Абонаментни кутии в България - Тема 21

  • 52 591
  • 734
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 373
Здравейте, темата е страшно дълга и съвсем се обърках. Бихте ли препоръчали кутия, която хем да е евтина хем с хубави продукти ( без тестери и травъл сетове ) ? Белебокс изглежда доста мъничка как е като продукти ?
Препоръчвам Good box.
И аз препоръчвам Good box.

# 706
  • Мнения: 120
Здравейте, темата е страшно дълга и съвсем се обърках. Бихте ли препоръчали кутия, която хем да е евтина хем с хубави продукти ( без тестери и травъл сетове ) ? Белебокс изглежда доста мъничка как е като продукти ?
Препоръчвам Good box.
И аз препоръчвам Good box.
Good box! Това е и първата кутия, която си поръчах и си спомням, че много и се радвах 😊 Belle box от декември насам ми се иска да я поръчам, но винаги все нещо не харесвам от разкритите продукти...

Последна редакция: ср, 23 фев 2022, 13:13 от Джованиа

# 707
  • Мнения: 283
Бих пробвала около очния на Saff и маската за коса от Кибрит ако някой не ги иска.

# 708
  • Мнения: 8 169
Въпреки,че имам три на Бел и една на гб,също препоръчвам гб или някоя между двете според разкритите продукти 😇

# 709
  • Мнения: 261
+1 за Гуудбокс

# 710
  • София
  • Мнения: 2 574
Аз ще се разделям със спиралата от ГБ и нощния гел маска. Не съм ползвала такива неща досега, не са отваряни, който има интерес, да пише.

# 711
  • Варна
  • Мнения: 814
Кутията за месец Март е вече тук!
В нея, ще откриеш продължение на серията от изданията за Януари и Февруари :
Балансиращ и успокояващ крем с невен Missha SU: NHADA Calendula pH 5.5 Balancing & Soothing Cream 50ml на пазарна стойност от 53 лв. 
Овлажняващият и успокояващ крем за лице с невен, облекчава раздразненията, като подпомага да се поддържат оптималните нива на влага в кожата.
Подходящ за чувствителна и нежна кожа. Защитава кожата от външни дразнители.
https://heybea.com/index.php?route=product/product&path=91&product_id=119

# 712
  • Мнения: 151
Да, аз писах. Прекрати си абонамента през сайта, получих потвърждение и на E-mail, че е прекратен, но въпреки това ми изпратиха кутия.
И аз поисках да ми прекратят абонамента, но явно се направиха на ударени и ми изпратиха кутия. Изобщо не си направих труда да я взема 😂 Техен си проблем. Надявам да не ми изпратят този месец отново.
Не разбирам как някой няма време да си прекрати абонамента, но пък има време да ходи да я взима 😁

# 713
  • Мнения: 5 070
А защо не си поръчвате еднократно, като не искате абонамент? Аз така правя. Поръчвам, само ако ми хареса разкрития продукт.

# 714
  • Мнения: 715
Къде и как им поръчвате еднократно? В сайта няма такава опция. В социалните мрежи ли им пишете?

# 715
  • Мнения: 15
Надявам се goodbox да е супер,тъй като за сега очаквам само нея. Замислям се за специалната им от февруари или за bellebox. Искам нещо за коса без отмиване което да държи краищата ми овлажнени и подвижни без да омазнява и утежнява.
Благодаря за споделеното мнение и за 2-та продукта. Ако има още хора, които да споделят опит ще се радвам, тъй като още немога да реша.
Здравейте аз ползвам точно този продукт на mi amante и съм много доволна. Косата ми е склонна към омазнява е но в краищата е дост суха заради често изсветляване и третиране с бои. Коремът не ми я утежнява даже напротив прави я много мека, лъскава и жива просто трябва да нанасяте по-малко  количество и не по цялата дължина

# 716
  • Мнения: 28
Аз поръчах Bellе заради спиралата ,продукта за коса и червилото също.Обичам матови червила ,макар че имам опасения за цвета,дано не е някое яркочервено.
Бях си наумила да чакам Goodbox,ама пуста лакомия. Дано не ми хареса и тя.
И да ви кажа,досадно ми е това с бавното разкриване на продукти. Фен съм на GB,но всеки ден дебна дали има нещо обявено. Поне Belle не я правят тая глупост.

# 717
  • Мнения: 8 169
Наистина кажете от къде правите еднократна поръчка в Бел😃
И на мен ми харесват Б.от тази страна разкриват бързо два продукта без да се бавят,понякога подсказват още в предната кутия дори,доставят първи за нетърпеливи като мен хаах🌸🌸🌸
И аз всеки ден следя гб да видя какво ще е...😃

Разбира се че е техен проблем да си следят нещата,ако направят и на мен така и ми пратят пак април  най много да им драсна съобщение в месс.и да се оправят сами

# 718
  • Мнения: 579
Може да им пишете по месинджър или инстаграм.

# 719
  • Мнения: 10 352
На кой му се занимава да пише адреси, телефони всеки път, да чака отговор? Има си опция на сайта, поръчваш, после си деактивираш абонамента, щом държат толкова много такава да им е процедурата по поръчването. Като пратят кутия при спрян абонамент, да се спасяват, не е проблем на клиента това.

Общи условия

Активация на акаунт