Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 42 233
  • 736
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 41 677
Така е, единственото, което мога да спечеля, е евентуално да ми пратят това, което исках.

# 676
  • Мнения: 546
Аз съм правила такава "врътка" с поръчка за 1-2 цента, когато пратката не е пристигнала. Съгласявала съм се и на повторно изпращане само на "добра дума" от търговеца по чата. Но това си е риск, който поемаш изцяло като купувач. Аз правя поръчки предимно от продавачи със сравнително висок рейтинг, които според мен държат на клиентите си и до сега винаги съм си получавала продукта при повторно изпращане.

# 677
  • Мнения: 41 677
Ето ги тези, които ме измамиха и после се правят на интересни: https://misszoe.aliexpress.com/store/718114?spm=a2g0o.detail.100 … .1.14523b6axkUOGL

Най-вероятно няма да се занимавам повече, но при този отговор на диспута, не мисля и да поръчвам повече от Алиекспрес, нямам пари за изхвърляне. Жалко.

Видях си нивото - злато е.

# 678
  • Мнения: 546
pppqqq, в случая не са те измамили те вероятно (предвид високият им рейтинг). При комбинирана доставка поръчките се обединяват в склад на Али, за това е и добра идея да се снима обединения пакет, както и кои пратки са вътре.

# 679
  • Мнения: 41 677
Ами, имаше още доста коментари (под този линк с двата цента), че и втория път не са изпратили каквото трябва, или не са изпратили нищо. Изглежда някой не следи какво се слага в пратките.

# 680
  • BG-DE
  • Мнения: 5 870
Преди време се оплаках, че част от магазините, от които пазарувах вече не доставят до Германия където живея, днес най-накрая на поредно мое питане защо един продавач ми отговори "because EPR problem". Някой може ли да ми каже какво е EPR?

# 681
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
мисля че е софтуер в логистиката
https://www.gestisoft.com/blog/how-erp-software-can-improve-your-logistics

# 682
  • София
  • Мнения: 12 859
Здравейте,
имам следният въпрос.
Поръчах артикул за не малка стойност от сайта. Очаквах доставка и изобщо не бях влизала отново да гледам как се движат нещата. Поръчката е пусната на 14-ти септември, едва на 23 -ти влязох да проверя какво се случва. Оказа се, че още на 15-ти са ми писали, че артикула е изчерпан, предложили са друг, после и за него са писали, че е изчерпат и са предложили втори и накрая трети. Отговорих им вчера, че не желая третият вариант и искам връщане на парите. Каква беше изненадата ми днес, когато прочетох, че предмета е изпратен. Веднага влязох и прочетох следното съобщение.
Цитат
Sory to bring the inconvence to you.
We confirmed the order shipment by mistake, can you please submit a dispute for the order about 10 days later?
We will handle it and the money will be refunded to you.
Thank you so much for your kind waiting.
Опита ми да отворя диспут е неуспешен, пише че може едва след десет дни.
Има ли вариант да забързам нещата, тъй като парите не са малко. Има ли някакъв риск след тези десет дни?
Май това ще е последното ми пазаруване от там за нещо по-скъпо от 10 лв...

# 683
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
аз единпът отворих диспут преди 10 дни през бота, незнам какви са били менютата
след това едитнах диспута и качих снимка на съобщенито

# 684
  • София
  • Мнения: 12 859
аз единпът отворих диспут преди 10 дни през бота, незнам какви са били менютата
след това едитнах диспута и качих снимка на съобщенито
Благодаря много за препоръката. Писах и аз сутринта на бота, прикачвах снимки, обещаха да ескалират нещата и да ми пратят информация на актуалният имейл. Дано да стане.
Добавям информация от днес. Бяха ми пратили мейл, че вече мога да отворя диспут. Опитах и този път не ми искаше да изчакам още седмица. Дано сега бързо се задействат и върнат парите.

Последна редакция: пн, 26 сеп 2022, 08:21 от Aila

# 685
  • София
  • Мнения: 12 859
Одобрен е с моите условия за пълно възстановяване на сумата диспута от продавача и сега очаквам възстановяването на парите по сметка. Дано не се забави много. Доволна съм от бързата реакция, но не съм доволна от номерата на продавача. Отделно една друга поръчка ми е отказана, изпращаче не успял в срок да изпрати артикула. И там чакам възстановяване на парите, но сумата е много малка и ми е все тая.

# 686
  • Мнения: X
Как ги уцелвате тези продавачи?

# 687
  • София
  • Мнения: 9 487
Здравейте.
Поръчах си няколко часовника от Али експрес, но явно единият е спрян на митница.
Получих съобщение от Али експрес, но не мога да се ориентирам какво да направя оттук -нататък.
Ще получа ли някакво известие от БГ пощи или от митница, с което да мога да си освобождавам пратката или трябва да отида до митницата (не знам до коя - тази на летището или имаше една близо до гарата) и там да се опитвам да си търся пратката по някакъв номер от Али експрес?
Някой има ли опит и може ли да даде информация?
Сърдечно благодаря!

# 688
  • Мнения: X
Алиекспрес нямат касателство с митници

# 689
  • Мнения: 41 677
Мисля, че спираха в българската митница по-скъпите стоки (на късмет). Виждате в интернет телефона на митническото бюро във вашия град и питате тях какво се прави. Плаща се някаква сума.

Общи условия

Активация на акаунт