрек можеха да бъдат близнаци по отношение на тяхната актьорска техника - Гарбо притежаваше натурализъм, който, както се изрази един рецезент, беше свойство на „нов тип актьор, а не на театрален актьор, който трябваше да играе в далечни места, но някой, който може просто да гледа и с очите си буквално да премине от ярост към скръб в близък план.” Филмовият историк Джефри Ванс отбеляза, че Гарбо предава най-съкровените чувства на героите си чрез жестовете си, но най-важните чрез очите си. Режисьорът Кларънс Браун, който направи седем от филмите на Гарбо, каза на интервюиращ: „Гарбо има нещо зад очите си, което не може да видиш, докато не го снимаш отблизо. Можеше да видиш мисълта.“ Филмовият историк Ефраим Кац допълва това с коментара си за мистиката и магнетизма на Гарбо, докато наградената американска актриса Бет Дейвис обръща внимание на "магьосническите способности на Гарбо".

Може би филмовият историк и критик Дейвид Денби стига най-добре до сърцето на мистерията на Гарбо, като твърди, че актрисата е успяла да въведе „тънкост на изразяване“ в своите изпълнения, които е усъвършенствала по време на нейните неми филми. В този контекст може би гледната точка на американския режисьор Джордж Кюкор е най-подходяща, тъй като привлича вниманието към приликите между Гарбо от миналото и съвременния Акюрек. Той казва, че „тя имаше талант, който малко актриси или актьори притежават. В близки планове тя създаваше впечатление, илюзията за голямо движение. Тя щеше да помръдне главата си само за малко и целият екран щеше да оживее, като силен бриз, който се усещаше“. Всеки, който някога е виждал емоция на Акюрек по време на мълчалива сцена, разбира точно какво е имал предвид Кюкор, тъй като актьорът прави точно това.

Никой, дори сред плеядата прекрасни актьори, с които Турция може да се гордее, не би могъл да направи това, което прави на екрана, защото Акюрек е толкова естествен актьор, че изглежда не играе, а живее в ролите си. Това, което режисьорът Кларънс Браун нарича "мисъл", е лесно приложимо и за Акюрек, тъй като излъчва рядък магнетизъм, подобен на този на Гарбо, който му позволява да бъде чувствен и в същото време чист. Когато той мълчи и камерата се приближава с брутален близък план, се удивлява на мисловния процес, който очите му предават. С леко накланяне на главата, повдигане на вежди или лека усмивка на устните си, той има невероятната способност да предаде цял калейдоскоп от емоции, вариращи от любов и предателство, доверие и съмнение, копнеж и надежда, скръб и радост, разкаяние или срам, страст или гняв, вина или хумор, щедрост, ангажираност и смелост, мъдрост, състрадание и разбиране, както и безброй други емоции тихо и ефективно с огромно емоционално въздействие. Никой освен Гарбо не е успял да направи това и днес само Акюрек има способността да предава тихо и ревност, и любов без промяна на изражението, което го прави може би най-добрият актьор на своето поколение.

И все пак, дори повече от това, изключителното качество, което отличава Акюрек от всички останали изпълнители, е интелигентността, която лицето му като цяло и очите му в частност предават. Като е в състояние да предаде мисловния процес, който се крие на подземно ниво зад лицето на актьора, Акюрек използва очите си, за да „говори“ на своя зрител, почти сякаш започва мълчалив диалог със своята публика. Техниката му е толкова ефективна, че никой не може да интерпретира погрешно сигналите, които излъчва. Постигайки това, Акюрек кани своите зрители (точно както Йомер Демир дешифрира татуировката на гръбначния стълб на Елиф Денизер) да прочетат мистериозната морзова азбука, мигайки с очите си, и да разберат посланието, което той иска да предаде. Просто казано, Акюрек е един от онези актьори, които изискват от зрителя да бъде нащрек, активно готов да получава съобщения и достатъчно умен, за да ги дешифрира. Напомня на магнитната стомана на небесносините очи на Пол Нюман, образувани от Стела Адлер, които не само сякаш пронизваха сърцето с поглед, но проникваха в самата душа. Само шепа актьори са имали способността да привлекат подобни реакции от публика, която варира в повече от 100 страни, където се гледат телевизионните сериали и филми на Акюрек. Но каквото и да е изражението на лицето на Акюрек, в очите му никога не е имало следа от жестокост, егоизъм, измама, изоставяне, страхливост или жестокост, което е довело до създаването на образ на човек, който е едновременно благороден и достоен, смирен и сърдечен , любящ и мил - едновременно на екрана и извън екрана.

