Добре де, как са да обясни

  • 2 399
  • 16
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 7 263

.......

Много мразя това уеднаквяване, при което не може да се разбере кое дете в коя област по го бива и да може да продължи да се развива там. Следват си някакви модели и са като коне с капаци.
Добре, че нашата форма на обучение дава възможност за импровизации  Simple Smile

Абсолютно съм на това мнение, но явно вашата госпожа все пак се поддава. При нашата всяко различие меко казано не се толерира... И е в ущърб на детето. Още във втори клас се пробвах да му помогна да пише някои букви, малко по различно от обичайните ченгелчета и лулички.
 Crossing Arms Crossing Arms Crossing Arms Госпожата рекла и отсекла - Не може!!!

Засега спазваме правилата, но живи и здрави се надявам после да успеем да ошлайфаме някои неща.
За жалост все още има доста субективизъм в оценяването на децата.
Дано тестовете променят малко нещата.

# 16
  • у дома
  • Мнения: 965
Не знам, какво да те посъветвам, освен да се въоръжиш с търпение... Thinking
Спомням си как баща ми, ми обясняваше ъглите с лист, химикалка и учебника, може би цяла вечер, но тъй като аз нищо не разбирах, той започна да се нервира, аз престанах да го слушам и най-накрая той хвърли учебника на земята и заяви, че съм по-тъпа от тъпия ъгъл  Laughing Сега ми е много смешно, като е сетя, но тогава бая си поревах   Rolling Eyes Това, което си спомням беше, че той ми казва нещо, но аз въбоще не го слушам, защото виждам, че неговото търпение се изчерпва!
Всъщност май, не ти помогнах много, но ти пожелавам успех

Общи условия

Активация на акаунт