Запецнала международна пратка

  • 682
  • 13
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 686
Здравейте,
Допускам, че може би има и други като мен, затуй да попитам.

Поръчах от сайта на Бионсе преди сигурно 50 дни две неща, които се движеха добре, но на 14 април 2022 г. най-тържествено запецнаха и последното инфо, което имам е:
Apr 14, 2022 DEPARTED FROM LOCAL DISTRIBUTION CENTER 03:58 AM CEST, GERMANY, DHL eCommerce Solutions e доставчикът.

От цялото ми ровене в някакъв момент някъде ми се появи сайтът на българските пощи (демек, че трябва да отиде там за разпределение), но на сайта който номерът на пратката не дава информация, а грешка, на телефона ми казаха, че нищо не доставяли. В същото време тръбят по новините, че платените международни пратки се доставяли без проблем.

Всякакви опити за кореспонденция и т.н., водят само до автоматични писмени съобщения, от сорта на сори, дилейс, бла бла бла.
Единствено от сайта на Бионсе веднага ми отговориха с разни уеб адреси и че ако не дойде до 75 дни от поръчката пак да им пиша.

Всъщност основно се чудя дали наистина проблемът е в нашите пощи и как да получа повече инфо какво точно се случва с тоя пуст подарък за рожден ден дето беше на 1 април....?
Благодаря ви, хубави празници да имате!

# 1
  • Мнения: 5 139
Български пощи възстановиха ли си всички услуги? Може още да имат проблеми и за това да не могат да асистират.

# 2
  • Мнения: 811
Потърсете пратката си в DHL, a още по-добре в Спиди.

# 3
  • София
  • Мнения: 2 686
Abreviatura, опитвам се, но това казвам - достигам само до автоматични съобщения.., на сайта на DHL ми излиза в някакъв момент сайта на пощите.. като следваща стъпка.. някога.
Спиди не мисля, че има роля.

Inferiya, казаха ми, че не, но по медиите тръбят, че да.

# 4
  • Мнения: 811
Под потърсете, имах предвид да им се обадите и да им кажете проследяващия номер,  от къде е пратката и как е пратена.
А за Спиди ви дадох добронамерен съвет като по-опитен потребител, но вие явно знаете най-добре.

# 5
  • София
  • Мнения: 2 686
Не се засягайте, просто не мисля, че Спиди имат отношение.

Затова търся дали няма някой със сходен проблем или да е имал подобна случка и да е по-наясно. Конкретно.

# 6
  • Мнения: 4 518
DHL (Германските пощи) в България доставят със Спиди и Рапидо. Тоест ако някой в Германия занесе пратка в пощата и каже, че е за БГ, вероятно в БГ ще дойде със Спиди. Затова потърсете и там. Освен това по новините казват, че БГ пощи не са с напълно възстановени услуги и още се борят хората.

# 7
# 8
  • София
  • Мнения: 2 686
Това е друго нещо, не знаех, че доставят със Спиди и Рапидо.

По-интересното е, че току-що заредих сайта на пощите и както ми даваше 10 пъти грешка досега, сега изведнъж даде информация  точно за тази пратка, на Спиди нищо не ми излиза, така че явно ще да са пощите.
Не че е много полезно инфото Simple Smile но пак е нещо.
15.04.2022 07:00   GERMANY   NURNBERG-FEUCHT IFS   Send item abroad (EDI-received)

Благодаря за отговорите, хубав ден!

# 9
  • Мнения: 14 489
Е щом има движение значи всичко е наред. Щото аз имах веднъж запецнала в Германия, с DHL и се оказа, че е скъсан кашона и съдържанието откраднато.

Та и на DHL не може да се има вяра вече.

# 10
  • Мнения: 2 373
Иди на сайта на рапидо https://www.rapido.bg/ виж дали има информация повече за пакета. Намериш ли друг номер новият номер го проследи в https://www.speedy.bg/

# 11
  • София
  • Мнения: 2 686
netman71, благодаря Ви, но това написах по-горе, че от онзи ден ми пратката ми излиза на сайта на български пощи. На спиди и рапидо излиза невалиден номер на товарителница.

Въпросът е защо от 15 април стои в ступор.. Send item abroad (EDI-received).

# 12
  • Мнения: 14 489
Ох щом е с пощите…точно две седмици ми пътува една онлайн поръчка от Франция до тук. После беше с булпост, като тракинг номера излизаше на проследяване в сайта на бг пощи, но не и в сайта на булпост.😆

# 13
  • Мнения: 2 373
netman71, благодаря Ви, но това написах по-горе, че от онзи ден ми пратката ми излиза на сайта на български пощи. На спиди и рапидо излиза невалиден номер на товарителница.

Въпросът е защо от 15 април стои в ступор.. Send item abroad (EDI-received).
Някой статуси от чужбина излизат на сайта на БГ пощи защото се "издърпват" от чуждите сайтове. Когато пратките минат в България освен от пощите могат да бъдат поети и от някой куриер. В проследяването това изглежда по същият начин като описаното от вас. Това е причината да предложа такава проверка. Не прочетох някъде да е писано, че такива проверки са направени. Извинявам се в случай, че не съм прочел.

Общи условия

Активация на акаунт