Що се отнася до начина, по който Гарбо и Акюрек се представят публично: на Гарбо се приписва популяризирането на „разгърнатата шапка“, докато външният й вид е описан като „тренчкот, прости обувки, ризи, панталони с цигари, широка шапка и големи слънчеви очила." През целия си живот Гарбо беше известна с това, че правеше дълги ежедневни разходки със своите спътници или ги вземаше насаме със себе си. Така „гледането на Гарбо“ се превърна в спорт за фотографи, медии, фенове и любопитни нюйоркчани, но запази неуловимата си мистерия до края.

От друга страна, Акюрек, макар и най-често да се вижда небрежно облечен в якета и тениски, с известните си тесни дънки, които правят краката му да изглеждат още по-дълги, има вид на почти шикова елегантност, което е нормално за него. Безкрайно фотогеничен (като Гарбо), той е избран за най-стилен мъж 2021 от анкета, проведена от Be Global Fashion Network въз основа на три качества: (i) като модно влияние, например, яростта около черната риза, която носеше за скорошно интервю, е доказателство за вида внимание, което привлича изборът му на облекло (ii) постижения през годината – което се разбира от само себе си, и накрая (iii) социално отговорно поведение – при което Акюрек печели ръцете си с постоянната си подкрепа за благотворителни организации и извеждането на хора с физически затруднения и деца в светлината на прожекторите с по-екологична и по-отговорна Shell. Въпреки това, нито едно човешко същество не е съвършено и единственият аспект, който Гарбо и Акюрек могат да споделят в това отношение, но с повече от щипка хумор, е големият размер на обувките, които носят! За жена, толкова знойна и загадъчна, колкото можеше да бъде на екрана, Гарбо имаше много големи крака и се нуждаеше от специален размер на обувките, докато Акюрек може да изпълни дори това, поради факта, че е висок мъж!

# 143
  • Мнения: 24 722


Blak kristal Two Hearts Това е  сериалът, който ми хареса извън проектите на Енгин. Загледах го заради Сумру Я. /Мерием от "КВФ"/, Ердал К. /посланикът от "ДП"/ и нашето Беренче.
А този актьор има моите адмирации, защото с изненада открих, че съм го виждала и в друг един сериал - а тук не го познах.



Тук игра голяма скица - "Ранобудна птичка".



Мариянка  Two Hearts благодарности за превода.

# 144
  • Пловдив
  • Мнения: 36 054


Според Бирсен Алтунташ, Disney+ ще навлезе на турския пазар през август.
Тогава, ще видим 8-те епизода на "Бягство".
А в Газиантеп приключват снимките на втори епизод и започват трети.
Енгин като приключи снимките по сериала, вероятно ще снима нова реклама за Shell.
Чакаме и тийзър към филма с Толга.

# 145
  • Мнения: 2 428


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=46437586172498 … d=100044577183025

Момичета, новини няма, но има пореден анализ от Навид Шахзад.

Енгин Акюрек: Проучване на спокойствието част 3
Навид Шахзад

Въпреки, че е с такъв висок статут, Акюрек остава заземен в реалността, тъй като е известно, че мъдро е обърнал внимание на факта, че когато най-накрая се влюби, господарката на сърцето му ще бъде жена, която може да прави разлика между романтичните герои, които играе. в блясъка на прожекторите и човекът, който живее тихо в апартамент някъде в Суадие до бул. Багдад в азиатската част на Истанбул, където често го виждат да чете на маса, докато се наслаждава на чаша кафе сам.

