Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 36 376
  • 736
  •   1
Отговори
# 420
  • София
  • Мнения: 2 439
Момичета, пакет с този проследяващ номер  LS066647413NL къде да го очаквам? Напуснала е BG Customs преди 5 дни.

# 421
  • Мнения: 2 408
Момичета, пакет с този проследяващ номер  LS066647413NL къде да го очаквам? Напуснала е BG Customs преди 5 дни.
В България го очаквате. Дали в пощенския клон или на митница в момента не пише.
Справка https://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?item … amp;Submit=Submit

# 422
  • Мнения: 368
Здравейте, имам питане относно пратка от Алиекспрес  която чакам да дойде..та работата е че в сайта на Али ми показва това:


Имам и имейл, че пратката е в Пловдив и е готова за доставяне..обаче в пощите нямат такава..от 3 дена ходя да питам..
Също и забелязвам, че то оише че е е в Пловдив,  обаче  пред " at local delivery centre " пише HU, както и самият тракинг код завършва на HU което е Унгария предполагам..някаква идея какво се случва? Нещо пощите ли са виновни, още не са обработили пратката ли какво..или е изгубена някъде...

# 423
  • Бургас
  • Мнения: 1 730
вчера пък защо си ходила - щом не е дошла днес значи утре,  на мен днес ми дойте това

Последна редакция: вт, 19 юли 2022, 18:20 от musicdoubl3

# 424
  • Мнения: 368
От нямане какво да правя Grinning
Ще чакам да видя..просто ми беше странно че пише това HU , но и отдавна не съм поръчвала от Али  та съм забравила как стоят нешата с доставките..

# 425
  • София
  • Мнения: 10 633
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?

# 426
  • Мнения: 2 408
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?
За U*HU няма друг доставчик само БГ пощи. За пратките с номера много цифри ги слагат на различни места защото таква е практиката на МБМ/express one (доставчика за България).

# 427
  • Мнения: 368
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?
Не, пощите са, даже ми звъняха и смс ми пратиха че е дошла.. преди н беше така, ходих сама на късмет да проверявам ама беше преди години

# 428
  • Мнения: 692
Здравейте. Имам следния казус.
Направила съм поръчка, след което продавача ми пише, че продуктите от този линк са ограничени за изпращане. Моли ме да канселирам поръчката и ми дава друг линк от който да поръчам. На този линк са същите продукти, но с по-висока цена.
Как да процедирам ?

# 429
  • Варна
  • Мнения: 284
Да не би и при вас се разнасят от друг доставчик, а не пощите?
Не, пощите са, даже ми звъняха и смс ми пратиха че е дошла.. преди н беше така, ходих сама на късмет да проверявам ама беше преди години

Щом има смс значи е в пощенския клон. Накарайте служителката да се напъне малко.

# 430
  • София
  • Мнения: 10 633
Прецени си устройва ли те цената и ще ги поръчаш ли... Мисля, че ако настояваш, просто няма да ти ги изпрати.

# 431
  • Мнения: 692
Ами сухи цветя поръчах, все ми е тая дали ще ми ги прати, ама едно 20 лв., че и отгоре ще ми излезе през новия линк. Супер наглост. Няма начин да му ги дам, при положение, че съм ги поръчала на тези условия.
Ако откажа и той не ми ги изпрати, след срока за изпращане - Алито ще ми възстановят сумата, нали?

# 432
  • Варна
  • Мнения: 284
След като сте направили поръчката и плащането топката е в продавача. Ако не направите нищо повече той има 2 опции: или да изпрати пратката, или да я откаже, но тогава канселирането е за негова сметка. Ако и той не реагира след определения срок поръчката ще бъде отменена по негова вина и ще ви върнат парите (тях ще си ги получите и в трите случая). Ако все пак направите друга поръчка, която не е във ваш интерес ви препоръчвам да потвърдите получаване на пратката чак след 3 месеца, когато изтича срока. Така той ще си получи неговите пари с огромно закъснение.

# 433
  • Мнения: 692
Много благодаря! Relaxed

# 434
  • Бургас
  • Мнения: 1 730
може да е канселираш , но с мотив продавача промени цената - че да му е гадно Smiling Imp

Общи условия

Активация на акаунт