Пазаруване от HМ, тема 56

  • 47 409
  • 748
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 62 393
50 точки имам и аз.
Сигурно за отзива.

# 196
  • Мнения: X
Дева, не е заради отзива, а за регистрацията бонус.
На всички профили се дават, без значение дали си дал отзив.
Да пиша, че я има полата в момента С размер, ако някой харесва такъв модел, цената е изгодна.
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0998124007.html

# 197
  • Мнения: 15 960
И на мен ми се появиха точките. Но от един отзив ги няма двете точки. Ако мислят така да мамят, няма да се разберем. Joy

# 198
  • Мнения: X
След като станах лоялна, написах два отзива, но точки няма. Предполагам, че трябва да бъдат одобрени отзивите и тогава ще се появят точките.

# 199
  • Мнения: 1 561
Точки бямам добавени нито за поръчката ми от вчера, нито за отзивите. Странна работа…

# 200
  • Мнения: 62 393
Да, за отзивите пишеше, че трябва да се разгледат, или нещо подобно.
Ще чакам. Blush

# 201
  • Мнения: 3 731
Да взема да се запиша в темата Innocent щото ви прочетох тези дни и сутринта се лоялизирах.
Вече са ми начислили 50-те точки, още нямам за отзивите, но аз и не писах истински отзив - само звездички и размери (в немското става и така, получават се на следващия ден точките). Може би трябваше да се самопоканя от някой резервните профили, но брилянтните идеи идват със закъснение. Със 20-те точки за върнати дрехи, значи ли, че отпадат ваучерите?

# 202
  • Варна
  • Мнения: 25 842
Как пък дават точки за върнати дрехи, нали онлайн магазинът няма нищо общо с физическите, а връщаме във физически? И не всеки е длъжен да има профил в НМ. Не съм разглеждала нововъведението още, та не ми е много ясно. Мисля гащи да поръчвам с кода за 15℅, тези дето дойдоха много ми харесват.

# 203
  • Мнения: 854
И отзив дадох и какво ли не правих, точки 0.
Имам 4 профила, на нито 1 нямам код.
Каква е тази дискриминация, не разбирам.

# 204
  • Мнения: 32 111
Вероятно при сканиране на "картата" за лоялен клиент при връщане на торба с дрехи (не знам дали ще има и пластики, но едва ли🤔). А за останалите клиенти- ваучери, както досега.. 🤔🙂
И при мен дискриминация и 0 точки...🙄 И това:

Последна редакция: пт, 18 фев 2022, 08:19 от dolce miele

# 205
  • Мнения: 3 731
Долче, и при мен беше така, после се/го оправиха.

# 206
  • Мнения: 62 393
Само за лични данни са 50 точки, пише го в профила.

# 207
  • Мнения: X
Май вече са начислили точки за отзиви или не разбирам , но сега гледам вече имам 62 точки, а снощи 50.
За торбите с дрехи май ще се начисляват точки, като си въведете кода или там номера на талончето. Просто ви дават още точки в профила, не ви се отнема нищо (аз така го разбирам)
Не разбирам обаче, как ще ми дават 1 т. , ако купя нещо от магазин и не искам тяхна торбичка. То трябва касиерката да го начисли, а как ще стане това??

ето какво намерих, като търсих откъде идват тези 12 нови точки при мен

Покупка – Conscious choice артикули
Когато купувате артикули, изработени по устойчив начин, получавате точки както обикновено, но те се отбелязват като Conscious точки. Научете повече тук.

Рециклиране на дрехи
Рециклирайте своите дрехи в нашите магазини и ще получите отстъпка, която да използвате при следващата си покупка, както и 20 точки! Научете повече тук.

Собствена торба за пазаруване
Донесете собствена торба, когато пазарувате в нашите магазини, и ще получите 1 точка.

Тази блузка гледам я има налична в М размер, пак за 12 лв и на мен поне много ми хареса, вчера пуснах М , пак се появи, че С ще я подаря, щото ми мъничка. Препоръчвам я, за цената е супер и много добре изглежда, не е уголемена толкова да знаете обаче (аз се подведох, че била уж обемна) Нормален номер за мен е, та си преценете
https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0998943007.html

Последна редакция: пт, 18 фев 2022, 09:13 от Анонимен

# 208
  • Мнения: 1 561
На всяка покупка/връщане на дрехи за рециклиране във физически магазин се сканира членската карта, която се намира в профила-> “преглед на клиентска карта”.
Така се добавят точките.

# 209
  • Мнения: X
Добре де, ама как ще влезнат в профил на каса, за да начислят? То и без това или ги няма касиерките, викат се в магазина, после опашка..те и зареждат момичетата и не знам какво си...не разбирам как може да стане. Купуваш нещо и ..моля, сложете ми точката, че няма да ползвам ваша торбичка... и касиерката какво прави не знам.
Връщането на торбите същата работа. Това отнема време и бавиш опашката. Не вярвам да го правят така. За торбите за рециклиране си мисля, като купуваш нещо онлайн и въвеждаш номера, че автоматично ти се отразяват точки и в профила. Ако е обаче на каса с талончето...там не разбирам. Аз пластика нямам, та да сканират нещо или не му разбирам да е по-бързо.

Общи условия

Активация на акаунт