С други думи, Акюрек (мълчаливо!) обяви, че докато разбиването на сърцето на Керим или Санджар може да е публична собственост, това на Акюрек не е. Тесен кръг от приятели, включително някои от дните му в Анкара, заедно с колегите му от работа, образуват топъл кръг от дискретно другарство. Утвърден „семеен мъж“, Акюрек признава с блясък в очите, че вече има две жени в живота си – майка му, на която прилича, и неговият агент от Артистанбул Йозлем; все пак, на следващия дъх той признава, че е запазил място за жената, която в крайна сметка ще влезе в живота му като партньор. Готовността, с която Акюрек отговаря положително, когато го питат дали би искал да бъде баща, е обратното на реакцията на Гарбо към брака и децата. Въпреки че Гарбо имаше няколко дълги и страстни публични романи с мъже, които обожаваше, тя винаги се спираше пред постоянни ангажименти. Напротив, Акюрек си изгради репутацията на абсолютен джентълмен по отношение на сърдечните дела, избирайки никога да не говори за жените, с които е излизал или с които се е разделил, оставяйки пресата и социалните медии озадачени и търсейки улики за следващата връзка. В резултат на разпространените слухове за връзка с колежка от снимачната площадка на „Дъщерята на посланика“ починаха от естествена смърт, тъй като Акюрек нито коментира, нито предпочете да им обърне внимание.

Разбира се, голяма част от фурора около него като романтична личност в реалния живот има много общо с героите, които Акюрек е изиграл на екрана. Например възприятието, че той е мъж с една жена, е увековечено от екранните му аватари като Керим, Йомер, Даахан и Санджар дори до степен, че изобразява сложния епилептичен Мустафа Булут, който въпреки сексуалното си измамничество копнее само за своята братовчедка Нарин. Тази непоколебима вярност към любимата жена непрекъснато се възпроизвежда във всеки сериал, което, иронично, предполага, че каквото и да се случи, когато самият Акюрек се влюби ще бъде изключващо всички други жени.

Вторият фактор, който оцветява нашето възприятие за Акюрек, е, че той очевидно вярва в семейните ценности, което се доказва не само от екранните му герои, но също толкова и от безспорната му любов и лоялност към собственото му семейство. Преди по-малкият му брат да се ожени, Акюрек и Ерен споделяха апартамент за известно време, което свидетелства за здраво приятелство между братя. Въпреки че се виждат рядко, изображенията на малкото семейство на Акюрек, съставляващо родителите му, заедно със снимки на традиционно облечени лели и чичовци, създават представа за уважителен, любящ и щедър член на семейството, точно както го прави присъствието на екрана, например Керим копнее за бащата, който го изостави , обича своята Мериам Аббла и копнее да изгради семейство с Фатмагюл; Йомер е този, който най-много обича децата на Елван и не може да забрави мъката от поведението на брат му Хюсеин, сполетяла любимата му майка. Разстроен от сърдечния й удар, лишен от нейната подкрепа, той моли майка си да живее и да не го оставя сам. Дори злодеят Мустафа изпитва особени чувства към майка си, които си проличават с времето в светлината на разврата на баща му. Продължаващото уважение на Санджар към неговата изключително авторитарна майка въпреки престъпното й поведение, неговата абсолютна подкрепа на Елван, осъждане на поведението на брат му, безусловна любов към сестра му, неговата детска страст към Наре и страхотна любов към детето му не само потвърждават огромното значение, което турската култура поставя върху семейните ценности, но автоматично се пренасят на Акюрек и в реалния живот. Това е константа при всички актьори. Играта на герои с едни и същи основни качества често води до факта, че възприятието на обществеността за границите между актьора и човека се размива и това е начинът, по който актьорите ги наричат "злодеи", което може да се отрази на техния живот зад кулисите. Докато играете злодей е полезно в драматичен смисъл, но постоянно отрицателното присъствие на екрана поставя отпечатък върху актьора както във филмите, така и в реалния живот. Знае се за толкова много актьори, които са абсолютни джентълмени, любящи бащи и съпрузи в реалния живот, които са играли злодеи толкова често, че зрителите започват да ги идентифицират с безверие, жестокост и разврат. Обратно, представянето на грижовен герой в сериал след сериал или във всеки филм увековечава образа на достоен, добър, лоялен и любящ човек, качества, с които Акюрек постоянно се характеризира. Този аргумент обаче може да изглежда повърхностен в лицето на доказателствата от реалния живот, например по време на снимките на „До живот”, когато Даахан се учеше да стреля с пистолет, се говори, че Акюрек дискретно е дал пари на член от екипа, за да си купи чифт нови обевки!

