Допускам, че може би има и други като мен, затуй да попитам.
Поръчах от сайта на Бионсе преди сигурно 50 дни две неща, които се движеха добре, но на 14 април 2022 г. най-тържествено запецнаха и последното инфо, което имам е:
Apr 14, 2022 DEPARTED FROM LOCAL DISTRIBUTION CENTER 03:58 AM CEST, GERMANY, DHL eCommerce Solutions e доставчикът.
От цялото ми ровене в някакъв момент някъде ми се появи сайтът на българските пощи (демек, че трябва да отиде там за разпределение), но на сайта който номерът на пратката не дава информация, а грешка, на телефона ми казаха, че нищо не доставяли. В същото време тръбят по новините, че платените международни пратки се доставяли без проблем.
Всякакви опити за кореспонденция и т.н., водят само до автоматични писмени съобщения, от сорта на сори, дилейс, бла бла бла.
Единствено от сайта на Бионсе веднага ми отговориха с разни уеб адреси и че ако не дойде до 75 дни от поръчката пак да им пиша.
Всъщност основно се чудя дали наистина проблемът е в нашите пощи и как да получа повече инфо какво точно се случва с тоя пуст подарък за рожден ден дето беше на 1 април....?
Благодаря ви, хубави празници да имате!