Пазаруване от Aliexpress.com 64

  • 42 272
  • 736
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 41 696
Много гадно се получи с моя диспут - от куриерската фирма казват, че всичко е било в комбинирана доставка и това пакетче също е трябвало да е вътре (но не е, другите неща бяха там - опаковани отделно и сложени в по-голям плик). От Али искат номер на доставката - аз им отговорих, че номерът няма значение, защото съм я получила, но е комбинирана и този артикул не е бил вътре Sad
Явно нищо няма да ми възстановят.

# 661
  • Пловдив
  • Мнения: 4 539
Е в такъв случай и моята да не ячакам, от началото на август ми го дава така като на Змейковица.

Едната обаче я получих в петък в пощата, надявам се и другата скоро да се появи

# 662
  • Мнения: 2 575
Много гадно се получи с моя диспут - от куриерската фирма казват, че всичко е било в комбинирана доставка и това пакетче също е трябвало да е вътре (но не е, другите неща бяха там - опаковани отделно и сложени в по-голям плик). От Али искат номер на доставката - аз им отговорих, че номерът няма значение, защото съм я получила, но е комбинирана и този артикул не е бил вътре Sad
Явно нищо няма да ми възстановят.
Може да съм пропуснал нещо, но какъв диспут им отворихте - само за липсващият артикул и по причина липсваща част от пратката нали? За доставката имате два номера - на саматата пратка и обединения. Кой от двата искат и защо след като в системата им се виждат и двата.При диспут се прилага снимка от пакета и съдържанието. По-добре видео клип, но при липса на снимки/клип липсата се доказва трудно. Уви ...

# 663
  • Мнения: 41 696
Искат номера с който се проследява. Искаха да проверят дали пакетът е пристигнал и опитаха да ме пренасочат към куриерската фирма, но аз вече говорих с тях.
Как да снимам нещо, което го няма?

# 664
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Диспутите за неполучена стока явно са доста обречена кауза ☹️ Харесах си едни пердета но се чудя дали да ги поръчам точно, защото много хора се оплакват, че не са си получили пратката и не са им върнали парите ☹️

# 665
  • Мнения: 2 575
Как да снимам нещо, което го няма?
С този подход али-то ще ви прецакат, защото те разглеждат случая по друг начин. И двете страни са прави, но вие отказвате да им дадете доказателства "по техният" начин за да ги оборите. Щом не сте подготвили снимки или видео на отварянето на обединения пакет няма да ви е лесно да ги оборите.
Нали казахте, че няколко поръчки са обединени в един, но в пакета е липсвала една от поръчките. Е за снимката на този обнединен пакет става дума.
Както сте тръгнали няма да ви се получи. За али липсващата стока има два проследяващи номера и двата показват, че е пристигнала. Вие го играете неполучена стока, но при али се вижда като получена и няма да го признаят. За тях е получена.
Вашият случай се разглежда все едно сте поръчали няколко стоки от един търговец и той не е пратил една от поръчаните стоки. Али имат право да го направят, а вие няма как да ги оборите.

# 666
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
искат снимка да видят че продукта нестава за нищо, защото според тях е взет с обратна разписка (срещу подпис)

# 667
  • русе
  • Мнения: 673
Здравейте, да попитам какво трябва да направя в случай че съм поръчала нещо, но след няколко дни -седмица търговеца ми праща съобщение че стоката е изчерпана и иска от мен да анулирам поръчката и той щял да ми възстанови парите? До сега не ми се е случвало такова нещо, как трябва да постъпя и как се анулира поръчка?

# 668
  • Мнения: 2 575
Здравейте, да попитам какво трябва да направя в случай че съм поръчала нещо, но след няколко дни -седмица търговеца ми праща съобщение че стоката е изчерпана и иска от мен да анулирам поръчката и той щял да ми възстанови парите? До сега не ми се е случвало такова нещо, как трябва да постъпя и как се анулира поръчка?
Битуват различни мнения дали да се откаже или да се чака да изтече времето за доставка. Дали да се използва причина не я искам вече и с това да рискувате да си навредите (надявайки се продавача да ви върне бързо парите без да ви размотава) или да изплзват еистинската причина като добавите снинмка от съобщението на продавача. Да споделят други.

П.С. Отдавна не са ми се появявали такива. Мисля като ми се вдигна нивото. Явно избягват такива с по-високо ниво, защото али решава в моя полза по-бързо диспутите.

# 669
  • Мнения: 3 133
На кое ниво сте?

# 670
  • Бургас
  • Мнения: 1 929

# 671
  • Мнения: 2 575
Често прескачам между голд и Платинум. Мисля когато съм Платинум не ме закачат.

# 672
  • Мнения: 41 696
Това къде го пише?

Али ми отхвърлиха и обжалването на диспута. Любопитно е, че от самия магазин са съгласни да ми изпратят втори път, но трябва да платя две стотинки (т.е. два цента) уж че поръчвам и да им пиша кой е бил неизпратеният артикул. Аз обаче се чудя дали да се занимавам. Защото видях коментари, че и втория път не са пратили или са пратили нещо погрешно.

# 673
  • Мнения: 3 133
Аз съм Голд и да чукам на дърво всичко си ми е пристигало.

# 674
  • Мнения: 2 575
Това къде го пише?

Али ми отхвърлиха и обжалването на диспута. Любопитно е, че от самия магазин са съгласни да ми изпратят втори път, но трябва да платя две стотинки (т.е. два цента) уж че поръчвам и да им пиша кой е бил неизпратеният артикул. Аз обаче се чудя дали да се занимавам. Защото видях коментари, че и втория път не са пратили или са пратили нещо погрешно.
Втората поръчка е замазване на първата. Вече не можете да претендирате за първоначалната сума осен за 2 цента. Такова нещо бих си причинил само в случай, че искам да се гавря с търговеца. При вашето положение нищо няма да спечелите.

Общи условия

Активация на акаунт