Като оставим настрана разликите, Гарбо и Акюрек можеха да бъдат близнаци по отношение на тяхната актьорска техника - Гарбо притежаваше натурализъм, който, както се изрази един рецезент, беше свойство на „нов тип актьор, а не на театрален актьор, който трябваше да играе в далечни места, но някой, който може просто да гледа и с очите си буквално да премине от ярост към скръб в близък план.” Филмовият историк Джефри Ванс отбеляза, че Гарбо предава най-съкровените чувства на героите си чрез жестовете си, но най-важните чрез очите си. Режисьорът Кларънс Браун, който направи седем от филмите на Гарбо, каза на интервюиращ: „Гарбо има нещо зад очите си, което не може да видиш, докато не го снимаш отблизо. Можеше да видиш мисълта.“ Филмовият историк Ефраим Кац допълва това с коментара си за мистиката и магнетизма на Гарбо, докато наградената американска актриса Бет Дейвис обръща внимание на "магьосническите способности на Гарбо".

Може би филмовият историк и критик Дейвид Денби стига най-добре до сърцето на мистерията на Гарбо, като твърди, че актрисата е успяла да въведе „тънкост на изразяване“ в своите изпълнения, които е усъвършенствала по време на нейните неми филми. В този контекст може би гледната точка на американския режисьор Джордж Кюкор е най-подходяща, тъй като привлича вниманието към приликите между Гарбо от миналото и съвременния Акюрек. Той казва, че „тя имаше талант, който малко актриси или актьори притежават. В близки планове тя създаваше впечатление, илюзията за голямо движение. Тя щеше да помръдне главата си само за малко и целият екран щеше да оживее, като силен бриз, който се усещаше“. Всеки, който някога е виждал емоция на Акюрек по време на мълчалива сцена, разбира точно какво е имал предвид Кюкор, тъй като актьорът прави точно това.

Никой, дори сред плеядата прекрасни актьори, с които Турция може да се гордее, не би могъл да направи това, което прави на екрана, защото Акюрек е толкова естествен актьор, че изглежда не играе, а живее в ролите си. Това, което режисьорът Кларънс Браун нарича "мисъл", е лесно приложимо и за Акюрек, тъй като излъчва рядък магнетизъм, подобен на този на Гарбо, който му позволява да бъде чувствен и в същото време чист. Когато той мълчи и камерата се приближава с брутален близък план, се удивлява на мисловния процес, който очите му предават. С леко накланяне на главата, повдигане на вежди или лека усмивка на устните си, той има невероятната способност да предаде цял калейдоскоп от емоции, вариращи от любов и предателство, доверие и съмнение, копнеж и надежда, скръб и радост, разкаяние или срам, страст или гняв, вина или хумор, щедрост, ангажираност и смелост, мъдрост, състрадание и разбиране, както и безброй други емоции тихо и ефективно с огромно емоционално въздействие. Никой освен Гарбо не е успял да направи това и днес само Акюрек има способността да предава тихо и ревност, и любов без промяна на изражението, което го прави може би най-добрият актьор на своето поколение.

