Какво повече НЯМА да купя - 20

  • 102 469
  • 754
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 21 600
Пробвайте на Хармоника. Да по-скъпо е, Да пише, че е био-мио. Но и ДА поне е истинско. Според мен всички изброени по-горе марки от вас, с 2..3 изключения, са си тебешир и вода. Омръзна ми да купувам мляко и то да е някакво желе с бял цвят и вкус на нишесте.
+1 за Хармоника. Квася само с него, с други марки само изхабявам продукти и ток.

# 406
  • Мнения: 10 572
Десертът snickers super+1 - това нещо не може да се яде от захар.
Обичам по-сладичко и за първи път ми се случва дори една хапка да не мога да преглътна от сладост.
Иначе в опаковката са подредени три блокчета.

# 407
  • Мнения: 2 682
Биренки Тандем. По-зле и от кренвирши (те поне имат някакъв вкус). По принцип избягвам такива колбаси и изключително рядко взимам нещо. Тези определено няма да ги повтаря.

# 408
  • Sofia
  • Мнения: 29 061
Има ли вериги магазини в които ако цената на етикет и каса не са еднакви,клиента да плаща по-ниската?

Писна ми в този тъп т-маркет с долните им номерца 😤
На етикетите при стоките една цена,много често седят и от предишни намаления явно за заблуда на клиента,на касата винаги по-висока ти маркират 😡

# 409
  • Мнения: 14 201
Мен в Метро така ме извозиха в неделя с един дневен крем за лице. Лошото е, че не съм догледала, че на Л'Ореал са поставили етикет, че е Нивеа.

# 410
  • Мнения: 2 682
В Била са ми връщали разликата между цената на етикета и цената на каса - не бяха сменили етикета и стоеше намалената цена.

# 411
  • Мнения: 14 939
В Кауфланд са ми връщали пари за грешка между етикет и касов бон.
В ДМ при същата ситуация получих продукта безплатно.
"Гаранция на каса
Ако в касовия бон стои цена на продукта, различна от тази на етикета му на рафт, получавате тази стока безплатно.

Последна редакция: ср, 11 май 2022, 09:29 от Пролетно цвете

# 412
  • Sofia
  • Мнения: 29 061
Странно за Била...преди 2-3год.за един кетчуп не можах да ги убедя,че имат грешка.Снимах етикета на стелажа,показах и в брошурата ,че именно този артикул е намален,но те си твърдяха,че щом на касата излиза друга цена,тази е 🤨

# 413
  • софия
  • Мнения: 332
Ако тропнете с крак и видят , че сте наясно с правилата, никой няма да се прави на ударен. И на мен ми е дошло до гуша от 'грешни'  етикети. Или не купувам въпросната стока на касата или се карам до дупка. Няма друг вариант. Гледайте си бележките и следете внимателно цените. Иначе няма спасение от 'невинни' измами.

# 414
  • Мнения: 31 773
В Кауфланд са ми връщали пари за грешка между етикат и касов бон.
В ДМ при същата ситуация получих продукта безплатно.
"Гаранция на каса
Ако в касовия бон стои цена на продукта, различна от тази на етикета му на рафт, получавате тази стока безплатно.
В Кауфланд и Лидъл го практикувам най-често, не правят никакви проблеми.
В ДМ получих продукт безплатно или за 1 ст- не помня...Мисля, че пишеше 1 ст. на касовия бон, но не помня да са ме карали да им давам 1 ст. 😃 Аз не знаех за тази им политика, когато им обърнах внимание, че на рафта цената от етикета е друга (по-висока). 🙂 Само веднъж за един лак не стана, аз не го исках безплатно, а на цената от етикета. Към края на раб. време беше, момичето на каса ми отсече, че съм се объркала и цената била за друг лак (но не беше, много добре бях видяла,
а етикета го имаше точно този номер на цвят). Не ми се занимаваше да споря де и не го купих на по-високата цена (беше и разслоен в шишенцето, абсурд да дам 4 лв за този му вид, въпреки красивия цвят).
В Т-маркет и Била ми е най-най-ужасно да се налага да ми връщат пари...Все "грешки" при намаленията, особено ако има стикер...

Последна редакция: ср, 11 май 2022, 16:34 от dolce miele

# 415
  • Мнения: 12 169
Кой знае колко ме лъжат с цените! Обикновено пазарувам повече и ми е абсурдно да запомня всички цени, на които съм взела стоки. Освен това гледам да събирам нещата, а не гледам какво ми излиза на касата. Това може да стане, ако съм си набелязала нещо и купувам 2 - 3 неща, тогава ще видя. Най-много грешки и в двете посоки правят в Про маркет.

# 416
  • Sofia
  • Мнения: 29 061
При много покупки и ако не си проверя бележката,все има по нещо нередно накрая...а и при малко ,също почти винаги 😤
Пак в т-маркет наскоро ми бяха маркирали 200бр дози кафе вместо 20 🤨

# 417
  • Мнения: 16 604
Ааа, помня аз. Като сканиращо устройство съм. Гледам какво ми чукат на касата, после гледам и касовата бележка и навреме хващам нередностите. Случвало се е да ми маркират грешно, рядко, но се е случвало. Веднъж не погледнах бележката навреме и се бях метнала с две чепки лидлско грозде за 12лв., защото не бяха още сменили промо етикета от 1лв. за тарелка(1 гроздова чепка) с такъв с нормална цена от 6лв. за тарелка. Добре, че нямаше проблем да го върна. Ами то беше по скъпо от кило пържоли. Sunglasses

Пп Да кажа за сос "Болонезе" от Лидл, който беше постнат в темата наскоро. Пробвахме го, на мен ми се стори да го наречем не лош, на Джастев изобщо не му допадна. Беше споделено, че има вкус на доматено пюре и нищо чудно, защото в състава му има 18% двойно концентрирано такова. И има и доста моркови, чак цвета на соса оранжевее от тях. Определено не е типичния спагетен сос, ако и да го наричат  "болонезе". По скоро не бих повторила покупката му. Свеки също го беше одобрила, чак ми е чудно на какво основание след като го опитахме.
Ето, за този сос иде реч:
Скрит текст:
В заключение - соса им с босилек е най хубав.

# 418
  • Мнения: 3 387
На мен са ми връщали преди години в Т Маркет пари.
Не помня в кой магазин пък ми отказаха и ми казаха, ако не ме устройва да върна стоката.

# 419
  • Мнения: 5 300
В Т маркет това е редовен номер, връщала съм не веднъж. Персонал ли нямат, какво става не знам, но бавно си сменят табелките по рафтовете.

Общи условия

Активация на акаунт