Промоции на книги тема 13

  • 38 688
  • 728
  •   1
Отговори
# 30
  • Бургас
  • Мнения: 6 882
Изтеглих си приложението на Хеликон. Трябва ли да се изпраща смс, за да се активира?

Когато отворите за първи път приложението ще можете да създадете акаунт. Пишете ди данните, те ви пращат смс с пин код, който вие трябва да вкарате за да финализира създаването на потребител.

# 31
  • Мнения: 24 331
Ако става въпрос за този,не е изтрит. Но не работеше.
[img width=600 height=395]//cdn.bg-mamma.com/4ONl/te206.jpg[/img
Друг беше кодът. Аз успях да се възползвам и книгите вече са изпратени

# 32
  • Мнения: 753
Някой има ли излишен код за Озон за 25% отстъпка? Ако имате код и няма да го ползвате ще съм благодарна!

Последна редакция: вт, 22 мар 2022, 20:35 от Sanito25

# 33
  • Бургас
  • Мнения: 6 882
Кода е персонален и работи само за съответния профил.

# 34
  • Мнения: 753
Кода е персонален и работи само за съответния профил.
На мен досега никога не са ми пращали такъв код, а съм клиент на Озон отдавна. На какъв принцип ги пращат? Има ли някакви изисквания? Определен ранг или нещо друго.

# 35
  • Мнения: 2 013
Одеве някой написа, че е на случаен принцип сигурно . Аз също нямам код, така че предполагам е така.

# 36
  • Мнения: 889
Е, това е много тъпо. Като ще пращат персонални кодове поне да е на някакъв принцип -ранг, месечна поръчка или там каквото измислят. Не на случаен принцип. Някак неуважително ми се струва, особено за хора, които поръчват често от тях (не визирам само себе си). Unamused

# 37
  • Мнения: 3 039
И аз съм възмутена Sad

# 38
  • Мнения: 3 998
Гледайте го от друга гледна точка Така ни спестиха някой лев,дано им се запази като практика и от време на време да ни изненадват всички! За себе си нищо не искам, само за детето съм набелязала разни книжки и пъзели но нищо спешно, така че ще чакам хубава промоция (ако не пратят 25%).

# 39
  • Мнения: 10 159
И без тази екстра с малкия код поръчах, книгата я нямаше в Ориндж, а не ми се чакаха други намаления, сега реших че ще я чета (малка книжка е) и е сред специално подбираните от мен вече. Но мога да се възмутя, че този път необичайно (спрямо предишните поръчки) ми я бавят с доставката. Както и очевидно нееднаквото отношение към клиентите - на пръв поглед, но те си имат някакви алгоритми и причини за това вероятно. Персонален код никакъв от тях досега също не съм имала.

# 40
  • Бургас
  • Мнения: 6 882
Кода е персонален и работи само за съответния профил.
На мен досега никога не са ми пращали такъв код, а съм клиент на Озон отдавна. На какъв принцип ги пращат? Има ли някакви изисквания? Определен ранг или нещо друго.

Нямам идея. Аз нямам. Мъжа ми има.

# 41
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 735
Страхотен труд, sea.sea. Благодаря! Simple Smile

# 42
  • Мнения: 10 686
Кода е персонален и работи само за съответния профил.
На мен досега никога не са ми пращали такъв код, а съм клиент на Озон отдавна. На какъв принцип ги пращат? Има ли някакви изисквания? Определен ранг или нещо друго.

Нямам идея. Аз нямам. Мъжа ми има.

Аз ги питах в чата им. Щели да проверят и да ми кажат.
Да видим Simple Smile

# 43
  • Русе
  • Мнения: 996
Персонален код са получили всички,които са абонирани за бюлетина на сайта.Може да погледнете в профилите си в Озон,дали тази опция при вас има отметка.

# 44
  • Мнения: 10 686
Аз съм абонирана. През ден-два ми идва въпросният бюлетин в папка Промоции и пак нямам код.

Общи условия

Активация на акаунт