И все пак, дори повече от това, изключителното качество, което отличава Акюрек от всички останали изпълнители, е интелигентността, която лицето му като цяло и очите му в частност предават. Като е в състояние да предаде мисловния процес, който се крие на подземно ниво зад лицето на актьора, Акюрек използва очите си, за да „говори“ на своя зрител, почти сякаш започва мълчалив диалог със своята публика. Техниката му е толкова ефективна, че никой не може да интерпретира погрешно сигналите, които излъчва. Постигайки това, Акюрек кани своите зрители (точно както Йомер Демир дешифрира татуировката на гръбначния стълб на Елиф Денизер) да прочетат мистериозната морзова азбука, мигайки с очите си, и да разберат посланието, което той иска да предаде. Просто казано, Акюрек е един от онези актьори, които изискват от зрителя да бъде нащрек, активно готов да получава съобщения и достатъчно умен, за да ги дешифрира. Напомня на магнитната стомана на небесносините очи на Пол Нюман, образувани от Стела Адлер, които не само сякаш пронизваха сърцето с поглед, но проникваха в самата душа. Само шепа актьори са имали способността да привлекат подобни реакции от публика, която варира в повече от 100 страни, където се гледат телевизионните сериали и филми на Акюрек. Но каквото и да е изражението на лицето на Акюрек, в очите му никога не е имало следа от жестокост, егоизъм, измама, изоставяне, страхливост или жестокост, което е довело до създаването на образ на човек, който е едновременно благороден и достоен, смирен и сърдечен , любящ и мил - едновременно на екрана и извън екрана.

Що се отнася до начина, по който Гарбо и Акюрек се представят публично: на Гарбо се приписва популяризирането на „разгърнатата шапка“, докато външният й вид е описан като „тренчкот, прости обувки, ризи, панталони с цигари, широка шапка и големи слънчеви очила." През целия си живот Гарбо беше известна с това, че правеше дълги ежедневни разходки със своите спътници или ги вземаше насаме със себе си. Така „гледането на Гарбо“ се превърна в спорт за фотографи, медии, фенове и любопитни нюйоркчани, но запази неуловимата си мистерия до края.

От друга страна, Акюрек, макар и най-често да се вижда небрежно облечен в якета и тениски, с известните си тесни дънки, които правят краката му да изглеждат още по-дълги, има вид на почти шикова елегантност, което е нормално за него. Безкрайно фотогеничен (като Гарбо), той е избран за най-стилен мъж 2021 от анкета, проведена от Be Global Fashion Network въз основа на три качества: (i) като модно влияние, например, яростта около черната риза, която носеше за скорошно интервю, е доказателство за вида внимание, което привлича изборът му на облекло (ii) постижения през годината – което се разбира от само себе си, и накрая (iii) социално отговорно поведение – при което Акюрек печели ръцете си с постоянната си подкрепа за благотворителни организации и извеждането на хора с физически затруднения и деца в светлината на прожекторите с по-екологична и по-отговорна Shell. Въпреки това, нито едно човешко същество не е съвършено и единственият аспект, който Гарбо и Акюрек могат да споделят в това отношение, но с повече от щипка хумор, е големият размер на обувките, които носят! За жена, толкова знойна и загадъчна, колкото можеше да бъде на екрана, Гарбо имаше много големи крака и се нуждаеше от специален размер на обувките, докато Акюрек може да изпълни дори това, поради факта, че е висок мъж!



Марианка HeartpulseFlowers HibiscusAnimal Ant
Благодаря за анализа.Захочвам да го чета!
Момичето,хубава и спокойна вечер!

# 146
  • Мнения: 24 722


Страхотен анализ на Навид Шахзад за един достоен човек и творец!

# 147
  • Мнения: 20 905


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=46437586172498 … d=100044577183025

Момичета, новини няма, но има пореден анализ от Навид Шахзад.

Енгин Акюрек: Проучване на спокойствието част 3
Навид Шахзад

Скрит текст:
Въпреки, че е с такъв висок статут, Акюрек остава заземен в реалността, тъй като е известно, че мъдро е обърнал внимание на факта, че когато най-накрая се влюби, господарката на сърцето му ще бъде жена, която може да прави разлика между романтичните герои, които играе. в блясъка на прожекторите и човекът, който живее тихо в апартамент някъде в Суадие до бул. Багдад в азиатската част на Истанбул, където често го виждат да чете на маса, докато се наслаждава на чаша кафе сам.

С други думи, Акюрек (мълчаливо!) обяви, че докато разбиването на сърцето на Керим или Санджар може да е публична собственост, това на Акюрек не е. Тесен кръг от приятели, включително някои от дните му в Анкара, заедно с колегите му от работа, образуват топъл кръг от дискретно другарство. Утвърден „семеен мъж“, Акюрек признава с блясък в очите, че вече има две жени в живота си – майка му, на която прилича, и неговият агент от Артистанбул Йозлем; все пак, на следващия дъх той признава, че е запазил място за жената, която в крайна сметка ще влезе в живота му като партньор. Готовността, с която Акюрек отговаря положително, когато го питат дали би искал да бъде баща, е обратното на реакцията на Гарбо към брака и децата. Въпреки че Гарбо имаше няколко дълги и страстни публични романи с мъже, които обожаваше, тя винаги се спираше пред постоянни ангажименти. Напротив, Акюрек си изгради репутацията на абсолютен джентълмен по отношение на сърдечните дела, избирайки никога да не говори за жените, с които е излизал или с които се е разделил, оставяйки пресата и социалните медии озадачени и търсейки улики за следващата връзка. В резултат на разпространените слухове за връзка с колежка от снимачната площадка на „Дъщерята на посланика“ починаха от естествена смърт, тъй като Акюрек нито коментира, нито предпочете да им обърне внимание.

Разбира се, голяма част от фурора около него като романтична личност в реалния живот има много общо с героите, които Акюрек е изиграл на екрана. Например възприятието, че той е мъж с една жена, е увековечено от екранните му аватари като Керим, Йомер, Даахан и Санджар дори до степен, че изобразява сложния епилептичен Мустафа Булут, който въпреки сексуалното си измамничество копнее само за своята братовчедка Нарин. Тази непоколебима вярност към любимата жена непрекъснато се възпроизвежда във всеки сериал, което, иронично, предполага, че каквото и да се случи, когато самият Акюрек се влюби ще бъде изключващо всички други жени.

Вторият фактор, който оцветява нашето възприятие за Акюрек, е, че той очевидно вярва в семейните ценности, което се доказва не само от екранните му герои, но също толкова и от безспорната му любов и лоялност към собственото му семейство. Преди по-малкият му брат да се ожени, Акюрек и Ерен споделяха апартамент за известно време, което свидетелства за здраво приятелство между братя. Въпреки че се виждат рядко, изображенията на малкото семейство на Акюрек, съставляващо родителите му, заедно със снимки на традиционно облечени лели и чичовци, създават представа за уважителен, любящ и щедър член на семейството, точно както го прави присъствието на екрана, например Керим копнее за бащата, който го изостави , обича своята Мериам Аббла и копнее да изгради семейство с Фатмагюл; Йомер е този, който най-много обича децата на Елван и не може да забрави мъката от поведението на брат му Хюсеин, сполетяла любимата му майка. Разстроен от сърдечния й удар, лишен от нейната подкрепа, той моли майка си да живее и да не го оставя сам. Дори злодеят Мустафа изпитва особени чувства към майка си, които си проличават с времето в светлината на разврата на баща му. Продължаващото уважение на Санджар към неговата изключително авторитарна майка въпреки престъпното й поведение, неговата абсолютна подкрепа на Елван, осъждане на поведението на брат му, безусловна любов към сестра му, неговата детска страст към Наре и страхотна любов към детето му не само потвърждават огромното значение, което турската култура поставя върху семейните ценности, но автоматично се пренасят на Акюрек и в реалния живот. Това е константа при всички актьори. Играта на герои с едни и същи основни качества често води до факта, че възприятието на обществеността за границите между актьора и човека се размива и това е начинът, по който актьорите ги наричат "злодеи", което може да се отрази на техния живот зад кулисите. Докато играете злодей е полезно в драматичен смисъл, но постоянно отрицателното присъствие на екрана поставя отпечатък върху актьора както във филмите, така и в реалния живот. Знае се за толкова много актьори, които са абсолютни джентълмени, любящи бащи и съпрузи в реалния живот, които са играли злодеи толкова често, че зрителите започват да ги идентифицират с безверие, жестокост и разврат. Обратно, представянето на грижовен герой в сериал след сериал или във всеки филм увековечава образа на достоен, добър, лоялен и любящ човек, качества, с които Акюрек постоянно се характеризира. Този аргумент обаче може да изглежда повърхностен в лицето на доказателствата от реалния живот, например по време на снимките на „До живот”, когато Даахан се учеше да стреля с пистолет, се говори, че Акюрек дискретно е дал пари на член от екипа, за да си купи чифт нови обевки!

Като оставим настрана разликите, Гарбо и Акюрек можеха да бъдат близнаци по отношение на тяхната актьорска техника - Гарбо притежаваше натурализъм, който, както се изрази един рецезент, беше свойство на „нов тип актьор, а не на театрален актьор, който трябваше да играе в далечни места, но някой, който може просто да гледа и с очите си буквално да премине от ярост към скръб в близък план.” Филмовият историк Джефри Ванс отбеляза, че Гарбо предава най-съкровените чувства на героите си чрез жестовете си, но най-важните чрез очите си. Режисьорът Кларънс Браун, който направи седем от филмите на Гарбо, каза на интервюиращ: „Гарбо има нещо зад очите си, което не може да видиш, докато не го снимаш отблизо. Можеше да видиш мисълта.“ Филмовият историк Ефраим Кац допълва това с коментара си за мистиката и магнетизма на Гарбо, докато наградената американска актриса Бет Дейвис обръща внимание на "магьосническите способности на Гарбо".

Може би филмовият историк и критик Дейвид Денби стига най-добре до сърцето на мистерията на Гарбо, като твърди, че актрисата е успяла да въведе „тънкост на изразяване“ в своите изпълнения, които е усъвършенствала по време на нейните неми филми. В този контекст може би гледната точка на американския режисьор Джордж Кюкор е най-подходяща, тъй като привлича вниманието към приликите между Гарбо от миналото и съвременния Акюрек. Той казва, че „тя имаше талант, който малко актриси или актьори притежават. В близки планове тя създаваше впечатление, илюзията за голямо движение. Тя щеше да помръдне главата си само за малко и целият екран щеше да оживее, като силен бриз, който се усещаше“. Всеки, който някога е виждал емоция на Акюрек по време на мълчалива сцена, разбира точно какво е имал предвид Кюкор, тъй като актьорът прави точно това.

Никой, дори сред плеядата прекрасни актьори, с които Турция може да се гордее, не би могъл да направи това, което прави на екрана, защото Акюрек е толкова естествен актьор, че изглежда не играе, а живее в ролите си. Това, което режисьорът Кларънс Браун нарича "мисъл", е лесно приложимо и за Акюрек, тъй като излъчва рядък магнетизъм, подобен на този на Гарбо, който му позволява да бъде чувствен и в същото време чист. Когато той мълчи и камерата се приближава с брутален близък план, се удивлява на мисловния процес, който очите му предават. С леко накланяне на главата, повдигане на вежди или лека усмивка на устните си, той има невероятната способност да предаде цял калейдоскоп от емоции, вариращи от любов и предателство, доверие и съмнение, копнеж и надежда, скръб и радост, разкаяние или срам, страст или гняв, вина или хумор, щедрост, ангажираност и смелост, мъдрост, състрадание и разбиране, както и безброй други емоции тихо и ефективно с огромно емоционално въздействие. Никой освен Гарбо не е успял да направи това и днес само Акюрек има способността да предава тихо и ревност, и любов без промяна на изражението, което го прави може би най-добрият актьор на своето поколение.

И все пак, дори повече от това, изключителното качество, което отличава Акюрек от всички останали изпълнители, е интелигентността, която лицето му като цяло и очите му в частност предават. Като е в състояние да предаде мисловния процес, който се крие на подземно ниво зад лицето на актьора, Акюрек използва очите си, за да „говори“ на своя зрител, почти сякаш започва мълчалив диалог със своята публика. Техниката му е толкова ефективна, че никой не може да интерпретира погрешно сигналите, които излъчва. Постигайки това, Акюрек кани своите зрители (точно както Йомер Демир дешифрира татуировката на гръбначния стълб на Елиф Денизер) да прочетат мистериозната морзова азбука, мигайки с очите си, и да разберат посланието, което той иска да предаде. Просто казано, Акюрек е един от онези актьори, които изискват от зрителя да бъде нащрек, активно готов да получава съобщения и достатъчно умен, за да ги дешифрира. Напомня на магнитната стомана на небесносините очи на Пол Нюман, образувани от Стела Адлер, които не само сякаш пронизваха сърцето с поглед, но проникваха в самата душа. Само шепа актьори са имали способността да привлекат подобни реакции от публика, която варира в повече от 100 страни, където се гледат телевизионните сериали и филми на Акюрек. Но каквото и да е изражението на лицето на Акюрек, в очите му никога не е имало следа от жестокост, егоизъм, измама, изоставяне, страхливост или жестокост, което е довело до създаването на образ на човек, който е едновременно благороден и достоен, смирен и сърдечен , любящ и мил - едновременно на екрана и извън екрана.

Що се отнася до начина, по който Гарбо и Акюрек се представят публично: на Гарбо се приписва популяризирането на „разгърнатата шапка“, докато външният й вид е описан като „тренчкот, прости обувки, ризи, панталони с цигари, широка шапка и големи слънчеви очила." През целия си живот Гарбо беше известна с това, че правеше дълги ежедневни разходки със своите спътници или ги вземаше насаме със себе си. Така „гледането на Гарбо“ се превърна в спорт за фотографи, медии, фенове и любопитни нюйоркчани, но запази неуловимата си мистерия до края.

От друга страна, Акюрек, макар и най-често да се вижда небрежно облечен в якета и тениски, с известните си тесни дънки, които правят краката му да изглеждат още по-дълги, има вид на почти шикова елегантност, което е нормално за него. Безкрайно фотогеничен (като Гарбо), той е избран за най-стилен мъж 2021 от анкета, проведена от Be Global Fashion Network въз основа на три качества: (i) като модно влияние, например, яростта около черната риза, която носеше за скорошно интервю, е доказателство за вида внимание, което привлича изборът му на облекло (ii) постижения през годината – което се разбира от само себе си, и накрая (iii) социално отговорно поведение – при което Акюрек печели ръцете си с постоянната си подкрепа за благотворителни организации и извеждането на хора с физически затруднения и деца в светлината на прожекторите с по-екологична и по-отговорна Shell. Въпреки това, нито едно човешко същество не е съвършено и единственият аспект, който Гарбо и Акюрек могат да споделят в това отношение, но с повече от щипка хумор, е големият размер на обувките, които носят! За жена, толкова знойна и загадъчна, колкото можеше да бъде на екрана, Гарбо имаше много големи крака и се нуждаеше от специален размер на обувките, докато Акюрек може да изпълни дори това, поради факта, че е висок мъж![/i][/color][/b]
Flowers Bouquet



Лека.

# 148
  • Мнения: 2 428
Добро утро!Момичета,много точен анализ на Навид!:heartpulse:
Желая ви спорен и лек ден!

# 149
  • Пловдив
  • Мнения: 36 054


Добро утро от Низипли в ден вторник.
Успешен да е, чакането на новини отново е на дневен ред.

Общи условия

Активация на акаунт